Onko kellään kokemuksia kyseisestä yrityksestä? Hinta, aikataulussa pysyminen, laatu? Mitä muita kokemuksia?
suomen kattocenter, onko luotettava?
96
16234
Vastaukset
- Missäpäin
Missäpäin? Kattocenter ei tee niitä remontteja vaan niillä on joku paikallinen aliurakoitsija hommissa, laatu vaihtelee erittäin paljon
- katonkorjaaja
Lappeenrannan seudulla
- Huiputettu
On kokemuksia,erittäin huonoja.Hinta ihan kilpailukykyinen muihin nähden.Myyjä vakuuttaa kaupanteke hetkellä,että firman omat miehet tekee työn.Totuus aivan muuta.Työn jäljessä paljon parannettavaa.
Varsinaiset vaikeudet alkavatkin vasta siinä vaiheessa kun reklamoit virheistä.Vastuu siirretään aliurakoitsijalle vaikka työ on nimenomaan tilattu Kattocentteriltä.Aliurakoitssija ei kanna vastuutaan.- Talmanni52
En tiiä tuostannii virmasta mutta meilä hypeksi 8 nuorta poekkaa katolla ja noppeeta ol ja kahessa päivässä tul valmist.Tyyttyväissii isännään kaa olttii kunnes tul vettä solkkennaa. mie itkut lirrautin ja soitin piäpaikkaa.Sanovatten että oma syyp ompi ku ostettii. Virman nimmee en kehtoo sannoo jos piruvatten tätäkkii seuroovat mutta sen verta pittee sannoo että paskon myivättennii.
- KierräSeKaukaa
Lappeenrannassa oli yrittäjä jonka tämä kyseinen ketju jyräsi alleen kun tämä oli ensin saanut nimeä toiminnalleen. Eli kyseessä on franchise-ketju, joka ei kunnioita edes omia francise-yrittäjiään. Kierrä mahdollisimman kaukaa koko kyseinen firma, Emoyhtiön hommat tekee Virolaiset ja Venäläiset, muutama jäljellä oleva Suomalainen asentaja kiertää sitten Etelä-Suomea korjaamassa näiden jälkeä. Emoyhtiö on juuri avannut isolla rytinällä Lappeenrantaan toimipisteen, kun ovat tosiaan dissanneet tuon yrittäjän pois tieltään. Ketjusta on muutaman vuoden aikana irtisanoutunut toistakymmentä ketjuyrittäjää ympäri Suomen, se kertonee jotakin tästä ketjutoiminnasta. Tilaa kattosi mieluummin vaikka lestadiolaisilta, ei nekään ihan noin pahasti kuseta ihmisiä!!! Tuon ketjun Rala-todistukset ja Suomalaisen työn mainostamiset ovat niin suurta valhetta ettei ole tosikaan, omistajat ovat kyllä Suomalaisia, ei muuta, ja hekin ovat juuri selvinneet edellisen konkurssin liiketoimintakielloista. (Lahden Laatukodit, olipa todellista laatua...)
- katonkorjaaja
Ok, kiitos varoituksesta! Osaatko neuvoa kuka Lpr seudulla olis luotettava ja hyvä& tietty edullinen vielä?
- tiedänkaverin
V & M asennusOy.
- Valitseparas
Eix toi ollut just se aliurakoitsija, älä nyt sitä ota!!!! Ota tarjous Eliittikatoilta, takuu työnä,luotettava firma ja tasainen laatu!!!
- kokemustaon
Eliittikatoilla tekee venäläiset aliurakoitsijat työt, jälki mitä sattuu ja kukaan ei ota vastuuta. Kysy mielummin vaikka Sareni Oyltä kartoitus, tekevät kuulemma hyviä kattoja ammattitaidolla. Suosittelen.
- Erkkimies
tiedänkaverin kirjoitti:
V & M asennusOy.
Vesa se itse näköjään omaa yritystään täällä kehuu ja muita mollaa.
- mörkö13
Erkkimies kirjoitti:
Vesa se itse näköjään omaa yritystään täällä kehuu ja muita mollaa.
Erkkimies.. hukassa olet.. V&M Asennus ei ole hetkeen toiminut kun pääkallopaikka Lahti tuli LPR ja jyräsi alleen.. Lappeenrannassa kävi samoin kun 12 muullakin paikkakunnalla suomessa...
- tupujahupu
kymen kattokeskus toimii siellä. laadusta ja toiminnasta en tiedä, ei kokemuksia itselläni.
kysy tarjous ja kysy referenssejä.- Anneli67
Tiima katot on kanssa varteen otettava tekijä, en toimivatko siellä asti mutta kannattaa kysyä.
- 1a2a3a4a
Älä ainakaan ota kattopalvelut.com/Multiraks nimistä firmaa .Lupaa vaikka mitä mutta ei sitten pidä mitään.
- pitkäjerehilten
Syttä ja savea ainakin meillä päin tehneet .Sattunut tänne suunnalle todella ammattitaidoton porukka,vaikka piti olla koulutettu ammattilaisten urakkaporukka.
