haastattelija urheilijoille. Miksi pitää vielä lyödä lyötyä heti haastattelun alussa, että mikä meni vikaan, mikä epäonnistui, missä oli vika, olisiko se ja se pitänyt tehdä toisin.
Urheilija joka yrittää parhaansa ja tulos silti ei ole hyvä, niin miksi haastattelija vielä latoo lisää kiviä reppuun ja masentaa lisää urheilijaa. Olisi parempi kuin antaisi urheilijan itse kertoa kilpailusta eikä tehdä siitä kuulustelua. Korjaahan tapasi Laura Arffman!
Laura Arffman on ärsyttävä
4
914
Vastaukset
- ihan_oikein
Pitäiskö näitä räpeltäjiä vielä sääliä? Ei niiden naamasta ainakaan näy, että olisivat itseään rääkänneet harjoituksilla. Vertaapa norjalaisten hiihtäjien naamoja suomalaisten pulloposkisiin.
- oikein
Antaa vaan urheilijan itse vapaasti kertoa tuntemuksistaan ilman pätemisentarpeessa olevan toimittajan kuulustelua.
- ai_näinkö
oikein kirjoitti:
Antaa vaan urheilijan itse vapaasti kertoa tuntemuksistaan ilman pätemisentarpeessa olevan toimittajan kuulustelua.
Tulin hakemaan vain kokemusta ja katsomaan miten korkealle harjoittelematta pääsee, parhaani tein.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika.Laura pistää urheilijoille sanat suuhun. Onhan heillä omat aivot ja ajatukset." Kerro omin sanoin" Laura kuitenki laittaa sanat suuhun.😒
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716