Eli oon pelannu peliä siihen asti että oon hakenu sen sukelluspuvun sieltä Snorkkelin mökiltä ja nyt on se vaihe että Simo Silmälapun pitäisi soittaa radiolla ja pyytää tuomaan koiransa hänelle. Mutta Simo Silmälappu ei soita mulle, enkä voi tehdä muuta kuin saada lisää osia viemällä uimarengasta Paakari Paulalle ja käyttämällä Pipsan kesäleirin lapsia veneajelulla. Tietäiskö joku, mitä pitäis tehdä, että se Simo SIlmälappu pyytäisi viemään koiransa hänelle?
Rakenna veneitä Masa Mainion kanssa ongelma
7
2178
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli sama ongelma kerran, mutta odottelin ja odottelin ja pian se otti muhun yhteyttä, ja kokkoajan kun luulin että se ottaa yhteyttä se on vain p.r.p.
- Anonyymi
Veneitä pitää olla 12 ja ne niiden ei tarvitse olla hienoja, vaikka yksi vempain. Ja vasta kun olet tehnyt kaikki tehtävät jotka voit, niin se soittaa sulle ja saat muös laakärinlaukku-tehtävän. p.s anteeksi että vastasin näin vanhaan viestiin :)
- Anonyymi
Lääkärinlaukku-tehtävä tuli mulle sen jälkeen kun olin käyttänyt Pipsan kesäleirin lapsia veneajelulla.
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein että siellä Pipsan luona pitäisi käydä ensin ilman niitä penkkejä ja saada se vesisäiliö, ja vasta sen jälkeen mennä sinne niiden penkkien kanssa? Jos silleen on asia niin varmaan bugi kyseessä.
- Anonyymi
Joo niin pitää tehdä, varmasti bugi kyseessä. Kokeilkaa te muutkin ensin käydä Pipsan luona ilman penkkejä niin Pipsa sanoo antavansa sen vesisäiliön, silleen tämä bugi voidaan kiertää. :)
- Anonyymi
Juu, siihen nuppakouran hommaan tarvii koiran kopin. Jotta sen pystyy viemään sille merirosvo tyypille joka asuu siellä sumunpeitossa. Itse olen jumissa siinä sukellus puvun tehtävässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082