- Kuä
pitkäjerehilten kirjoitti:
Syttä ja savea ainakin meillä päin tehneet .Sattunut tänne suunnalle todella ammattitaidoton porukka,vaikka piti olla koulutettu ammattilaisten urakkaporukka.
Ei Katto Centterin voi olla ammattinsa osaavaa henkilöstöä,nimittäin katto Centterin jättää maksamatta osittain aliurakoitsijan osuuden Katto kaupan hinnasta ,ninimerkillä kokemusta on.
ammattinsa ylpeydellä tunnustavat kaikkoaan kyllä ja vähän äkkiä LUUSEREIDEN RIVEISTÄ.
- Etelänpoika
Olen toiminut kirjanpitäjänä ja voin kertoa että kaikki nämä isot kusettaa ja huijaa hyvä uskoisia. Kaikki revitään työntekijöiden ja muiden selkänahasta ja sitten ostellaan veneitä ja kämppiä amerikoista. AAA luottoluokituksen voi saada ihan kepein perustein ja kaikki nämä "ns" pätevyydet voi ostaa. Toivottavasti valtiovalta puuttuu tähän kattoremontti bisneksen suureen puhallukseen. Minun neuvoni on että vältä kaikkia isoja ja vähän aikaa toimineita ja kysy suosituksia tutuilta ja naapureilta pienistä yrityksistä.
- nonononono
Homma kusee kattocentterillä. Avainlippu ja virolaiset työntekijät. Ei sinänsä heitä vastaan mitään, on joukossa päteviäkin mutta turha mainostaa kotimaisuutta jos asentajat on virosta. Reklamaatioiden hoito kusee kanssa rankasti. Luvataan hoitaa mutta asia venyy.
Firman pomo on pomo vain paperilla, se oikea pomo kiskoo naruja takana koska omalla nimellä ei voi toimia yrityksessä.
Laskutus kyllä toimii heillä, aivan liiankin nopeasti vaikka kattoa ei ole edes aloitettu niin jo pukkaa laskua.
Välttäkää jos mahdollista. Muitakin firmoja on olemassa. - timo74
Meille tekivät kauppakadulla kerrostaloon kattoremontin.todella hyvää jälkeä ja sovitussa ajassa ja valvojakin kehui asentajia.
- Yttyi
Kuulostaa kyllä uskomattomalta että Katto Centterin luuseri asentaja ovat onnistuneet,
mutta kysyppäs asentaja ryhmän vastaavalta että saivatko he työ palkkansa.
Epäilen! !
- Yto
Laatu ala arvoista,korjaukset käydään hutasemassa niin kehnosti että meillä päin variksetkin nauraa ja joudutaan korjaamaan uudestaan.minun kohteessa omakoti talo n.200 neliötä olen reklamoitua 14 kpl virheitä mm.vesikatto vuoto.
kummastuttaa kuitenkin että katto Centterin on hakemassa alueelleni kahta asentaja ryhmää.
Ovatko ihan oikeasti saaneet huijattu niin paljon Katto kauppoja vai liittyykö tähänkin matoja ? Varmasti.- Yto
Nythän minä vasta hoksasin miksikä net oulun ni seudulle hakee katto asennus henkilöitä,tietystikkin koska aikaisemmin riveihin astuneet ovat jo vetäytynyt kukin
omille tahoillen siis vain tai ne joiden ns.ammattitaito ja moraali tekemänsä työn laadusta ovat riittävällä kohdallaan,kunnioitan ja kannustanut heitä kun ovat jättäneet Katto Centterin yrityksen.
Nytkö pitäisi jäljellejääneiden mitään osaamattomien ja ymmärtämättömien kanssa
saada katto joltiselleki laatu tasolle.
sehän KATSOTAAN minulla on sinniä.
Sehän meni niin kun alkukesästä vesisateessa huomasimme että Katto Centterin helmikuussa -15 asentamaan katto vuotaa,
sen jälkeen löytyi työ virheitä ja asennus virheitä päivittäin joista sitämukaan kun epäkohtia paljastui välitin tiedon kustakin kohdasta kirjallisesti niinkin takuu ehdot edellyttää Katto Centterille,ilmoittaman laatu epäkohtia oli jo toista kymmentä
ja jossain vaiheessa puhelimeni soi ja siellähän soittaa katto Centterin ns.työnjohtaja kerroin hänelle epäkohdista myös suusanallisesti jolloin hän loihi
sanomaan että minä olen PILKUN NUSSIJA.
Hän kuitenkin lupasi lähipäivinä ilmoittaa korjaus aikataulun nyt on mennyt aikaa
toistaviikkoa ei ole kuulunut korjaus aikataulusta mitään. - Yto
Yto kirjoitti:
Nythän minä vasta hoksasin miksikä net oulun ni seudulle hakee katto asennus henkilöitä,tietystikkin koska aikaisemmin riveihin astuneet ovat jo vetäytynyt kukin
omille tahoillen siis vain tai ne joiden ns.ammattitaito ja moraali tekemänsä työn laadusta ovat riittävällä kohdallaan,kunnioitan ja kannustanut heitä kun ovat jättäneet Katto Centterin yrityksen.
