Sängynjalka ongelma, ei kiristy

primart

Elikkäs mulla on sänky, runkopatja 80x200cm. Sängyssä on tietenkin 4 jalkaa, sellaisia jotka kieritetään runkopatjassa oleviin ruuveihin. No, 3 jalkaa menee todella hyvin ja kiristyvät mutta tämä neljäs vaan pyörii ja pyörii ruuvin ympärillä eikä kiristy lainkaan.

Mikä avuksi?

Ja se ruuvi yms on tosiaan kiinni siinä runkopatjassa eikä jalassa. Onkohan vika siis siinä jalan "reiässä" vai ruuvissa kun jalka ei kiristy paikoilleen... Mitä voin tehdä jotta saan jalan kiristymään paikoilleen, sillä nyt sänky heiluu koska yksi jalka on löysällä.

1

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6f4

Jos sänky on juuri ostettu niin voit valittaa ja pyytää uutta jalkaa. Jos sänky on jo vanha niin kannattaa ostaa suoraan uudet jalat. Itse kokeilin oman sängyn kanssa niin että laitoin ensin puukittiä tasaisesti jalan sisään ja hiukan kuivuneena kiinni sänkyyn ja annoin kuivua parikin vuorokautta ilman että sänky oli minkäänlaisessa käytössä. Toimi hetken aikaa ja sitten alkoi taas sama.

Ruuvit pitäisi olla täsmälleen samaa kokoa aina.. jos se ei ole ohuempi ja selvästi lyhyempi kuin muut ja se ei ole huterasti kiinni niin sen ei pitäisi olla syypää tähän, vaan sen jalan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe