Eli siis oon säätäny yhen jätkän kaa elokuusta asti ja aluks se piti olla vaa sellast hauskanpitoo eikä mitää vakavaa mut nyt meil molemmil on kunnon tunteet toisii kohtaa ja vaikeeta täst tekee se et asutaa eri kaupungeis nähää kuukaudes ehkä 3-4kertaa riippuu vähä ja musta tuntuu ettei täs oo mitää järkee mut ajatus sattuu et joutuisn luopuu siitä mitä teen?ja no ikää meil on 15ja17
Järki vai tunteet?
1
69
Vastaukset
Heippa!
Meidän mielestämme, teidän molempien tulisi kuunnella sydäntänne ja sitä, että mitä oikeasti tunnette toisianne kohtaan. Olisi myös hyvä, että keskustelisitte asiasta avoimesti ja pohtisitte, että mikä on parasta. Nykyään Suomessa on helppo matkustaa julkisilla, joita kulkee melko vaivattomasti. Olemme kuitenkin sitä mieltä, että mitään kaunista (eli rakkautta) ei tulisi hylätä välimatkojen takia, vaan kaiken se kestää. Pian kun te olette täysi-ikäisiä ,niin teidän tilanteenne voi helpottua, koska voitte muuttaa lähemmäksi toisianne opiskelupaikkojen myötä, taikka muuten vain.
Kuunnelkaa sydäntänne ja olkaa avoimia.
Terveisin Jyväskylän nettisaappaasta Jasmiina ja Petri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522