OLEN AJOSA ITSE VANHA TRUC JA TIÄN PALIO VANHOJAKI JUTTUJA LERVO ON VAA YKSI VANHA JA HYVÄ SILLE MINUA EI ENÄÄ KIINOSTA KOSKA SE MUISTAKOS KUKAAN SETÄ HUITISLAITA REKKA FIRMA JOKA AJOI ALAS PALIO LERVO SENKI TUNTIS EN OLE NÖHNY AIKOHI KAIKE HYVÄÄ TEILE MYÖS HEI
MORIES TELLAA KU NÄHRÄÄN EIKÖ VAA ON PELIO TUTUJA REKKA KUSIA KU OO PALIO TULLUT JATEA JA NYT SEKI ON LOPPU EI NÄY VALO TUNELIPÄÄSSÄ
OLEN TRUKERI
TRUKERI
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
Asia selvä. Soittele LERVOLLE!
- Anonyymi
Oletko kenties duck river? Vai mikä hä
- Anonyymi
Puhjut kylä asia! Onko mitiä mit et jo tiätäs ja miste ei kokemst löd?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938