Satuitteko katsomaan TV 1 dokumentin. Aivan käsittämätöntä ryöstämistä ja kaiken takana Putin. Sen paikka olisi vankila, eikä maan päämies. Ihmisiltä jotka olivat omalla työllään rikastuneet, heidän yrityksensä vallattiin ja omaisuus ryöstettiin. Useat oivat Englannissa ja pelkäävät henkensä puolesta.
Surullista että meillä on tuollainen naapuri.
"Venäläiset valtaajat" dokumantti.
8
147
Vastaukset
- kummallistaon
Putinin suostumuksella kyllä, heillä on lain mukaan mahdollista, minkä lain ?????? !!!!!
- katsoinmyös
Harva presidentti on rikkonut virkavalansa. Putin kaikilta osin ja moneen kertaan, täysi konna.
- vihaa
Kummalista,, että nää toinen jalka haudassa olevat homekorvat jaksa jatkaa täällä Putinkaunaansa. Hävetkää retkut!
Venäjän tyyli on ennallaan?
Katselimme Essolla tämän ohjelman, ja hieman vakavaksihan kaikkien ilme meni. Aloimme pelätä sitä, että Putinin lähettämä venäläinen desanttijoukkue saattaa kohta tulla ryöstämään Einarilta menestyvän huoltoaseman ja baarin, jonka jälkeen Esson parlamentti joutuu tuuliajolle. Jos näin kävisi, niin emme millään löytäisi nykyisen Esson veroista kokoontumispaikkaa.
http://areena.yle.fi/tv/2475667?ref=leiki-arp
- eppu2
Tuli tuota katsottua.
Mieleeni tuli, että eikös takavuosina ollut mediassa juttua, myös suomalaisyrityksen valtaamisesta siellä. - rajajääkäri
Idästä kuuluu nyt kummallisia ääniä. Mahtavatko Puutinin panssarit olla jo tulossa Suomeen. Miten nyt pitää toimia?
Essolaiset ovat valmiina?
Tänään päätimme Essolla lisätä valmiustasoa, sillä itätuuli toi Esson pihalle ruudinkäryä. Tulkitsimme asian niin, että Putinin valloitusjoukot ovat tainneet jo kohdistaa aseensa tulevaa koitosta varten Suomen rajan läheisyydessä.
Tämän vuoksi mekin kävimme hakemassa kaikki haulikot, hirvikiväärit ja ketunraudat kotoamme ja laitoimme ne Esson kuivaan varastohuoneeseen. Patruunoitakin meillä on ensimmäistä aaltoa varten, joten voimme huomenna aloittaa aamuistuntomme kaikessa rauhassa ja turvallisin mielin.
- iltasekäaamrukous
Putinille vaan kuula kalloon, niin kaikilla menisi paljon paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654