Olen laatinut alla olevan keskustelun ja jälkeenpäin sain tietää artikkelissa mainitulta asianomistajalta eli Lena Wiksteniltä sen, että artikkelissa mainitut tiedot ovat vanhemtuneita. Siksi olen pyytänyt jo kahdesti "Ilmianna"-toiminnon kautta teitä poistamaan koko artikkelin. On kohtuutonta, että se on siellä edelleen!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13447560
PS. Aikaisempi systeeminne, jonka mukaan keskustelun avaaja sai itse poistaa aloittamansa keskustelun oli tätä nykyistä systeemiä parempi!
Kauanko teiltä kestää poistaa keskusteluni?
2
160
Vastaukset 2
Kokeilehan palautelomakkeella. Linkki sivun alalaidassa PALAUTE.
Tämä on kyllä noloa että rekisteröitynä käyttäjänä ei voi omiaan poistaa.
On todella noloa että uudistettu Suomi24 on näin keskeneräinen, kriittisen tärkeitä ominaisuuksia puuttuu ja niitä saadaan porukalla rukoilla takaisin.
On todella noloa että vanhassa palvelussa hyväksi koetut ja pidetyt ominaisuudet on kaikki karsittu pois.
On noloa että uudistusprosessi vei vuoden ja muuta ei saatu aikaan kuin raajarikko joka ei tule toimimaan ennenkuin vanhan ominaisuudet on palautettu ja lisksi saatu viimei luvattu viestipuu helpottamaan keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637- 73607
- 57603