Kuolemaa ei ole, mutta emme ymmärrä kaikkea.

uskonyliluonnolliseen

Onko tässä kyse kohtalosta, vai yliluonnollisesta?

Kuinka väärin kirjoitettu numerosarja ei sattunut olemaan joku tuntematon lääkäri?
Kuka meistä on oikeassa ja kuka väärässä?

Ylilionnoliisia asioita tapahtuu yhä!

25

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkasi
      • etusormi

        Siis yliluonnollinen toimii!
        Joku otti ja joku antoi ;-D


    • pöh-höpön-höpö

      höpön höpön höpö, on käyny niin että puhelimessa ollut henkilö ei muistanu muuta lääkärin nimeä kuin kyseisen henkilön nimen, eikä tienny kyseisen henkilön just kuolleen, joten reseptin toimittaja pisti sen minkä musti, siis tavallaan väärin toimittu,
      siinä teille tostuus yliluonnollisuudesta,

      • pöhhopölle

        Lue uutinen ja sano sitten missä sevirhe tapahtui?

        Sinä puhut nimen kirjoittamisesta, uutinen lääkärinumerosta jokakirjaa automaattisesti lääkärin nimen.

        Usko mitä tahot, vaan älä vääristele asiaa.


      • Nimen omaan, niin. Oletan, että ko. potilas on ollut aikaisemmin ko. lääkärin potilas, sillä tietääkseni puh.reseptiä ei kirjoiteta "umpimähkään" näkemättä potilasta, siis tutkita.


      • lukemansaymmärtävä
        Kristiina23 kirjoitti:

        Nimen omaan, niin. Oletan, että ko. potilas on ollut aikaisemmin ko. lääkärin potilas, sillä tietääkseni puh.reseptiä ei kirjoiteta "umpimähkään" näkemättä potilasta, siis tutkita.

        Apteekissa siis kirjattiin lääkärin numero väärin ja silloin apteekin järjestelmä lisäsi lääkärin nimen reseptiin. Se lääkkeen määrännyt lääkäri ei ole tässä mitenkään muuten osallisena, kuin antanut lääkkeen tiedot,
        potilaan tiedot ja
        oman lääkärinumeronsa apteekkiin puhelimitse.

        Apteekissa tapahtunut virhe, ei lääkärin tuttuus tai tuntemattomuus. Lääkärin numerosarja kirjoitettiin koneelleväärin siellä apteekissa!


        Kas kun ette ymmärrä lukemaanne, ilmankos täällä on aina sota.


      • hörhö-alotuksessa

        JUTS NOIN, apteekin tekemä virhe EI OLLENKAA YLILUONNOLLISTA ,,,, HEH
        yliluonnolisuus on TÄYTTÄ HÖPÖTYSTÄ ,,
        kaikelle maaiselle tapahtumalle on olemassa aina luonnolinen selitys,


      • justiinhan.se.niin
        hörhö-alotuksessa kirjoitti:

        JUTS NOIN, apteekin tekemä virhe EI OLLENKAA YLILUONNOLLISTA ,,,, HEH
        yliluonnolisuus on TÄYTTÄ HÖPÖTYSTÄ ,,
        kaikelle maaiselle tapahtumalle on olemassa aina luonnolinen selitys,

        Just se apteekin tekemä virhe johtikin siihen yliluonnolliseen tapahtumaan!
        Ei siinä muuta tarvittukaan!

        HEH, naura vain itsellesi!
        Ehkä tuo nauru joskus panee nikottelemaan ja sattuu pilkka omaan nilkaan.
        Silloin onkin vaikeaa sinun löytää säälijöitä kohtalollesi, kun olet aina muille nauranut makeasti, muiden tyhmyydelle, kun itse olet niin terävä, osaat laatia asiakirjan jolla saisi varmasti rauhoittavia apteekista, olet niin tarkka "lääkäri."


    • huomioitu

      Näitähän on, eivät jaksa lukea pitkiä kuvauksiakaan, on se monesti tullut ilmi. Jos ei mahduta pää, eikä kiinnostusta ole, tunkee ne omat olettamukset mukaan.

    • huihaihei-ei

      Teen veroilmoituksia ja maksan alveja takaisin, on ihan todellista ja tuntuu varoissa. En ehdi haihatella. On ollut ja on vieläkin ihan tarpeeksi kropan kanssa puuhaa, henkimaailmaan en ehdi.

      • kansanradio

        Ettei henkimaailman asioille ole aikaa. Pitäisi olla. Niistä on kaikki kii.
        Veronilmoituksista en olisi itse selvinnyt kun olen vanhan vuoden puolelta asti ollut ottoputki päällä. Ent. kessu teki minulle ison palveluksen. Numerot ovat tyylikkäät ja nyt se on v-ilmotuskin tehty.
        Yrittäjän pitää tehdä v-ilmotus jämptisti ja aikanaan.


      • Pää siinä menee sekaisin, jos kaikenmaailman juttuja alkaa hautoa. Eivätpä suuret rakkauteni tulleet viime yönäkään uniini, vaikka heitä illalla ajattelin


      • poikkeavaakyseltiin

        Minulle, ihan poikkeavalle ihmiselle, ovat unet tuoneet moneen asiaan ratkaisun avaimet.

        Kuin Pentti Siimes, Elina Pohjanpään, puolisonsa kuoltua sanon, rakkaani näyttää minulle asioita.
        Pentti Siimeksen järkeä ei kukaan asettanut luulotaudin puolelle, ei syyttänyt häntä olettamuksien ja näkyjen kertojaksi, kuten Luukkaisen kohdalla on tehty, olkoonkin, että Raini-Leena oli lääkäri ja siksi hänen puheitaan pidettiin huuhaana.

        Minunkin puolisoni antaa minulle merkkejä kun pyydän häneltä neuvoja.
        Ei hän suolaa ole kaappiini tuonut, eikä roskia ulos kantanut kuolemansa takaa, mutta osoittaa minulle ettei ainoa suola ole siinä tyhjässä purkissa jonka nostin kaapista, vaan sinähän jo ostit toisen paketin, eli tämänkaltaista vuoropuhelua joka ei ole vienyt minua hullujenhuoneen ovelle, eikä aikaansaanut mielisairaan diagnoosia, mutta enhän ole itse lääkäri.

        Sen mitä ei usko itse, eikä ole kokenut, kieltää muiltakin.

        Moni sanoo vanhavsti, että kun minäkään en näkyjä näe, ei niitä terveet ihmiset näe, hulluilla on sekin ilo.
        Luokiteltakoon minut tässä nyt vaikka hulluksikin, uskon enteisiin, intuitioon ja omin silmin näkemiini näkyihin joita en kykene itsekään itselleni selvittämään, mutta useimmiten ne juuri ohjaavat askeleeni turvalliselle polulle ja oikeaan suuntaan valinnoissani.

        Minulle kirjoittelee mies joka kovasti pyrkii suosiooni, mutta intuitioni sanoo ettei sen miehen kanssa koskaan löydy sellaista sielunkumppanuutta jota elämääni kaipaan ja pysyköön suhde kaveruutena, kirjeystävyytenä josta on jotain iloa, vaikka ei mitään syvempää synny.
        Kaikki tekoni perustan siihen mitä tunnen, millainen ennakkoaavistus asiasta syntyy.
        Jäin aikanaan pois autosta joka sitten ajoikin kolarin, kuolonuhreja, minä olin tuntenut tuon kehossani ja jäin katsomaan kun se auto lähti.
        Voi näitä on monta, mutta hullullahan on halvat huvit ja kollikissalla seitsemän henkeä.

        Älkää nyt aina olko heti tuomionpasuunaan puhaltamassa, kaikki kun ei avaudu kaikkien silmillä.
        Taivaaseen en ole menossakaan, kun kauppaan maidon hakuun, voisin sanoa.
        Taivas on minulla tässä ja nyt, helvetti on irti ja riivaa minua kun kärsin suunnattomista kivuista, joita minulla onnekseni ei edes ola.
        Helvettikin on minussa, usko tai ei.
        Pirua ja pimeää ei ole syytä pelätä, ei kuolemaakaan.


