Voiko avioehdon tehdä ilman puolison allekirjoitusta? Ja voiko sen tehdä puolison/tulevan puolison tietämättä?
Voiko avioehdon tehdä ilman puolison..
6
325
Vastaukset
- 64589
Luulen että ei , se on olettama. Minä tein avioehdon ennen naimisiin menoa. Vuosikymmenten kuluessa se on menettänyt merkityksensä: on aikuiset pojat ja varallisuus karttunut ja ostettu yhteisiin nimiin omaisuutta. oltu töissä yhteisessä yrityksessä.
Avioehtoa suosittelen jos lähtötilanteessa on jommalla kummalla huomattavasti enemmän varallisuutta.Kissa pöydälle. - kannattaatehdä
Turha piilotella puolisolta. Teette ennen avioliittoa sopimuksen että se mikä on omaisuutta silloin ei ole toisella osapuolella tekemistä mikäli ero tulee. Sen jälkeen yhteisesti hankittu menee jakoon.
- voiraukkaa
Avioehtoa ei voi tehdä yksin. Se on sopimus, eikä mitään sopimuksia voi tehdä yksin tai toisen tietämättä.
- Lakimies2
Avioehto on määrämuotoinen sopimus jonka kummankin puolison tulee allekirjoittaa. Sopimukseen tulee ottaa kaksi esteetöntä todistajaa vahvistamaan allekirjoitukset.
- Maistraatti
...ja tietenkin toimittaa maistraattiin, muuten se ei ole voimassa.
- allekirjoituksenne2
kato et siinä on ehtona myös kuoleman varalta. Avioero voi päättyä myös kuolemaan eikä vain eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688