haastattelija urheilijoille. Miksi pitää vielä lyödä lyötyä heti haastattelun alussa, että mikä meni vikaan, mikä epäonnistui, missä oli vika, olisiko se ja se pitänyt tehdä toisin.
Urheilija joka yrittää parhaansa ja tulos silti ei ole hyvä, niin miksi haastattelija vielä latoo lisää kiviä reppuun ja masentaa lisää urheilijaa. Olisi parempi kuin antaisi urheilijan itse kertoa kilpailusta eikä tehdä siitä kuulustelua. Korjaahan tapasi Laura Arffman!
Laura Arffman on ärsyttävä
4
511
Vastaukset
- ihan_oikein
Pitäiskö näitä räpeltäjiä vielä sääliä? Ei niiden naamasta ainakaan näy, että olisivat itseään rääkänneet harjoituksilla. Vertaapa norjalaisten hiihtäjien naamoja suomalaisten pulloposkisiin.
- oikein
Antaa vaan urheilijan itse vapaasti kertoa tuntemuksistaan ilman pätemisentarpeessa olevan toimittajan kuulustelua.
- ai_näinkö
oikein kirjoitti:
Antaa vaan urheilijan itse vapaasti kertoa tuntemuksistaan ilman pätemisentarpeessa olevan toimittajan kuulustelua.
Tulin hakemaan vain kokemusta ja katsomaan miten korkealle harjoittelematta pääsee, parhaani tein.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika.Laura pistää urheilijoille sanat suuhun. Onhan heillä omat aivot ja ajatukset." Kerro omin sanoin" Laura kuitenki laittaa sanat suuhun.😒
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809