OLEN AJOSA ITSE VANHA TRUC JA TIÄN PALIO VANHOJAKI JUTTUJA LERVO ON VAA YKSI VANHA JA HYVÄ SILLE MINUA EI ENÄÄ KIINOSTA KOSKA SE MUISTAKOS KUKAAN SETÄ HUITISLAITA REKKA FIRMA JOKA AJOI ALAS PALIO LERVO SENKI TUNTIS EN OLE NÖHNY AIKOHI KAIKE HYVÄÄ TEILE MYÖS HEI
MORIES TELLAA KU NÄHRÄÄN EIKÖ VAA ON PELIO TUTUJA REKKA KUSIA KU OO PALIO TULLUT JATEA JA NYT SEKI ON LOPPU EI NÄY VALO TUNELIPÄÄSSÄ
OLEN TRUKERI
TRUKERI
3
265
Vastaukset
- Anonyymi
Asia selvä. Soittele LERVOLLE!
- Anonyymi
Oletko kenties duck river? Vai mikä hä
- Anonyymi
Puhjut kylä asia! Onko mitiä mit et jo tiätäs ja miste ei kokemst löd?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744207
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823908Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?652292Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371988- 491879
- 1071779
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 561652
- 611521