Mitä luontaistuotteita on eturauhasvaivaan?
Eturauhanen
4
829
Vastaukset
- vink
En tiedä luontaistuotteista, mutta kokeile karpaloita ja puolukkaa. Vältä soijaa kuin ruttoa, pahentaa oireita todella paljon.
- vink
Niin ja vältä myös kaikkea missä on auringonkukkaöljyä.
Minulla epäiltiin ja diagnoosiksi annettiin eturauhasentulehdus 4vuotta sitten. Vaan eipäs ollutkaan,vaan huomasin sen yhtäläisyyden että oireet alkoivat samoihin aikoihin kun eukolla alkoi joku soija-jauho-mukaterveellistä-buumi. Jätin soijat syömättä ja oireet hävisivät viikon parin sisässä.
- vinkkei
Minkäslaiset vaivat on kyseessä?
kurpitsavalmisteet ja esim juuri kurpitsapikkelsi ovat hyvä valmiste eturauhasen oireiluun. Jos virtsateissä jotain häikkää, silloin suositellaan karpalo ja puolukkavalmisteita. Noita valmisteita saa toki luontaiskaupoista ns pillereinä tms kuivavalmisteina, mutta itse suosin aitoa luonnostuotteita (esim just tuo kurpitsapikkelsi ja itse poimitut puolukat ja karpalot).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693