    • realisti-

      JOS joku väittää nähneensä yliluonnolisia asioita, HÄN ON nähnyt harhoja, ihminen joka näkee harhoja pitää näkemäänsä totena,
      ihminen joka näkee harhoja on taatusti pyykkisesti sairas, eli sairastaa todennäkösesti " skitzofeniaa " hänelle kaikki näyt ovat todellisuutta, niitä samoja näkyjä ei näe kukaan muu siinä ympärillä vaikka on samassa tilassa ja samassa tapahtumassa, vain tämä pyykkisesti sairas tai voimakkaitten lääkkeitten vaikutuksessa oleva henkilö,
      jotkut lääkkeet aiheuttaa myös harhanäkyjä, joten ON aina todellinen selitys kaikelle niinsanotulle yliluonnolliselle, jota todellisuudessa ei ole olemassakaa,

      • autetaan

        Tutustukaa Skitsofemiaan -- eräänlainen mielisairaus . Niin huomaatte kuinka kamalaa on nähdä niitä olemattomia harhanäkyjä --onneksi siihen on lääkettä. Tuli juuri TV;ohjelma jossa nuori mies keroi sairaudestaan,
        Ei auta uskoa yliluonnollisiinnäkyihin . Juoppöhulluillakin niitä on ,ja narkomaaneilla .


      • intuitioni

        Juu, mielisairaus on aivan eri asia ja näyt jotka määräävät ampumaan kaveri, ovat just sitä mitä mielisairaus tuo mukanaan.

        Mitä et ymmärrä, tuomitse se heti, muuten se joka näkee, olematta sairas edes mieletään, tai kuka tietää mikä on viisautta ja mikä yliviisautta?

        Mikä on se näky joka ajaa taiteijan maalaamaan juuri sen kuvan, mikä on se näky joka ajaa kirjilijan toteuttamaan näkemyksensä kirjana, mikä on se näky minkä valokuvaaja tallentaa kamerallansa, kun hän näkee kannossa enkelin, puussa jumalan ja ristissä Jeesuksen.

        Täällä ei ole oikeassa muut kuin he jotka osaavat diagnisoida kaikkien muiden sairaudet, mutta itse kysyvät vaikka sitä, miksi naisen paikat kuivuu.

        Uskollaan kukin tulkoon autuaaksi, moni täällä uskoo sitä olevansa, moni epäilee ja uskoo näkemäänsä, ei lukemaansa.

        En viitsi edes keskustella täällä tästäkään tämän enempää, tunnen itseni niin tosi tyhmäksi. Tutkimusten perusteella minut on todettu mieleltäni terveeksi, laaja-alaisesti asioita ajettelevaksi, empaattiseksi ja teknisestikin taitavaksi.
        Näen ituitiivisesti ennakolta asioita ja elän intuitioni mukaan, monien lausuntojen mukaan jopa kirjallisesti lahjakkaana ihmisenä jonka pitäisi julkaista enemmän.
        Tämän keskustelun arvioihin terveydentilastani ja mieleni tilasta en sittenkään luota, vakuutteluistanne huolimatta en sittenkään ole hullu.
        Toisaalla kiitetään, toisaalla moititaan, niin se on elämän laki.


    • on_onni_ymmärtää

      Kiva kirjoitus, "intuitioni!"
      Me ymmärrämme, mistä puhumme, sillä minullakin on tuo aavistus ja jopa näkemiskyky joissakin asioissa. Mitä siitä, mitä toiset kuvittelee tietävänsä.
      Älä tunne itseäsi tyhmäksi, en minäkään siten tunne ja koe. Koen olevani etuoikeutettu, koska saan ymmärtää asioita eritavalla kuin tavalliset tallaajat.

      Monta asiaa olen kokenut, joita joku ei ymmärtäisi. Toiselle puolelle siirtynyt äitini neuvoi minua niin yksinkertaisessa asiassa kuin hammastahnan teossa, jota valmistan itse. Siihen murskasin merilevätabletteja hankalasti käsin ja yritin jauhaa ne hienoksi lusikalla. Merilevä valkaisee hampaita, siksi käytän sitä.
      "Käytä morttelia", neuvoi äitini! En ollut muistanut koko messinkisen morttelin olemassaoloa, jonka olin saanut perinnöksi lapsuudenkodista. Se oli vain koristeena kaapin hyllyllä. No morttelillahan se merilevätablettien murskaaminen onnistui jo paljon paremmin.

      Tämä oli vain yksi juttu monien joukossa, mitä olen kokenut.

      • Anlis1

        Olen pikkuisen, aika vähän kokenut elämäni aikana asioita joita ei järjellä selitetä.
        Tahtoisin nähdä enneunia ja muita "ilmestyksiä", mutta koska yliluonnolliset asiat eivät ole läheskään aina Jumalan antamia ilmestyksiä ja näkyjä, niin en pyydä mitään. Ohjatkoot olosuhteet elämääni, eli tahdon elää niin, että kaikki on lähtöisin johdatuksesta, jota pyydän ja johon luotan. Usko Jumalan johdatukseen on yliluonnolliseen uskomista, mutta ei pelottavaa eikä hämmentävää, vaan turvallisuuden tuottavaa rauhaa ja iloista mieltä aiheuttavaa, ainakinn enimmäkseen. vastoinkäymiset ja surut kuuluvat ihmisen osaan, mutta silloinkin olemme hyvissä käsissä, vaikka kaikki näyttäisi menevän vastoin omaa tahtoamme ja suunnitelmiamme.


