Tartuin Naamakirjan täkyyn jossa oli luvattu ensimmäiselle sisääntulijalle vapaa pääsy plus ilmainen paukku.
Lähestyin tanssikeidasta jo hyvissä ajoin apostolinkyydillä.
Aikarauta näytti 19.20, kun olin järjestäytynyt luolan framille. Mestan luona joku spuke tivasi kahta ekua kun dägä-dägä oli imuroinut kaiken.En ollut tottunu keskustelemaan rahasta.
Pian minut heitettiin sisään ilman kustannuksia ja keltainen Jaffa nenän alle kutena peräkammarin pojalla on tapana.
Illan ainoa solisti saapui ekalle valssille ja avasin pellit samalla. Kaikki tuulenkaadotkin kelpasivat.
Lattialle nakeltiin santosta, se oli entinen liikerakennus, mistä muistutti alakerran bunkkerit
ja liuska, josta noustiin toiselle tasolle.
Toistaiseksi pärjsin kumipohjilla.
Kansaa valui sisään tasaiseen tahtiin; osalla ketjut ja käsilaukut; osalla omat kossut ja toinen puoli oli vain tanssimassa. Tartuin tuohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon.
Yksi tyhjä arpa tuli kansallispukuiselta daamilta joka paini omassa painoluokassaan.
Sitten kummastelin sääntöä jonka mukaan vastahakuja ei tullut. Haeskelin aiheesta ilmoittavaa kylttiä turhaan.
Samaan pöytään lyöttäytyi arviolta 60-kesäinen mies joka pian pähkäili että kuulunko mahdollisesti kalustoon.Hänen mielestä selväpäinen ja tanssitaitoinen nuorimies oli harvinaisuus mutta jätin komentin omaan arvoonsa.
Loppuillasta kasailin palkaksi katseiden lisäksi muutamat tallatut varpaat.
Pläräsin koko pakan läpi yksillä pakeilla.
Olosuhteet huomioon ottaen daamit seurasivat erittäin korkealla arvosanalla.
Tuossa illassa oli historian siipien havinaa - kylällä ei ole tanhuttu sitten Nelosmutkan jälkeen. Muualla tehdään konkkia; meilläpäin toimitaan niin kuin EU-herrojenkin tulisi tehdä.
Poistuin tapahtumapaikalta hiukan keskiyön jälkeen.
Kapinen kettu juoksi tien yli vaihtoaskelin.
Tanssiraportti:Toinen pomppu.
ÄinäänMiäs
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698