Noin kymmenen vuotta sitten talvella, naapuritalossa näkyi leijuvan sininen valopallo. Meni suunnilleen kävelyvauhtia huoneesta toiseen. Talon pihalta menee läpikulkutie, jota pitkin menin. Ajattelin ensin sen heijastuvan jostain ikkunaan, mutta kun valopallo lähti liikkeelle, ei heijastumana tullut kyseeseen. Lähellä ei ollut muuta valoa kuin katuvalot puolen kilometrin päässä ja ne ovat keltaiset.
En puhunut asiasta sen koommin kenellekään, ennen kuin meillä oli omassa kotona vieraita ja kolme henkilöä näki minun lisäkseni samanlaisen valopallon leijumassa huoneesta toiseen. Yrittivät sitä kiikarilla katsoa, mutta ei siellä näkynyt kuin se sininen pallo kuljeskelemassa.
Naapuritalossa ei ollut silloin asukkaita, kun se on ollut kesämökkikäytössä ja ovetkin olivat ulkopuolelta riippulukolla lukittuna.
Mikä tuollainen pallero siis on? Halkaisijaltaan se oli noin 30cm.
Leijuva sininen valopallo?
Palleropelle
5
412
Vastaukset
- salamaxxxx
Voi hyvänen aika..oliskos ollut pallosalama?
- Värikondomi
Ihmeitten aika ei kai ole vielä ohi. Joku oli aloittanut vapun vieton ajoissa ja kokeili oikeata ilmapalloa ja vieläpä sinistä. Sehän sopii hyvin Suomen väreihinkin.
- Palleropelle
Pallosalama? Talvella? Ja vielä kahtena eri päivänä. Epäilen.
Taskulamppua käyttänyt virolainen/liettualainen murtovaras?
- Ystävä33
energiapallo tai niin kuin itse sanon "kotivalo" tai "hengetär". Ei vaarallinen. Kuukkeloippa aiheesta lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831