Seinäjoen käyttöauto Kuorma-auto huolto

volvon_omistaja

Olen tässä pari kertaa käynyt s:joen käyttöautolla kuorma-auto puolella huoltamassa autoani. En ole varma mutta mielestäni se on aika sekavan oloinen paikka. Työn vastaanotto tiskit ovat sekaisin, (papereita ja kaikenlaista muuta sälää pöydilllä ja lattioilla). Tiskillä ei välillä ole ketään. niin edespäin. Hallin puoli on ihan eri asia muihin korjaamoihin verrattuna "vaarallinen" lattialla on nostureiden nosto palikoita, roskia, sankoja, laatikoita ja muuta metalli sälää lojuu siellä täällä. roskikset täynä tavaraa kannet pursuaa tavaraa yli. palvelu kyllä jotenkin hyvin pelaa, mutta kun jotain osaa pitäis vaihtaa niin sitä sit etitään kissojen ja koirien kanssa vaikka pitäis olla hyllyssä. lopulta päätyvät siihen et OSAA ei ole ja tilataanko se. asentajista en osaa sanoa mitään, mutta luulisin heidän osaavan hommansa EHKÄ?

Tämä oli mun mielipide tästä seinäjoen käyttöauton kuorma-auto korjaamosta.
Olisi mielenkiintoista kuulla muttenkin henkilöiden kokemuksia tästä korjaamosta.
on asia positiivistä tai negatiivistä.

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerron teille tarinan miehestä joka meni pieneen kylään.
      Eli mies meni pieneen kylään, miehellä oli treffit kylän kahvilassa ja oli innoissaan, itseään näyteikkunasta peilaten että kaikki olisi tiptop, kauhukseen hän huomasi hiustensa kasvaneen liian pitkäksi ja olemuksensa epäsiistiksi.
      Kylässä sattui olemaan kaksi parturia, toisen ikkunassa oli neonvalot ja tyylikkäitä miesmallikuvia, sisätilat oli siistit, lattialla ei hiuksia, pullot ja purkit siististi rivissä.
      Toisessa parturissa oli vain kauhtuneet verhot, lattialla hiuksia, avattuja purkkeja pöydät täynnä.
      Mies mietti hetken että kumman parturin valitsisi?
      Mies meni siihen jälkimmäiseen jossa epäjärjestys oli silmiinpistävä.
      Miksi mies valitsi sen jälkimmäisen?

      Vastaan teille päivä parin jälkeen jos ette keksi vastausta, tarinassa on opetus.

      • sivusta___lukenut

        Sain sen kuvan tosta sun kirjoituksesta et olisit tuolla paikassa töissä tai olisit käynyt siellä. Minä itse en ole käynyt koko paikassa niin en voi muuta kuin tekstien perusteella arvioida paikan. itse olen joskus vain ajanut vähän aikaa raskaalla kalustolla, mutta piti lopettaa sairauksien takia ammatti kokonaan.


      • Noniin, vastaus kertomani tarinaan on.
        Mies valitsi kauhtuneen ja epäsiistin paikan siksi koska kyseinen parturi oli ammattitaitoinen, asiakkaita on paljon ja tämän johdosta parturi ei ehtinyt lakaista hiuksia pois ja siistiä pöytiä.
        Sen sijaan tiptop paikassa parturilla oli asiakaspuutteen takia aikaa siivota ja kiillotella parturinsa ulkoasua.

        Jos on sekasotkunen paikka niin ei se kerro sitä että sielä on epäpätevä henkilöstö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe