Pööh........

Tämä palstauudistus on lähes poistanut minut kaikilta palstoilta.

1

853

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne toiseen ketjuun oli kylmästi laitettu lappu luukulle "Tämä keskustelu on suljettu". Mitä!?!? Kuka tumpelo on torpannut palstan vilkkaimman keskustelun (minä vaan kysyn)? Ei niin saa tehdä! Kyllä minä nyt mieleni pahoitin...

Ensijärkytys oli lamaannuttava. Tämä suurta suosiota saavuttanut kevätpulina meinasi jäädä kokonaan tekemättä. Eihän sellaineen meininki käy!
      Luovuttaminen ei ole vaihtoehto. Täältä noustaan, esteet voitettaan. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Näiden touhuissa ei ole mitään järkeä, samaan likasankoon voidaan heittää tämä palstauudistus. Tähän ei totu kirveelläkään. Kaikki on hajallaan ja keskustelut kärsii.
      Nyt ne on lopullisesti pilanneet tunnelman ja tapetit.

Asiasta toiseen... Täällä tehdään kevätmuuttoa paikasta T paikkaan N.
      Viikon verran olen riehunut teippirullan ja pahvilaatikoiden kanssa. Tulosta syntyy hitaasti, mutta varmasti.
      Myös rakentavaa kritiikkiä olen saanut mm. teipin käytöstä. Kuulemma sitä ei tarvitsisi tuhlata niin runsaasti. Olen ehdottomasti eri mieltä. Kyllä tarvitsee!
      Jotta homma pysyy hanskassa ja pitävyys on huippuluokkaa, jesaria ei voi koskaan olla liikaa. On parasta pelata varman päälle. Huonosti hutiloiden ei tule mistään mitään. Pakkaaminen on taitolaji, sen joko osaa, tai ei. Täällä on kaikki täydellisesti hallinnassa, mitään ei ole vielä hajonnut.

... ja nyt riehakkaampiin aiheisiin, eli loppukevennys...
      Kaunista kevättä kaikille! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3391
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2126
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1895
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1861
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1788
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1430
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1387
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1324
    Aihe