Saa*ana on tyhmä kakkapylly

Kanajahuhvi

Tänään hetki sitten pilkkasin Saa*anaa jo varmaan neljännen kerran, kun kielsin sen olemassaolon ääneen ja sitten pyysin sitä tappamaan minut jos siihen pystyy, koska minua vituttaa olla täällä näiden mielenterveysongelmien takia (oon mm. kuullut ääniä jo monta vuotta ja elämä on muutenkin ollut vittumaista...nykyään ei meinaa saada nukahdettua niiden äänien takia eikä muutenkaan keskityttyä mihinkään)...jotain vittumaisia ja tyhmiä henkiä luulisin aistivani täällä olevan (ja sitte varmaan vähän tolkullisempiakin, mitkä ymmärtää jättää rauhaan) mut ainakaan joku Saa*tana niminen tyyppi ei tunnu paskaakaan välittävän vaikka sanoisin sitä huoran oksennukseksi..en sitte tiedä, mut jos Saa*tana on olemassa niin ainakaan se ei ole kovin herkkä loukkaantumaan, eikä ole kovin murhanhimoinen vaikka sitä kuinka ärsyttäisi ja sille vittuilisi...tai sitten se on vaan niin vitun tyhmä että se ei tajua että sille vittuillaan

15

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanajahuhvi

      Eiku Saa*ana oli oikeesti Jeesuksen kundalinipsykoosi erämaavalaistumisella : D...krhm..no joo

    • Kanajahuhvi

      Ei tullu kuolema, vaikka tuolla sängyssä sitä odottelin kovasti ja polttelin tupakkaa...pitää tässä nyt sitten vielä yrittää pilkata olematonta henkiolentoa hieman lisää, jos vaikka jotain vielä tänä yönä tapahtuisi. Saa-tana: sinä olet koiran paskaa jonka koira itse söi ja oksensi ulos ja söi uudestaan ja ripuloi paskaoksennuksena ulos ja söi vielä kerran ja sitten taas oksensi, eikä enää syönyt uudestaan sitä koska viimein tajusi ettei se enää pysy sisällä.

    • Kanajahuhvi

      Hö...oon vieläkin elossa..vittu mitä paskaa..onneksi en oo mikää teistisesti suuntautunut satanisti, koska tämä Saa*tanan olemattomuus vois olla siinä tapauksessa aika kova kolaus: kaikki Saa*tanalle omistettujen rituaalien oletetut vaikutukset ja kokemukset oliskin olleet vain oman tyhmän pään tuottamia psyykkauksia, jotka on tulleet enemmän tai vähemmän todellisiksi kokijalleen koska hän on niin kovasti niitä halunnut

    • Kanajahuhvi

      Ei vittu mitä pelleilyä : D...vai että Saa*tana, voi perse sentään

    • Varas ei tule muuta kuin VARASTAMAAN ja TAPPAMAAN ja TUHOAMAAN. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Joh. 10:10 tässä syy miksi näin tapahtuu. Kristus pelastaa, Hän kuoli sinun vuoksesi, usko Häneen niin demonit karkoittuvat kun häädät ne Kristuksen nimessä Mark. 16:17.

    • Kanajahuhvi

      Myötähävettävää henkisesti laiskaa rinkirunkkausta jonkin olemattoman henkiolennon ympärillä

    • Kanajahuhvi

      tuo edellinen ei ole vastaus sulle Toivopaulin....mut tämä on: Lunastuskuolemaoppi ei ole mitenkään vakavastiotettava, jos viitsii vähänkin käyttää niitä aivoja jotka sinä uskot jumalan sinulle luoneen ja minä: ilmestyneen jollain muulla tavoin olevaksi, eikä jos viitsii vähänkin lukea raamattua omin silmin ilman niitä Luther-laseja ja ottaa selvää kristinuskon historiasta

      • tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä. Lisäksi
        ''Ei auta viisaus, ei ymmärrys, ei mikään neuvo Herraa vastaan.'' San. 21:30, ''Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.'' San. 3:5


      • Toivopaulin kirjoitti:

        tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä. Lisäksi
        ''Ei auta viisaus, ei ymmärrys, ei mikään neuvo Herraa vastaan.'' San. 21:30, ''Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.'' San. 3:5

        Itse olen täysin nolla, täystyperys ja täysluuseri. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus. Ja joka Häneen uskoo, on pelastuva.


      • Näkökulmaa
        Toivopaulin kirjoitti:

        Itse olen täysin nolla, täystyperys ja täysluuseri. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus. Ja joka Häneen uskoo, on pelastuva.

        Et ole nolla,olet Jumalan palvelija,ja he eivät voi olla nollia.


    • kakkipyllypaavo

      Tulko Lipposen somalit kalsariin puikulapäineen?

    • Kanajahuhvi

      No eipä tullu kakkia kalsariin : )...jos mua tarkotit

    • Näinunen

      Näin unta että Paavo Lipponen tuomittiin helvettiin.

    • Tiedoksi

      Aloittaja on 5-vuotias esikoululainen, Aatos- niminen pojanvesseli.

    • WikipediA

      Saatanaa kutsutaan Suomessa myös Perkele. Sana on lainaa balttilaisesta ukkosenjumala nimestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe