Poikaystävälläni on eturauhastulehdus, joka on tänä talvena vaivannut häntä paljon. Tapasimme vasta viime kesänä ja oireita on ollut koko ajan. Alussa vain satunnaisesti, mutta nyt on ollut muutaman kuukauden ajan lähes koko ajan. Tämän takia seksiä ei juurikaan ole, koska poikaystävä ei sitä halua kun oireilee. Enkä tietenkään minäkään halua silloin jos hänellä on kipuja ja seksi niitä vielä pahentaisi. Rakastan poikaystävääni hyvin paljon ja seksi ei ole minulle tärkein asia parisuhteessa, mutta kyllä se kuitenkin on yksi erittäin tärkeä osa hyvää suhdetta. Haluan kyllä ymmärtää ja tukea poikaystävää, mutta kun minun haluissani ei ole mitään vikaa niin välillä on aikamoista kärsimystä kun kaipaa palavasti oman kullan kanssa kiihkeitä hetkiä eikä niitä voi saada. Miten teillä muilla miehen eturauhastulehdus on vaikuttanut parisuhteeseen? Kuinka pitkiä aikoja teillä on mennyt ilman seksiä tämän vaivan takia?
Eturauhastulehduksen vaikutus parisuhteeseen
6
2463
Vastaukset
- Kivekäs
Tämä vaiva ja sen voimakkuus ovat kovin yksilöllisiä.
Itselläni on jokaisen eturauhasvaivan aikana erektio kyllä sujunut ja seksi ehkä jopa auttanut oireisiin monen muun seikan ohella, mutta koskaan tämä ei ole estänyt seksiä kokonaan. Oikeastaan tuon toistaiseksi ensimmäisen ja ainoan oikean eturauhastulehduksen jälkeen erektio saattoi olla ehkä hieman tavallista löysempi, mutta vaiva katosi kokonaan sitten itse tulehduksen jäljiltä.
Seksi auttaa kyllä noihin vaivoihin, mutta tosiaan niin yksilöllisiä nämä ongelmat ovat että toisella välineet eivät pelaa välttämättä lainkaan koko jutun aikana kun toinen taas kykenee.
Ensiksi kannattaisi tosiaan pyrkiä pääsemään eroon itse tulehduksesta, sillä sen jälkeen varmasti alkaisi sitten se seksikin maistumaan miesystävällesi. - eturauhanen
Eli kyseessä on varmaan tyypin 3 eturauhasen tulehdus jossa ei ole bakteerilöydöstä?
Onko käynyt lääkärissä ja onko saanut apua?
Krooniseen tulehdukseen auttaa myös hieronta, jota sinä voisit kokeilla. Olen tehnyt hieronnasta ohjeetkin jotka luettavissa http://haittarauhanen.webs.com/
Jos haluat kysyä tarkemmin vielä tietoja hieronnasta niin voit laittaa sähköpostia [email protected] vastaan viesteihin luottamuksellisesti. eturauhasentulehdus on kivulias ja ikävä vaiva joka helposti myös kroonistuu. Antibioottihoidoilla sen saa rauhoittumaan mutta ikävä kyllä vaiva tulee pian taas uudelleen päälle. Ja kun antibiootteja käyttää toistuvasti, niiden teho tahtoo heiketä. Tuo toistuva tulehdus ikävä kyllä vaikuttaa myös seksielämään ja parisuhteeseenkin pitemmän päälle, siksi siihen kannattaa hakea ajoissa apua.
Suosittelen kumppanillesi kokeilemaan tuota eturauhasen stimulaatiohoitoa (hierontaa), se on turvallinen ja hyvin vähän sivuvaikutuksia (usein ei juuri mitään). Asia voi kuulostaa nyt hiukan oudolle ajatuksena että joku "rassaa" sormella anusta, mutta usko pois, se kannattaa. Jo yhden kokeilukerran jälkeen huomaat eroa ja muutaman kerran jälkeen oireet ovat kokonaan poissa ja uusiutumisriski on melko olematon. Mutta muista myös, että kaikille miehille tuo hieronta ei tuo välttämättä 100% täyttä apua, mutta aivan varmasti siitä on jotain apua kuitenkin. Itse olen tehnyt tuota stimulaatiota joitain vuosia ja vakiasiakkaita käy ja heille tuo stimulaatiohoito on auttanut niin oireiden hoidossa kuin uusiutumisen ennaltaehkäisyssäkin.
Jos miehesi haluaa kysyä siitä tarkemmin tai muuten haluaa kysyä sen vaikutuksista tms, niin minulle voi laittaa yksityisviestiä täysin luottamuksellisesti: [email protected]- Mies39v
Tuo tulee olemaan loppuelämän riesa ja tulee haittaamaan seksielämää yhtälailla loppuelämän. Tästä on omakohtaista kokemusta, vuosien piina takana, eikä loppua näy.
- eturauhanen
Suosittelen hierontaa, jos sitä et ole kokeillut.
http://haittarauhanen.webs.com/ohjeet-hierontaan
mies39: oletko edes kokeillut tuota stimulaatiohoitoa koskaan? Siitä on olemassa todella paljon hyviä esimerkkejä että tulehduskierre ja antibioottikuurit saatu poikki ja antibioottien käyttö voitu kokonaan lopettaa. Minulla itsellä myös omakohtaista kokemusta tuosta ikävästä vaivasta ja eroon olen siitä päässyt eikä ole uusiutunut. Itse uskon täysin tuohon stimulaatiohoitoon (hierontaan) ja olen sitä tehnyt täysin luottamuksellisesti jo reilusti yli 3v. Ja minulla on vakiasiakkaita jotka käyvät säännöllisesti hoidattamassa eturauhastaan juuri tuon auttavan hieronnan vuoksi. Eikö parempi olisi kokeilla kaikki vaihtoehdot ja tuomita vasta sitten toivottomaksi hoitaa sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232