    • etiäiset
      • Poliisin ammattiin kuuluu turvallisuutemme takaaminen. Poliisi on ammatissaan oppinut aina katselemaan ympärilleen ja ennakoimaan tulevia tapahtumia ja oppinut ymmärtämään miten nopealla toiminnalla vältetään vahinkoja.
        Ellei nainen olisi humpsahtanutkaan jään läpi, poliisi tunsi velvollisuudekseen poistaa vaaran mahdollisuus. Hän teki sen itse, koska tunsi sen velvollisuudekseen.
        Sivustakatsoja näki tässä luonnollisessa prosessissa yliluonnollista.


      • 130050
        Katileija kirjoitti:

        Poliisin ammattiin kuuluu turvallisuutemme takaaminen. Poliisi on ammatissaan oppinut aina katselemaan ympärilleen ja ennakoimaan tulevia tapahtumia ja oppinut ymmärtämään miten nopealla toiminnalla vältetään vahinkoja.
        Ellei nainen olisi humpsahtanutkaan jään läpi, poliisi tunsi velvollisuudekseen poistaa vaaran mahdollisuus. Hän teki sen itse, koska tunsi sen velvollisuudekseen.
        Sivustakatsoja näki tässä luonnollisessa prosessissa yliluonnollista.

        Pitääkö poliisin ammattiin kuulua etiäisten tunnistaminen ja onko se ominaisuus kaikilla jotka tekevät pelastusalan työtä.

        Näin savun nousevan talon savupiipusta, mutta en tiennyt että siellä oli tulipalo, ennekuin hälytys tuli. Olen palokuntalainen. Ei tullut etiäistä ja jos tulis, saia lauantaisin soittaa pelastushenkilöitä joka tölliin maalla.

        Että jotkut näkevät enemmän kuin toiset. Se vain on hyväksyttävä.


      • Faarestiinan_naapuri

        Minä yhdessä kemiantehtaassa aina jotenkin aavistin, milloin joku korkeapainepumppujen tiiviste alkoi vuotamaan ja tarvitsi kiristystä, vaikka valvomossa omassa kopissani istuin. Tuli jotenkin rauhaton olo, että nyt pitää mennä katsomaan...

        Sitten Titon ajan Jugoslaviassa jonnekin pimeään torniin menin museoalueella. En saanut jatkettua matkaa, kun tuli varmuus, ettei seuraavaa askelta olekaan... En tiedä oliko vai ei.

        Tässäpä nämä. Paitsi yksi muu asia, mutta sille ei mitään enää voi.


    • ymmärrän

      Maailmassa monta ihmeellistä asiaa, jota moni pieni ihminen ei ymmärrä.

      • Mitään yliluonnollista ei ole. Kaikki tapahtuu valon energian, alkulähteen (Jumalan) lakien mukaan.
        Se mitä me sanomme yliluonnolliseksi, on vain sitä, että vähemmistö ihmisistä näkee viiden aistinsa ulkopuolelle, kieltää kaiken, koska pelon voima hallitsee ihmisten mieliä.
        Tulevaisuudessa tiede tulee enenemässä määrin todistaan näitä yliluonnollisuuksia mm. solubiologia ja sähkömagnetismi. On jo todistanutkin, niitä asioita me emme vain päivälehdistämme saa lukea.
        Maailmahan on täynnä asioita, joita nykyään näemme ja tiedämme laitteiden ja tutkimusten kehittymisen myötä.
        Asiota, joita on väitetty huuhaaksi ja niiden kertojia hulluiksi.
        Miksi kehitys nyt pysähtyisi. Miksi ihmeessä suurin osa ihmisistä luulee, että se mikä on tämän hetken julkinen totuus on sitä aina ja mitään muuta totuutta ei voi olla, vaikka historia kertoo ihan muuta.


      • Korjaan.
        Tarkoitin, että enemmistö ihmisistä ei näe viiden aistinsa ulkopuolelle,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe