PS4 peliseuraa?

ana_92_

Elikkä siis oon 22v jätkä Oulusta ja ois ihan mukava tutustua joihinki suomalaisiin tyyppeihin ja pelailla netissä ku onhan nuitten ulkomaalaisten kans pelattu jo vähän liikaaki :D
Mulla on PS3, PS4 ja pelejä melkonen läjä.
Pleikkarinelosta tottakai nykyään käytän enemmän, kolmonen ollu käyttämättömänä jo varmaan 3kk mutta kyllähän mää sitäki vielä joskus käytän :D
Pelejä joita nelosella pelaan niin esimerkiksi GTA V, Far Cry 4 ja The Crew.
Tykkään myös pelailla yksin että en ihan koko aikaa onlinessa ole mutta sillon ku oon pelaamassa netissä niin ois ihan jees pelata suomalaisten kans :)
Mulla on kuulokkeet joissa on mikki, kameraa ei vielä oo mutta todennäköisesti senki tässä josain vaiheessa hommaan.
Ois myös ihan hyvä että muilla ois mikki niin pystys jutteleen samalla ku pelailee :D
Ei sitte kiinnosta pelailla lasten kanssa joten jos oot alaikänen niin älä vaivaudu.
Ei väliä ootko jätkä vai muija, mutta jos oot vähintään 18v niin laitappa PSN-tunnukses tähän ja kerro vaikka ikä ja että mitä pelailet.
Jos löytyy samoja pelejä niin käyn laittamassa kaveripyyntöä :)

23

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lewitzy

      Hei olen 18v jätkä tuusulasta. Pelailen itse ps4 konsolilla ja pelejä on FC4, GTA V ja monia muita. Jos kiinnostaa peliseura niin psn: lewitzy ja mikki löytyy.

    • lv98

      17 jätkä lisää lahnavitch98

    • ilmatiivis

      24v jamppa
      GTA V, BF4, NHL15...
      etenkin GTA V online heisteihin tarvis nyt suomalaisii kavereita pelaileen!
      lisäilkääs psn: ilmatiivis

      • ilmatiivis

        Niii ja mikki löytyy


    • Chayser

      Morjesta, Rautaleijona on peliyhteisö rautaisille suomalaisille pelaajille. Pelaillaan joskus puolivakavissaan ja useimmiten rennompaa menoa fiiliksen mukaan. Eli jos peliseuraa on vailla niin tervetuloa tutustumaan ja löytämään uusia pelikavereita. www.rautaleijona.com

      *Porukka pelaa useita eri pelejä, muutaman mainitakseni, Destiny, BF4, BF: Hardline, GTA V Online, Dust 514 jne. PS3 ja PS4 alustoilla.

    • 13-vuotias

      "Ei alaikäisiä" murskaa aina mun suunnitelmat.

      • 15-vuotias

        Äläpä :D


    • deudeu-

      Gtav ps3 ja ps4, mikki on, 23v, psn : tainaa-

    • niktu29

      29v niktu29

    • iemeli

      Psn: eep11
      Pelailen netissä bf4 sekä nhl15.
      Headsetti löytyy mikillä varustettuna.
      Olen 23v jätkä Hämeenlinnan lähettyviltä.
      Lisätkää lisätkää!!

    • HarriYT

      ps4: gta5, bf4.
      ikää 40 , hs on.
      kaveripyyntöjä vaan tännepäin. kaiken ikääset kelpaa :)

    • peliseuraahaen

      Jos etsit peliseuraa vielä, niin psn: Wiritin. Pelaan bo3 ja hankintalistalla Battlefront ja trials fusion ainakin.

      Olen 19v mies, ja mikki löytyy.
      (Muutkin saavat lisäillä.

    • esoaddict

      Psn: Greedyuchiha saa ihmiset lisäillä jos haluaa, kaipaan vähä suomalaisia kaverilistoille.
      Elikkä oon 22v nainen, enimmäkseen tulee pelailtua elderscrolls onlinea ja assassin's creediä. Mikkiä ei parhaillaan enää ole mutta uusi hankinnassa :)

    • Marza512

      Heissan! Oon piahkoin 18v täyttävä tyttö ja oisin kiinnostunu suomalaisista pelikavereista gta5 onlinee:) teen youtubeen pelivideoita ja ois jees saaha lisää onlinesta sisältöö sinne ku niist ollaa doel tykätty. Mikki löytyy!
      Kaikki halukkaat fiksut otukset voi mut lisätä!:D
      Marza512

    • Jonttu1015897

      Moi en oo vielä 18 mutta etsin peliseuraa gta v online ps4 ja nimi on Jonttu1015897

    • moro oon 22v jätkä, oisko BFV pelaajia? lisätkää ps4 TaistelijaX nii laitetaan pelit pystyy

      • ja mikki ois jees


    • Jimi17v

      Mikä sun nimi on ps4 mun on e
      vilive76

    • Anonyymi

      Olen 43v ja ite pelaan ps4 gta ja mikki löytyy. Mulle voi laittaa kaveripyyntö Turkoosi76 ja Terhi-Fin-76

    • Anonyymi

      nainen 24v..emppuaaws95

    • Anonyymi

      Hei, oon 17v äijä ettimässä peliseuraa ku ei oikeen ole ketään kenen kanssa pelailla. Pelailen Gta5, cod MW ja kaikkee muuta. Saa laittaa friend requestia, psn: Lepjar.

    • Anonyymi

      emppuaaws95 oon 24v nainen ja gta v online ps4

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe