Hei! Mistäköhän saisi edullisia huovutusneuloja? Hintataso tuntuu heittelevän reippaasti (Sinooperissa 2,80 kappale, Tampereella messuilla kolme neulaa maksoi yhteensä 3 euroa, jollain nettisaitilla neula maksoin 0,70 euroa kappale jne.) Olisi mukava löytää paikka josta saisi laadukkaita neuloja kohtuuhintaan. Olisiko kenelläkään tiedossa joku hyvä nettikauppa tai oikea kauppa josta neuloja saa edullisesti? Vinkkejä myös edullisista villanostopaikoista otetaan kiitollisuudella vastaan.
huovutusneuloista
4
1944
Vastaukset
- rsnappi
Heips,
En tiedä mistä päin halusit vinkkejä.
Kuulin että tuolla olis edullisia huovutusneuvola
vahinko vaan en laittanut ylös hintaa.
Asia hoituu vaikka ensin soittamalla
liikkeeseen.
Suosittelen kyllä myös käymään liikkeessä.
On kaikkea mm, askarteluun ja sisustukseen.
Lahjatalo Woodstop
Venteläntie 4
08500 LOHJA AS
019 382840
Kädentaitaja Riitta Espoosta - tulkutar
Käy katsomassa tuolta, Pikku Punatulkussa on myynnissä viidenlaisia huovutusneuloja.
- tulkutar
Ei näyttänyt äskeinen linkki aukeavan, mutta Punatulkussa menet tilkkutyötarvikkeet - neulat ja puikot ja siellä neljäs sivu. Siellä on huovutusneulat.
- sarajoki
käyhän katsomassa orimattilalaisen huopataitelija elina saaren sivuja: www.feltfaction.fi
elinalta voi tilata neuloja (tuo itse maahan) hinnat 0.60-0.80 e kappale
onnea neulaamiseen
sarajoki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1492368Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.51760Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2731495Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281309- 621084
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes17998- 60972
- 296888
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40792Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44768