Nytkö pitäisi jäljellejääneiden mitään osaamattomien ja ymmärtämättömien kanssa
saada katto joltiselleki laatu tasolle.
sehän KATSOTAAN minulla on sinniä.
Sehän meni niin kun alkukesästä vesisateessa huomasimme että Katto Centterin helmikuussa -15 asentamaan katto vuotaa,
sen jälkeen löytyi työ virheitä ja asennus virheitä päivittäin joista sitämukaan kun epäkohtia paljastui välitin tiedon kustakin kohdasta kirjallisesti niinkin takuu ehdot edellyttää Katto Centterille,ilmoittaman laatu epäkohtia oli jo toista kymmentä
ja jossain vaiheessa puhelimeni soi ja siellähän soittaa katto Centterin ns.työnjohtaja kerroin hänelle epäkohdista myös suusanallisesti jolloin hän loihi
sanomaan että minä olen PILKUN NUSSIJA.
Hän kuitenkin lupasi lähipäivinä ilmoittaa korjaus aikataulun nyt on mennyt aikaa
toistaviikkoa ei ole kuulunut korjaus aikataulusta mitään.Ja vielä tähän asiaan,minähän napsauta äänitaltioinnin tietystikkin päälle,
ns.työnjohtaja katto centtereiltä on soittanut minulle kesän aikana tähän mennessä
kaksi kertaa OLE ÄÄNITTÄNYT NÄMÄ PUHELUT mahdollista myöhempää käyttöä varten.
- Ihmefirma
Missäpäin näin? Sen siitä saa kun firmassa erikokoisia yrityksiä kymmeniä päällekkäin ja laatu voi olla ihan huippua tai ihan sysipaskaa.
- Yto
Tämähän on keskisuomessa Kempeleessä l. Oulun kupeessa
työpaikkaparlamentin jäsenet sanovat että variksetkin lentävät erehdyksessä Muhoksen kautta takaisin Tyrnävälle nähtyään tässä kohteessa näin alaarvoista "työn"väärin olisi sanoa laatua pitää Kait sanoa vaikkapa väkertelyä.
- Juuy
Enemmän luotan romaani mummon povaukseen kuin Katto Centteriin ja heidän aliurakoitsijoisin nimittäin siitä on ns. ammattitaito kaukana ja ymmärrystä rakennuksen teknisistä rakenne asioista heillä ei ole edes ymmärrystä kipenenkään vertaa.
Arvostan osaamista ja ammattitaitoa. Olen vaatinut sitä itseltäni ja toivon saavani sitä myös muilta. Kattocenter uusi tiilikattomme viime vuonna ja lopputulos suorastaan ylitti odotukset. Tästä on keskusteltu aikaisemminkin http://keskustelu.suomi24.fi/t/12457360#comment-80006482 , joten en ala toistaa aiemmin kirjoittamaani. Myönnetään, että tekijät olivat virolaisia, mutta osasivatpa todella ammattinsa ja tekivät ahkerasti hyvää työtä. Aikataulu piti, hinta oli tarjouksen/sopimuksen mukainen, eikä vielä ole löytynyt valituksen aihetta. http://i.imgur.com/Mj9ByET.jpg
Tämä on siis meidän kokemuksemme, toki tekijöitä voi olla monenlaisia, meille sattui ne parhaat.- erittäin-pettynyt
Älkää hyvät ihmiset MISSÄÄN TAPAUKSESSA menkö tämän firman halpaan.
Taloyhtiömme osti tämän firman palveluksia, ja vieläkin olemme kusessa.
Talot eivät todellakaan valmistu ajoissa, vettä vuotaa sisään, eivät saa pellitettyä mitään ko jätkät vaan seisoskelee tai lähtevät kahville.
Tietysti sitten vielä, että urakka tulee kusemaan aikataulullisesti ilmeisesti kuukauden tai pari, ni näitten heebojen nämä sakkosummat on niin naurettavia, että ilmankos venyy, kun ei tollasilla sakoilla ole mitään kiirettä mitään edes tehdä.
Jos haluatte hyvää ja aikataulussa - valitkaa vaikka naapurin kuuro-mykkä-sokea-kädetön-ja-vain-vasemman-jalan-omaava pentti töihin, hänkin tekisi parempaa työtä aikataulussa. - lorotettu-olo
olen samaa mieltä monien aikaisempien kanssa.
ei kannata tähän firmaan luottaa, ei pysy aikataulussa, laatu naurettavaa, jos sanot mitään niin tekevät pieniä "vittuiluja" työnsä avulla joista et voi oikeastaan edes nostaa kuluttaja-asiamiehelle juttua..
heidän sopimuksensakin ovat naurettavia, hyväuskoisia kusetetaan ja pahasti.
muitakin firmoja tosiaan on, älkää uskoko tämän firman markkinointia. - kattokassi
Onko näillä mitään tekemistä kattopalvelut.com, multirax tai enmiendon kanssa? Heinolassa hetken pyörinyt ja työntekijät hakevat palkkasaatavia palkkaturvan kautta. Tj tiedetään paikkakunnalla ja siksi kohteita haalittu muualta suomesta. Ihme millasia yrittäjiä tässä maassa oikein pyörii. Ei niin pitkää tikkua että viitsis koskea.
- umpahpaa
Kansalaiset,
Välttäkää tätä kattocenter-franchisingia minkä pystytte, älkää ostako mitään palvelua tältä ketjufirmalta.
Tulette 100% varmasti katumaan, jos otatte.
-Työt ei tule tehtyä ajallansa.
-Jälki on huonoa tai keskinkertaista parhaimmillaan.
-Jättävät omien mokien jälkikorjaukset asiakkaalle.
-Eivät suorita mokien korjauksissa tarvittavia korjaustoimenpiteitä ja vielä siirtävät tarkistuksista tulevat kustannukset asiakkaan maksettavaksi.
-Jälkikorjaukset/jälkienkorjaukset/jälkisiivouksista saa asiakas vain unelmoida, niitä ei tapahdu kovinkaan helposti, pahimmillaan saanu 5 kertaa huomauttaa asiasta kirjallisesti.
-Työmiehet etupäisesti virolaisia, aivan sama mitä mainostavat, tämä(kin) asia koettu.
-Tarjoukset pitävät sisällänsä koukkuja, joista tulee sitten ylimääräisiä maksuja asiakkaalle enemmän kuin urakka-yms-neuvotteluissa oli puhetta.
-Loppuhinnat ovat tosiallisesti kalleempia kuin muissa vastaavissa yrityksissä.
-Ko. johtaja palavereissa "unohtaa" ottaa esim. työntekijöiden tuntimääriä mukaan, joilla lähtee sakkosummia yrittää myöhästyneistä urakoista pienentämään, joutuu itse olla vahtimassa ja kirjaamassa ylös koska on ollut työmiehet töissä ja koska ei.
...välttäkää ihan oikeasti, nimim. katkerilla kokemuksilla... - YLPEENÄ
itse otin 250 m2 katon kymppi-katolta...Kouvolassa lähelle kattocentterin pääpaikkaa.4 tarjousta otin mutta tämä oli 1000 euroa kalliimpi kuin halvin.järjestettiin myös asennusnäytös niin 3 päivää kiersi kilpalijoiden autot...tyytyvinen olen ollut kaikkeen ja olen myös suositellut kaikille sukulaisille...kuinka moni muu yritys pyytaa katsomaan heidän asennuksiaan joita ilmoittaa lehdessä...ISO PEUKKU
- tavallinentallaaja12
Meillä kattocenter teki peltikaton v.2013, ongelmat alkoi siitä kun tavarat pellit tulivat ja kuski olisi jättänyt ne mihin sattuu eli keskelle tietä, onneksi rouva oli kotona. remppa alkoi ja katohan viron venäläiset ne sieltä tulivatkin hommiin, no hyvinhän pojat työtä teki, mutta käyttivät vain luvatta sähköä polttaen sulakkeita ja yhtään työnjohtajaa en nähnyt koko remontin ajan, vaan reklamoin asiasta myyntimiehelle, joka vain nyökytteli ja sanoi että heillä on sellaista ongelmaa. No katto tuli tehtyä ja yhtenä iltana n.klo 20.00 tuli viron pojat hakemaan nimeä paperiin, jossa olisin hyväksynyt remontin valmiiksi, ei siinä mitään, mutta piipun pellitykset olivat tekemättä, ne vaan selittivät, että sen tekee eri mies, no en tietenkään laittanut nimeä mihinkään, eivät muuten sen jälkeen tulleet enään kysymään allekirjoituksia, piipun pellitykset tulivat vasta sen jälkeen kun soitin suomalaiselle työnjohtajalle Lahden konttoriin, hän ei tienyt asiasta mitään!! Mutta pellit tuli ja katto on edelleen paikallaan. Mutta en MISSÄÄN NIMESSÄ suosittele kyseistä firmaa!!! Älkää sortuko!
- Toimiikyllä
Meinasit työmiesten pitäisi sähkörasian vieressä käyttää kombressoria sähkön tuottamiseen. Järjestä työmiehille 16 a sulakesähkö kestää kyllä peltimiesten koneet 10a palaa.
- Kaikenlaistasitälukeekin
Tarkoitat varmaan agrigaattia. Kompurasta ei tietääkseni tule kuin ilmaa. Ja piipun pellitykset kyllä yleensä tekee eri mies kuin pellin asentaja. Tai en tiedä näistä kattofirmoista kuinka ne toimii mutta me tavan timpurit yleensä vaa asennetaan ja peltimies käy tekemässä piipunpellit. Ja sähköt oon aina ottanut lähimmästä tolpasta. Ja jos ei tuu sähköä niin ei kyllä tuu kattoakaan ellei ota agrigaattia ja isännän laskuun löpöt. Voihan siitäkin sopimukseen laittaa merkinnän kuka sähköt maksaa mutta en oo itse ainankaa 30v. Kokemuksella moiseen törmännyt.
- Jalse
On aivan humpuuki firma, laittoi äidin autotalliin uuden peltikaton, asensivat myös talon katolle lumiesteen mikä tuli ekana talvena alas ja repaisi 4 kpl 30 cm viirua katon peltiin( eli reikiä niin että aluskate näkyy), eikä varmana ole tulossa korjaamaan, olen ottanut yhteyttä kuluttaja asiamieheen, juttu vielä kesken, älkää sekaantuko hyvät ihmiset, nämä tontut ei tajua että sana leviää nopeest myös etelä suomeen
- Hermot_riekaleina
Olisinpa lukenut nää kommentit ennenkun tilasin KattoCenteristä mitään. Niiiiin huonoa palvelua ja niiiiiiiiiiiin vaikea saada ketään kiinni koko firmasta, että kannattaa pysyä kaukana tästä jos ei halua menettää hermojaan. Työ viivästyi sovitusta reilun kuukauden. Jos jotain plussaa niin siivosivat jälkensä hyvin. Siinä kaikki. On tässä maassa muitakin kattofirmoja, suosittelen kokeilemaan niitä.
- Oppia_ikä_kaikki
Vai myöhästyi kuukauden XD. Meillä kattocenterin kautta otettu remontti kesti yhdeksän kuukautta. Älkää hyvät ihmiset sortuko tähän! Ja muistakaa että kattocenter ei vastaa mistään. Franchising-yrittäjät ovat vastuussa.
- Juuritekivättarjouksen
Ovat lopettaneet franchising toiminnan eli nykyään ei ole kuin oma firma ja täten kait vastuusss kaikesta
- valvojauusimaa
huonosti sujuneita ja viivästyneitä työmaita lukuisia......tämä vasta jäävuoren huippu
- Mökkiukkohirvensalmi
Heinolan, Lahden, Sysmän, Hartolan, kangasniemen ja kouvolan alueella kannattaa kysyä tarjous pieneltä Heinolalais yritykseltä. Henkilökohtaisen palvelun ja varmasti kotimaisen saat. Näillä alueilla on viitisen vuotta kattoja tehnyt ja korjannut Lusissa toimipaikkaa pitävä Insinöörityö Viitosmoottori. Tuo firma on toimelias, keväällä kun varaa työn, niin saat katon. Tekee myös vakuutusyhtiöduuneja. Aina kannattaa pyytää tarjous, kuvat ja firman numero on www sivulla.
- eijärkevää
tämähän on tuon täydellisen huijjarin oma mainos .kyselkää ammattimiehiltä katon ym tekemisiä.
- Eimissäännimessä
eijärkevää kirjoitti:
tämähän on tuon täydellisen huijjarin oma mainos .kyselkää ammattimiehiltä katon ym tekemisiä.
Täysin huijari koko ukko ei missään nimessä kannata ottaa viitosmoottoria!
- osaase
peltityö kari liukkonen hartola. osaa hommansa 30v kokemuksella. suosittelen
- tarkkuutta
Finder.fi mukaan tämän kattocenterin tulos oli tappiolla 88 000euroa tilikaudella 2015.
Yleisesti, jos firma menee konkurssiin niin menettää kaikki etukäteen maksetut ennakkorahat vaikka työtä ei ole tehty. Pätee joka firmaan.- ikkremimin
Tarkkuutta tosiaan.
Jos katsot tarkkaan, niin kyseessä ei ole Suomen Kattocenterin tulos vaan Pohjanmaan Laatukaton ;)
- Huppistakeikkaa
Suomalainen perusmentaliteetti tarkoittaa sitä, että jos harmittaa niin siitä kuulee kaikki. Parasta siinä on se että valitetaan anonyyminä, eikä kerrota edes että missä se talo jossa jotain mukamas on mennyt pieleen sijaitsee. No, faktat faktoina. Heti kun negatiivisen palautteen takaa alkaa löytymään oikea ihminen nimen ja osoitteen kanssa voi sitä pitää luotettavana. Siihen asti olen vahvasti sitä mieltä että kaikki jotka negatiivista kuvaa yrityksestä levittävät ovat kilpailijoita jotka ovat kateellisia toisen menestykselle. Tekeehän kattocenter kuitenkin suomessa vaatimattomasti toisiksi eniten näitä kattoremontteja vuositasolla 😉
http://luomulaakso.fi/maailman-paras-kattoremontti/ - Kattokangasalla
Kattocenter Tampereellta teki minulle katon Kangasalle asemakylään muutama vuotsi sitten - tor rakennus oli kai sen urakoitsijan nimi. Katto sinänsä onnistui hyvin joskin kesti työnä huomattavasti kauemmin kuin oli puhe (4 vko rinsikan katon teossa on mielestäni aika pitkä aika). Kaikkia sovittuja töitä ei vaan hoidettu: mm. päätykolmion tuuletusaukkoja ei koskaan ilmesttynyt, sovituista nurkkalauta töistä osa jäi tekemättä, piti yläpohjaan tuoda lisäeristystä jne . Soittelin aikani tälle ko. firman nokalle ja kauppiaalle (Olli) ja pyysin käymään; ei tuntunut paljoa kiinnostavan kun menin tyhmänä maksamaan ja se mukava kaveri joka minulle tämän työn myi katosi kyllä hänestä täysin. Ok työnlaatu ja mukavat työmiehet mutta asioita ei vaan viety loppuun saakka ja jäi aika paska maku eikä voi suositella kellekkään..
(Jos asianomainen luet niin voit tulla vieläkin asioita korjaamaan ja tiedät kyllä minne). - Lehdestäluettua
Tuossa lisää tämän firman huijareista ja toiminnasta.
http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2402560
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2359199
Huikea on tuo asiakasmäärä joka päätyy tekemään valituksen eteenpäin kuluttajansuojaan.- Kekkonen1002
Kyseisen jutun vanhus onkin aika kuuluisa täällä kylillä. Huijareiksi en tuota firmaa lähtisi haukkumaan, työntekijäthän tuossa virheen tekivät.
Kärkölään ovat monta rempaa toteuttaneet tuon jälkeen eikä kenelläkään muulla valittamista. - Huijareita
Ja näin kommentoi kyseisen firman mies :))
- Ryttylä
Meillä katto valmistu melkein 2kk myöhässä sovitusta ajankohdasta. Informaatio ei kyllä meille asiakkaille kulkeutunut, että minkä takia on myöhässä. Puhelimessa vaan naureskellaan että tämmöstä tää on. Ollaan pettyneitä kyseiseen firmaan enkä suosittele kenellekkään, paitsi jos haluaa katon myöhässä. Hämää nimi suomen kattocenter kun kaikki työmiehet olivat virolaisia.
- MikäLopputulema
Millainen oli lopputulos? Meille on tulossa Suomen KattoCenterin äijä jättämään tarjouksen ja pari päivää aikaa miettiä otetaanko vaiko jätetäänkö.
- Ryttylä
No kyllähän toi katto siistiltä näyttää verrattuna entiseen. Ja nyt kun se pari viikkoa on paikoillaa ollu nii ihan tyytyväisiä ollaan. Mutta oikeesti suosittelen ottamaan muualta katon! Mä en enää loppuvaiheessa uskonu, että saadaan kattoa ollenkaan kun aina katon tekeminen siirtyi!
- Center-fani
Meille kyseinen firma teki kattoremontin kesällä 2017. Remontin aloitus viivästyi alkuperäisestä, eikä silloinen työnjohtaja ilmoittanut mitään asiallista syytä. Aina kun työnjohtajaa yritti saada kiinni, puhelu meni vastaajaan tai puhelin oli muuten "mykkä". Meillä oli kuitenkin aivan loistava Katto-Centerin myyjä, joka hoiti asian ja osasi järjestää kuviot niin, että meidän ei tarvinnut kärsiä ammattitaidottoman työnjohtajan toilailluista. Kun kattoasentajat tulivat paikalle, sujui työ nopeasti ja ammattitaidolla ja vaikka moni on ennakkoluuloinen virolaisia kattoasentajia kohtaan, voimme ilolla ja rakennustarkastajan siunauksella todeta kattomme olevan hyvin tehty. Ps. pienet viiveet tai ongelmat tavarantoimituksessa eivät kaada koko elämää.
- Jeltser
En missään tapauksessa suosittele, meille laitto uuden katon ja vesi tulee sisään, eivät ala korjaan ku on kuulema ollut liikkaa lunta katolla
- kattohelp
Tiilikaton pesu, sammal pois ja suojaus. Ei hankalatkaan paikat ole esteenä. Kuvauskopteri laskee kattoneliösi nopeasti ja tarkasti ilman riskejä. Toiminalueet. Etelä-Suomi, Länsi-Suomi, Pirkanmaa, uuhttp://kattohelp.fi
- Anonyymi
Henkilökohtainen kokemukseni jätti vaan negatiivisen kuvan yrityksestä. Tekivät huomattavaa vahinkoa autolleni parkkipaikalla, vaikka parkkipaikkaa ei oltu merkitty työmaa-alueeksi ja kysyttäessä työntekijöiltä "eikö ole turvatonta jättää autoa omaan parkkiruutuun kun yläpuolella remontoidaan", vastaus oli aina että ei ole - aja vain omaan parkkiruutuun. Eipä korvannut heidän vakuutus vahinkoa ja menetin omat bonukset. Nyt kun vahingosta on keskustellut laajemmin tuttaville ja autokorjaamolle niin enpä ole ainut, jolla on jäänyt huonoja kokemuksia yrityksestä.
- Anonyymi
Jos vaan saat tarjouksen joltain muulta niin ota ihmeessä. Meillä tehty nyt 3-viikkoa sitä kattoremonttia joka piti hoitaa n-4-5pv. Työn jälki todella huonoa. Kannattaa myös reklamoida heti virheistä. Meillä tehty nyt kokoajan korjauksia koska tehty kiireellä todella huonosti. Ei kannata hyväksyä virheellistä työtä. Pyytäkää myös valokuvat remontin vaiheista niin näette mitä siellä katolla on tapahtunut.
- Anonyymi
Omakohtaisella kokemuksella en suosittele Kattocenteriä. Myyjän kanssa sovitut asiat ei menneet reppamiesten tietoon. Kaikki meni alusta asti pieleen. Reklamaatiota tehdessäni kukaan ei ottanut yhteyttä ja asiaa pitkitetään kaikin keinoin. Nytkin reklamaatio vireillä koska minusta työ ei ole tehty hyvää rakennustapaa noudattaen. Vasta kun kuluttajaneuvonta otti heihin yhteyttä oltiin sieltä seuraavana päivänä yhteydessä. Minuun suoraan ei kukaan halua olla tekemisissä. Työ jatkuu minun osalta jälleen kerran.
- Anonyymi
Nyt kannattaa olla tarkkana tämän firman kanssa. Yrityksen toiminta ja tulos laskee kuin lehmänhäntä. Yrityksen omistajalla on hienoja konkursseja takana useampi, jossa on jäänyt asiakkaat nuolemaan näppejä:)
Kyseenalaistaisin kaikki takuut, lupaukset jne. ÄLÄ missään tapauksessa MAKSA mitään osaa urakasta ETUKÄTEEN!!!! - Anonyymi
Minä tilasin tiilikaton pesun ja pinnoituksen.
Viron poika tuli tekemään alihankintana.
Nyt julkisivu ja ikkunat tarvitsevat pesun. Roiski menemään ilman suojauksia.
1.7.2020 - Anonyymi
Myyntijohtaja on Restakodin vanha pikkupomo. Miten kävikään Restakodille?
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta laitetaan jotain. Tarjousta pyydetty, kaveri käynyt paikalla, kyselty tarjouksen perään muutaman viikon ajan. Tuli ilmoitus ettei tarjotakaan kyseistä kohdetta. Joten ei kokemusta itse työstä, mutta tänäkin kertoo jotain toiminnan kuvioista.
Syytä tarjoamattomuuteen ei kerrottu. - Anonyymi
Alihankintaketjutettua toimintaa, siksi epäluotettavaa ja pitkäkestoista touhua. Sijainti vaikuttaa joskus siihen pystyvätkö tekemään tarjousta, eli välttelevät kohteita jotka ovat selkeästi näkyvillä, syynä työturvallissuus puutteet.
- Anonyymi
Y-tunnus vaihtunut. Olkaa varovaisia tämän kanssa.
- Anonyymi
Älkää vaan ostako näiltä urpoilta yhtään mitään!
- Anonyymi
Aikataulut ei pidä,myydään omat miehet tekee työn.(kuitenkin työt tekee alihankkijat)Aliurakoitsijat tulee ja menee miten huvittaa.Meidän 125 M2 kattotyö kestää vieläkin alkoi 2021,.Työnjohtaja ei käy työmailla vastailee puhelimeen jos haluttaa,Kaikkista vastuista yritetään luistaa.Laskutus on etupainoitteista tavarat tontille on x summaa ja sitten työt seisoo .Älkää tilatko kattotöitä heiltä kokeilkaa Ruukkia.
- Anonyymi
En suosittele pahimmalle vihamiehellekkään!!!!!!!
- Anonyymi
haestoo vitun pulju
- Anonyymi
Miksei ne ihmiset, jotka kykenevät, remontoi itse kattojaan? Hintakin olisi halvempi kun maksaa vain materiaalit. Jos ei itse tiedä, miten katto pitää korjata, niin aina voi ottaa rakennesuunnittelijan. Perus omakotitalon kattoremontin suunnittelu maksaa ehkä tonnin. Jos itse tekee/talkoilla niin varmasti selvitään alle 10 000 eurolla. Firman tekemänä keskiarvohinta on siellä 15-20 000€. Katteet revitään palkoista ja hutiloinnista.
Ei ne kattoremontit oikeasti ole mitään rakettitiedettä jos asiaan vähän perehtyy.- Anonyymi
Lisään vielä, että jos peltityöt ei onnistu, niin voi ottaa peltisepän/rakennusmiehen muutamaksi päiväksi töihin ja vielä ollaan voitolla. Omakotitalojen katot tehdään yleensä viikossa. KattoCenter yms puljut on oikeasti hyväuskoisten kusetusta
- Anonyymi
Suomen Kattocenter teki meille omakotitalon kattorempan viime joulukuussa ns. "talviasennus alennuksilla". Homma itsessään onnistui hyvin. Jälkityöt jäikin sitten tekemättä. Eli urakkaa sovittaessa myyjä kertoi,että vasta keväällä ilmojen lämmettyä asentaja tulee maalaamaan uusien otsalautojen näkyvät sahapinnat sekä naulaimen naulojen kannat ruostesuoja maalilla. Samat oli puheet,kun oli urakan lopputarkastus. Kevät ja kesä tässä jo meni. Useista yhteydenotoista huolimatta hommaa ei viety maaliin.
