Etsin "annetaan" kissa ilmoituksia, Apulassa ollut muutamia kiinnostavia ilmoituksia... , otin yhteyttä meilillä, kun ei puh.num ollut... ei kuulu eikä näy vastauksia... vaikka puh.num lähetin soitto pyynnöllä,
Eli on Apula feikkisivusto, joku vaan piruttaan pitää yllä, tekee ite ilmoitukset ja ei vastaa sitten kuitenkaa, no se nyt vielä sitten puuttuisi... onko tietoa asiasta..feikkikö?
Onko Apula feikkisivusto...
5
401
Vastaukset
- TepaK
Ei apula feikkisivusto ole, mutta kannattaa toki aina suhtautua varauksella myyjiin, sillä sielläkin voi ilmoittaa ihan kuka hyvänsä. Itse eläimiä myyneenä voin kuitenkin myöntää, etten itsekään ole vastannut välttämättä ollenkaan meileihin, joissa pyydetään soittamaan (usein ei sitten muuta ole sanottukaan yhteydenotossa). Jos eläintä myyvä ei ole antanut puhelinnumeroaan, niin hän ei välttämättä voi/halua hoidella yhteydenpitoa heti puhelimitse, eikä myyjälle puhelinlaskun tekeminen ole muutenkaan hyvien tapojen mukaista. Voit toki kysyä, josko itse saisit soittaa hänelle päin (siis sitten, kun olet puhelinnumeron saanut).
Kannattaa myös panostaa siihen ensimmäiseen yhteydenottoon. Eli kerro mahdollisimman paljon itsestäsi ja siitä, millaisen kodin olet tarjoamassa kissalle ja miksi. Joskus, kun vastauksia ilmoitukseen tulee paljon, niin myyjä valitsee heti vain parhaimmat, vaikka toki olisi ihan kohteliasta vastata kaikille edes jotain. - miteslöytölät
Ei ole feikki,ihan samanlaiset ihmiset siellä ilmoittelee kun muuallakin,vai oletitko että eri ilmoituspaikoissa ihan erillaisia ihmisiä?
Monet ilmoittaa myös useissa eri sivustoissa.Kaikki ei viitsi poistaa ilmoituksiaan,ja sitten jättäävät vastaamatta,jos kissa on jo saanut kodin.Ihmisiä on monenlaisia,joku ei halua soittaa,joku ei halua vastata puhelimeen jne.Yhteydenottoja voi tulla paljon,ja voi olla hankalaa,jos useat kymmenet ihmiset soittavat,tai haluavat että heille soitetaan.
Kannattaisi mielestäni kysellä löytöeläintaloista,jospa heillä olisi sinulle sopiva kissa.
He ovat yleensä tarkkoja kelle kissan antavat,mutta sehän onkin kissan etu,ettei samainen kissa joudu enää uudelleen kokemaan hylkäämistä tai heitteillejättöä. - Kattikulta
Aika feikki... itse en kiinnitä huomiota ilmoituksiin missä ei ole puhelinnumeroa.
Jos on niin lapsi vielä ettei kestä suoraa kontaktia kodin tarjoajan kanssa pitäköön tunkkinsa.
Itse päädyin ottamaan kissan Esystä. Saa ainakin terveen lemmikin ja voi tutustua monenlaisiin luonteisiin siellä vieraillessa.
Toki Esy kissa maksaa koska se on oikeesti saanut hoitoa! Muttei niin paljon ettei säästämällä saisi kasaan sitä mitä he pyytävät.- Vainiinseon
Jos olet niin lapsi, ettet keksi itse ainuttakaan syytä siihen, miksei muilla ole välttämättä aikaa jutustella puhelimessa juuri sinun aikataulusi mukaisesti, niin on hyvä, että ymmärrät itse karsia itsesi.
- hyväwinkki
Toi hyvä pointti,laitan harkintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829