RIU OCHO RIOS ja Retket

21.2.15

Palattiin just ko.hotellista. Oltiin juniorsviit puolella ja hieno oli merimaisema. Poh.ameriikkalaisia paljon ja alottivat melkoisen kailotuksen jo puoliltapäivin allasbaarissa, jatkuen sulkemisaikaan asti.Honeita siivottiin ahkerast ja muutenkin oli siistiä. Ruoka kelvollista ei ihmeellistä. Juomat hyviä jos osaa tilata (esim schoclate martin). Retkillä oli monilla ongelmia. Esim. meidä Appletonin retkeen kuului YS Falls. niin opas käski ottaa tavarat mukaan putouksille, niimpä porukat kantoivat juuri ostamiaan Rommipulloja pitkin vesiputouksia !!. Retkeen kuuluva Black Rive jokiajele naurettava, kesto max.1-tunti. ÄLKÄÄ missään nimessä ostako Finnmatkoilta : Mystic Mountain, Dunn s River Falls tai Dolphine Cove matkoja.Ovat muutaman minutin ajomatkan päässä ja säästätte paljon. Lukee että on opastus, mutta taxi vie teidän ovelle ja näyttää että tonne, siinä OPASTUS ja rahat poismeinikiä Finnmatkoilla tässä. Ostoksikke taxilla Ochoon 15 USD per suunta. USD Dollareita mukaan. Meillä vähän satoi ja oli tuulista, mutta ei annettu sen häiritä. Jos harrastaa snorklausta on 200m rannasta jo katsottavaa esim kaloja. Jos ei ole välineitä. niin voi lainata välinekeskuksesta. Rantaa on kiva kävellä ja on turvallista.
Ps. en enää ole käytettävissä tällä palstalla.
Hyvää Lomaa Jamaikalla !

0

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        191
        1264
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1118
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        834
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        830
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        770
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        705
      7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        682
      8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60