Voiko avioehdon tehdä ilman puolison allekirjoitusta? Ja voiko sen tehdä puolison/tulevan puolison tietämättä?
Voiko avioehdon tehdä ilman puolison..
6
356
Vastaukset
- 64589
Luulen että ei , se on olettama. Minä tein avioehdon ennen naimisiin menoa. Vuosikymmenten kuluessa se on menettänyt merkityksensä: on aikuiset pojat ja varallisuus karttunut ja ostettu yhteisiin nimiin omaisuutta. oltu töissä yhteisessä yrityksessä.
Avioehtoa suosittelen jos lähtötilanteessa on jommalla kummalla huomattavasti enemmän varallisuutta.Kissa pöydälle. - kannattaatehdä
Turha piilotella puolisolta. Teette ennen avioliittoa sopimuksen että se mikä on omaisuutta silloin ei ole toisella osapuolella tekemistä mikäli ero tulee. Sen jälkeen yhteisesti hankittu menee jakoon.
- voiraukkaa
Avioehtoa ei voi tehdä yksin. Se on sopimus, eikä mitään sopimuksia voi tehdä yksin tai toisen tietämättä.
- Lakimies2
Avioehto on määrämuotoinen sopimus jonka kummankin puolison tulee allekirjoittaa. Sopimukseen tulee ottaa kaksi esteetöntä todistajaa vahvistamaan allekirjoitukset.
- Maistraatti
...ja tietenkin toimittaa maistraattiin, muuten se ei ole voimassa.
- allekirjoituksenne2
kato et siinä on ehtona myös kuoleman varalta. Avioero voi päättyä myös kuolemaan eikä vain eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243617Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.491778Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö221078Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321019- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22978Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37869Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 55782
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12713