Tämä palstauudistus on lähes poistanut minut kaikilta palstoilta.
Pööh........
1
945
Vastaukset
Sinne toiseen ketjuun oli kylmästi laitettu lappu luukulle "Tämä keskustelu on suljettu". Mitä!?!? Kuka tumpelo on torpannut palstan vilkkaimman keskustelun (minä vaan kysyn)? Ei niin saa tehdä! Kyllä minä nyt mieleni pahoitin...
Ensijärkytys oli lamaannuttava. Tämä suurta suosiota saavuttanut kevätpulina meinasi jäädä kokonaan tekemättä. Eihän sellaineen meininki käy!
Luovuttaminen ei ole vaihtoehto. Täältä noustaan, esteet voitettaan. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Näiden touhuissa ei ole mitään järkeä, samaan likasankoon voidaan heittää tämä palstauudistus. Tähän ei totu kirveelläkään. Kaikki on hajallaan ja keskustelut kärsii.
Nyt ne on lopullisesti pilanneet tunnelman ja tapetit.
Asiasta toiseen... Täällä tehdään kevätmuuttoa paikasta T paikkaan N.
Viikon verran olen riehunut teippirullan ja pahvilaatikoiden kanssa. Tulosta syntyy hitaasti, mutta varmasti.
Myös rakentavaa kritiikkiä olen saanut mm. teipin käytöstä. Kuulemma sitä ei tarvitsisi tuhlata niin runsaasti. Olen ehdottomasti eri mieltä. Kyllä tarvitsee!
Jotta homma pysyy hanskassa ja pitävyys on huippuluokkaa, jesaria ei voi koskaan olla liikaa. On parasta pelata varman päälle. Huonosti hutiloiden ei tule mistään mitään. Pakkaaminen on taitolaji, sen joko osaa, tai ei. Täällä on kaikki täydellisesti hallinnassa, mitään ei ole vielä hajonnut.
... ja nyt riehakkaampiin aiheisiin, eli loppukevennys...
Kaunista kevättä kaikille! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922167Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 67956
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910