Sain vihdoin ns. myyntipäällikön kiinni ja kysyin asiasta. Puhelun aikana selvisi sitten,että oma moka,kun sitä maalausta ei ollut kirjattu urakkasopimukseen. Eivät siis tee sitä. Urakkasopimuksessa lukee,että firma ei tee suullisen sopimuksesn mukaisia töitä. Myyjä voi luvata vaikka kuun taivaalta,niin vaadi aina se paperille.
Eli jos joku tuon firman ottaa tekijäkseen,niin lukekaa TARKKAAN ja moneen kertaan urakkasopimus ennen allekirjoitusta. Siihen pitää olla kirjattu KAIKKI teettettävät työt. Ne ihan pienetkin. Muuten niitä ei tehdä,vaikka myyjä lupailisi vaikka mitä. Puheisiin pelkästään ei ole uskominen. En suosittele kenellekkään firmaa,jossa myyjä tarkoituksella huijaa. Nyt on pelko persiissä,jos tarvii jotain asiaa alkaa takuun puitteissa ruveta selvimään.
Maalaukset on nyt pakko hoitaa itse.- Anonyymi
Ensimmäisenä tulee mieleen että kuka allekirjoittaa sopimuksen lukematta sitä ensin?
Syytetään toisia kun on itse tehnyt virheen...
- Anonyymi
Aivan surkea,kattotuotteet,lumiesteet,putket asennettu väärin.Luvattu korjata takuuseen.Nyt kulunut puoli vuotta ei tapahtunut mitäänn jatkuvasti luvataan korjaus.Olen ollut yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan käskivät tehdä heille valituksen.
- Anonyymi
Sama homma täällä Lahdessa
- Anonyymi
Sama homma täällä. Vuotoa ja huomattu kuntotarkastuksen takia vasta, kun taloa olin myymässä. Y-tunnus vaihtunut kuulemma ja vanhan firman juttuja nii ei takuuta? Kuitenkin sama nimi
- Anonyymi
Onko menossa nurin? Ainakin firma myyty ja vaihtuko virolaiset asentajat samalla puolalaisiksi?
Vieläkö myynnissä on lahdessa samat henkilöt?
Narsismi tuli ja uo pete- Anonyymi
Mihin tämä yritys on myyty? Yrityksellä myös useita ihan Suomalaisia asentajia.
- Anonyymi
Mainosvideossa virolaiset asentajat, kehtaako todella mainostaa SUOMEN kattocenter nimellä vaikka ei ole kotimaisia asentajia? Aika härskiä touhua ja harhaanjohtavaa
- Anonyymi
Kyllä yrityksellä ihan Suomalaisiakin asentajia töissä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yrityksellä ihan Suomalaisiakin asentajia töissä on.
Nyt on valehtelua
T: töissä teillä ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on valehtelua
T: töissä teillä ollut.Eipä ole valehtelua, kyllä meillä Kotkassa oli ihan Suomalaiset 2 asentajaa tekemässä kattoremonttia.
- Anonyymi
Kokemuksia Lahden alueen töistä? Naapurissa ainakin olivat ulkomaalaiset töissä 6kk sitten. Onko jollain rehellistä tietoa onko suomalaisia töissä? Nettisivujen mukaan kaikki työnjohtajat ulkomaalaisia, joten ei herätä luottamusta.
- Anonyymi
Kyllä työnjohtajat ovat lähtöisin Virosta ja olleet talossa töissä yrityksen alkutaipaleelta asti, ja näin luottamusta herättääkseni yrityksellä on myös Suomalaisia asentajia, reklamaatioita tulee Suomalaisten asentajien töistä huomattavasti enemmän kuin Virossa syntyneiden töistä, ei anneta ennakkoluulojen vaikuttaa asioihin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä työnjohtajat ovat lähtöisin Virosta ja olleet talossa töissä yrityksen alkutaipaleelta asti, ja näin luottamusta herättääkseni yrityksellä on myös Suomalaisia asentajia, reklamaatioita tulee Suomalaisten asentajien töistä huomattavasti enemmän kuin Virossa syntyneiden töistä, ei anneta ennakkoluulojen vaikuttaa asioihin😊
Y-tunnus vaihtunut matkan varrella? Epäilyttävää, todella epäilyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onko tällä jotain merkitystä ja mikä tuossa on epäilyttävää? Miten jos yhtiön toimia on yhdistetty/ erotettu ja sen takia Y -tunnus muuttunut 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä epäilyttävää? Jos ymmärtää jotain osakeyhtiö laista, niin täysin normaalia kun tapahtuu jakaantuminen.
- Anonyymi
Onko vielä itä-naapureita hommissa? Makkaran paistossa ainakin venäjä raikui kun Igor tulee tekemään hommia katollesi.
- Anonyymi
Kerro toki missä päin on tämä työmaa ollut?🤔
- Anonyymi
On. En suosittele
- Anonyymi
Kilpailevan yrityksen henkilöstö taas äänessä😁
- Anonyymi
Miksi et suosittele, saako tähän hieman perusteluita?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802