Kerhoja teistisille Satanisteille?

pimeydenlapsi

Oon teistinen Satanisti, ja haluaisin käydä jossakin paikoissa jossa on muita teistisiä Satanistejä, mut en löydä mitään. Haluaisin tavata muita teistisiä Satanistejä oikeassa elämässä.

Asun muuten Helsingissä.

Ja haluaisin tietenki käydä ihan asiallisessa paikassa jossa käy muitakin Satanistejä. En haluaisi sit mennä sellaiseen outoon paikkaan jossa lopulta pidetään orgiat ja sit miehet alkaisi hipelöimään mua. Hyväksyn kaiken seksin, ja seksiä saa harrastaa milloin vain, ja seksi on tärkee asia, ja kaikki BDSM on ihan ok myös, mutta en kyl suostuis menee sellaiseen paikkaan jossa ihmiset vaan alkaa painostaa mua seksiin. Mulla on muutenkin poikaystävä ja harrastan seksiä sen kanssa vain. Haluaisin vain mennä sellaiseen paikkaan jossa on muita teistisiä Satanistejä keskustelemassa kaikesta Satanismiin liittyvistä asioista ja Goetiasta jne. enkä mihinkää panokerhoon jossa harrastetaan seksiä ventovieraitten kanssa.

9

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalmari

      azazelin tähti

      • pimeydenlapsi

        Ok, kiitos. :3


      • BoiCheMoi

        Jos pitää sitä pelle-Nefastosta jumalana, niin sitten Azazelin Tähti ok. Muuten ainut oikea satanisti ko. ryhmässä on em. hörhö, loput hänen fanipoikiaan.


    • ffdx

      Trolli.

      • pimeydenlapsi

        Ja mikäköhän mun viestissä oli "trollia"? Sanoin vaan että haluan käydä jossakin asiallisessa Satanistiseurassa.


      • pimeydenlapsi

        Nevermind, nyt tiedän mikä oli moka. :D


    • Legioner

      One True LEgion rekrytoi aina.

      huom!! seksi ventovieraiden kanssa EI pakolliset jos ei halua

    • pimeydenlapsi

      Okei. Sori, olin vähän tyhmä (lähinnä väsynyt) kun kirjoitin tätä. Joo, olen kiinnostunut Satanistikerhoista edelleen ku haluan tavata muita satanisteja, ja nyt ymmärrän myös että ei tehdä mitään ventovieraiden kanssa jotain jota en haluaisi. Et antakaa anteeksi.

      Ja muutenki hei olin vain oikee aloittelija tuolloin (katso ton aloitusviestin päivämäärä), et ei ollut tarkoitus kysyä että "joku asiallinen paikka ilman ventovieraitten kanssa seksiä".

      Et älkää pliis enää olko mitään draamakuningattaria tän mun tyhmän viestin takia. :P

    • pimeydenlapsi

      Toinen syy miksi mä kysyin että "joku asiallinen paikka ilman ventovieraitten kanssa seksiä" oli myös se ku jotkut idiootit sanoivat että se on huono juttu tai heikkoa jos Satanisti ei koskaan osallistuisi seksirituaaleihin, ja mä sit silloin väsyneenä ja tyhmänä uskoin niitä, mut nyt tiedän pirteenä ja viisaampana että seksirituaalit eivät edes ole pakollisia Satanisteille. Joten, ei ollut tarkoitus sanoo tai kysyy mitään tyhmää joka vois kuulostaa trollilta tai muuten vaa iha sekavalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe