http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/ehdokaskartta maan oikeistolaisimmat ehdokkaat-32420
Francis McCarron
13
1350
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen nollatoleranssi käsi naisen perseellä ehdokas.
Öykkäri ja paljon muutakin negatiivista valehteluineen ja vääristämisineen.
Edustaen puhtainta kokoomuksen linjaa.
Sivuakaan ei enää löydy rihkamakorujen näpertelijästä.
Katsokaa taloustiedot ja naurakaa.- Anonyymi
Silloin kouritaan kun ei tiedetä ollaanko tekemisissä miehen vai naisen kanssa. Varmuus saatava. Vihreä Lahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kouritaan kun ei tiedetä ollaanko tekemisissä miehen vai naisen kanssa. Varmuus saatava. Vihreä Lahti.
Kännissä ku kähmii ni sattuu virheitä. Hyvä Frane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisyys maanperii, varmaan provosoitu tai annettu ymmärtää että sinkku ja seura kiinnostaa. Aina miehet syyllisiä.
- Anonyymi
Sika koko mies. Potkut vaan kaikista tehtävistään.
- Anonyymi
Ihan sika
- Anonyymi
Kourii naisten perseitä kun silmä välttää.
- Anonyymi
kokkarein ääni menee akuankalle.
- Anonyymi
Aku Ankan ääni menee kokkareille koska kokkareet äänestää aina omiaan. Jos haluaa olla kokkareita vastaan niin kannattaa äänestaa oikeaa ehdokasta joka ei ole kokkare. Näin ääni tuhoaa yhden kokkareen äänen.
- Anonyymi
Taitaa olla aika natsi Trumpisti.
- Anonyymi
- Anonyymi
Tyypillistä kokoomuslaista politiikkaa että palkitaan tuollainen mies.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517