haastattelija urheilijoille. Miksi pitää vielä lyödä lyötyä heti haastattelun alussa, että mikä meni vikaan, mikä epäonnistui, missä oli vika, olisiko se ja se pitänyt tehdä toisin.
Urheilija joka yrittää parhaansa ja tulos silti ei ole hyvä, niin miksi haastattelija vielä latoo lisää kiviä reppuun ja masentaa lisää urheilijaa. Olisi parempi kuin antaisi urheilijan itse kertoa kilpailusta eikä tehdä siitä kuulustelua. Korjaahan tapasi Laura Arffman!
Laura Arffman on ärsyttävä
6
978
Vastaukset 6
- ihan_oikein
Pitäiskö näitä räpeltäjiä vielä sääliä? Ei niiden naamasta ainakaan näy, että olisivat itseään rääkänneet harjoituksilla. Vertaapa norjalaisten hiihtäjien naamoja suomalaisten pulloposkisiin.
- oikein
Antaa vaan urheilijan itse vapaasti kertoa tuntemuksistaan ilman pätemisentarpeessa olevan toimittajan kuulustelua.
- ai_näinkö
oikein kirjoitti:
Antaa vaan urheilijan itse vapaasti kertoa tuntemuksistaan ilman pätemisentarpeessa olevan toimittajan kuulustelua.
Tulin hakemaan vain kokemusta ja katsomaan miten korkealle harjoittelematta pääsee, parhaani tein.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika.Laura pistää urheilijoille sanat suuhun. Onhan heillä omat aivot ja ajatukset." Kerro omin sanoin" Laura kuitenki laittaa sanat suuhun.😒
- Anonyymi00006
Laurat ja petrat ei tässäkään lajissa ole ongelma, vaan nuo vihoviimeiset nykytöhöselostajat.
"Ruotsilla tätä ennen Andrreas Jäärdegruuth - Jäärde, öh... Gruuth."
Ehdin jo ilahtua, että vuosien sietäminen on tehnyt jopa kestokismaskotti Kimmo Porttilasta lähes siedettävän selostajan. Tunnelman noustessa kisoissa palikat levisivät kuitenkin taas takuuvarmasti, välittäen tunnelmien laskun lähetyksessä ja kisakatsomoissa. Toinen vihannes auttoi sivusta - ei osaa oikein vielä puhua suomea hänkään, mutta onneksi edes selostaa.
Raja ja kloppi (toinen asiantuntija) voisivat hoitaa selostuksen. Tai vaikka Ukonmaanaho samalla kun juoksee reittiä läpi. - Anonyymi00008
Hiihtoon nämä aiheet liittyvät siten että olihan tuo Vainion maraton vuosituhannen suomalainen urheilusuoritus. Joku Iivon ylivoimainen yhteislähtöhiihto pääsee ehkä vertailuun korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561