Rakenna veneitä Masa Mainion kanssa ongelma

masafani

Eli oon pelannu peliä siihen asti että oon hakenu sen sukelluspuvun sieltä Snorkkelin mökiltä ja nyt on se vaihe että Simo Silmälapun pitäisi soittaa radiolla ja pyytää tuomaan koiransa hänelle. Mutta Simo Silmälappu ei soita mulle, enkä voi tehdä muuta kuin saada lisää osia viemällä uimarengasta Paakari Paulalle ja käyttämällä Pipsan kesäleirin lapsia veneajelulla. Tietäiskö joku, mitä pitäis tehdä, että se Simo SIlmälappu pyytäisi viemään koiransa hänelle?

7

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli sama ongelma kerran, mutta odottelin ja odottelin ja pian se otti muhun yhteyttä, ja kokkoajan kun luulin että se ottaa yhteyttä se on vain p.r.p.

    • Anonyymi

      Veneitä pitää olla 12 ja ne niiden ei tarvitse olla hienoja, vaikka yksi vempain. Ja vasta kun olet tehnyt kaikki tehtävät jotka voit, niin se soittaa sulle ja saat muös laakärinlaukku-tehtävän. p.s anteeksi että vastasin näin vanhaan viestiin :)

      • Anonyymi

        Lääkärinlaukku-tehtävä tuli mulle sen jälkeen kun olin käyttänyt Pipsan kesäleirin lapsia veneajelulla.


    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein että siellä Pipsan luona pitäisi käydä ensin ilman niitä penkkejä ja saada se vesisäiliö, ja vasta sen jälkeen mennä sinne niiden penkkien kanssa? Jos silleen on asia niin varmaan bugi kyseessä.

    • Anonyymi

      Joo niin pitää tehdä, varmasti bugi kyseessä. Kokeilkaa te muutkin ensin käydä Pipsan luona ilman penkkejä niin Pipsa sanoo antavansa sen vesisäiliön, silleen tämä bugi voidaan kiertää. :)

    • Anonyymi

      Juu, siihen nuppakouran hommaan tarvii koiran kopin. Jotta sen pystyy viemään sille merirosvo tyypille joka asuu siellä sumunpeitossa. Itse olen jumissa siinä sukellus puvun tehtävässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe