lastenhoitaja/pääkaupunkiseutu

emilia1996

HEi!
Helsingin/Espoon/vantaan/Kirkkonummen/Keravan alueella asuvat vanhemmat. Olen 18 vuoden ikäinen lähihoitajajaksi opiskeleva tyttö Helsingistä. Kaipaisin pientä lisätienestiä ja koska rakastan lapsia haluaisin toimia heidän parissa. Aion myös opiskeluissa suunnata lasten- ja nuortenpuolelle. Minulla on asenne ja käytöstavat kohdallaan, en myöskään polta enkä juo eikä muutkaan päihteet kiinnosta minua. Vastuullisuutta löytyy, sekä sosiaalisuutta. Lapsen kanssa toimiessa pyrin pääsemään lapsen tasolle, sekä ymmärtämään tätä tilanteessa kuin tilanteessa.Pyrin toimimaan lasten kanssa heidän ehdoillaan luoden kumminkin turvallisen ympäristön myös säilyttämällä yhteiset säännöt jotka sovittu vanhempien kanssa. Kokemusta löytyy tällä hetkellä lapsista iältään: 1kk-12v joten yösyötöt ja vaipanvaihdot onnistuu, myös eläinten kanssa tulen toimeen. lasten hakeminen esim. tarhasta julkisillakin liikkuen onnistuu. Työharjoittelut kokemusta löytyy päiväkodista x4 ,ekaluokasta ja tokaluokasta. Kotityöt onnistuu myös kuten, pyykinpesu,ruuanlaitto yms. ja puuhailu lasten kanssa esimerkiksi. askartelemalla tai leipomalla.olen myös hoitanut lapsia joilla erityistarpeita.Kissoista,koirista ja marsuista myös kokemusta. Olen myös tällä hetkellä satunnaisesti yhdellä järjestöllä lastenhoitajana.Puhun myös englantia. rikosrekisteriote löytyy myös. Palkkatoive: 7€/h matkakulut ja yöstä voidaan sopia könttäsumma.ajokortti löytyy. Suosituksia löytyy muutama.
Lisäkysymykset saa esittää:
[email protected]

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinenentinen

Todella ikävää, että et viitsi tai osaa kirjoittaa kelvollista suomea. Yleensä työhakemuksissa pitäisi olla erityisen tarkka siitä, että antaa itsestään huolellisen ja fiksun ihmisen kuvan. Yritä muistaa tämä, kun seuraavan kerran haet työtä.

• Äiti41Hki

Olipas täysin asiaton ja hyvin ikävä kommentti TÄYSIN asialliseen ilmoitukseen. Minkälainen ihminen haluaa aiheuttaa pahaa mieltä yritteliäälle nuorelle? Häpeä.

• Äiti77

Todella hieno nuoren tytön työnhakuilmoitus! Olen samaa mieltä kanssasi. Tsemppiä sinulle Emilia, hieno työnhakuilmoitus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4856
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3976
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3348
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe