Kuinka voi luottaa Speccy-ohjelmaan, näyttää kiintolevy käynnistetty 1760 kertaa, päiviä 34,5 jäljellä. Näyttä että kesään mennessä pamahtaa.
34,5 päivää
7
201
Vastaukset
Missä noin lukee Speccyssä? En löytänyt tällaista kohtaa mistään sieltä..
- sipalimus_maksimus
Vissiin meinaat:
Power On Count 781 times
Power On Time 140.1 days
Ensimmäinen: Kuinka monta kertaa kiintolevy on käynnistetty
Toinen: Kuinka monta päivää (millisekuntia, sekuntia, minuuttia, tuntia) se on ollut käynnissä.
Itse alkaisin jännäämään siinä kolmen sadan päivän kohdalla - tosin ennemminkin kannattaa tarkkailla S.M.A.R.T. C4, C6, 05. Nuo kertovat enemmän sen kovon elämästä.- xpjatkaa
että mitä? alkaisit "jännäämään" kun kiintolevy käynyt 300 päivää? aika useasti saisi levyjä olla vaihtamassa jos noin nopeasti hajoaisivat.
minulla yhdestä koneesta levyt: levy 1 käynyt 18313 tuntia eli 763 päivää ja käynnistetty sinä aikana 76 kertaa. http://aijaa.com/w2FwxC
levy2 on uudempi se on käynyt vain 2593 tuntia eli 108 päivää ja käynnistetty 16 kertaa. http://aijaa.com/l7yoP1
levy3 on ollut peräti 20174 tuntia käynnissä eli 841 päivää ja käynnistetty peräti 229 kertaa. käytetyn palvelimen mukana tullut, ei ole ollut minun käytössä alusta asti joten siksi niin paljon käynnistyksiä.
levy 4 pyörinyt 1557 tuntia eli 65 päivää ja käynnistetty 12 kertaa. http://aijaa.com/I3Mesx
mutta miten voi olla että 140 päivään tulee 781 käynnistymiskertaa? aivan kauhea määrä, voihan se levy olla paskana jo tuollaisen jatkuvan käynnistelyn jälkeen. - xpjatkaa
xpjatkaa kirjoitti:
että mitä? alkaisit "jännäämään" kun kiintolevy käynyt 300 päivää? aika useasti saisi levyjä olla vaihtamassa jos noin nopeasti hajoaisivat.
minulla yhdestä koneesta levyt: levy 1 käynyt 18313 tuntia eli 763 päivää ja käynnistetty sinä aikana 76 kertaa. http://aijaa.com/w2FwxC
levy2 on uudempi se on käynyt vain 2593 tuntia eli 108 päivää ja käynnistetty 16 kertaa. http://aijaa.com/l7yoP1
levy3 on ollut peräti 20174 tuntia käynnissä eli 841 päivää ja käynnistetty peräti 229 kertaa. käytetyn palvelimen mukana tullut, ei ole ollut minun käytössä alusta asti joten siksi niin paljon käynnistyksiä.
levy 4 pyörinyt 1557 tuntia eli 65 päivää ja käynnistetty 12 kertaa. http://aijaa.com/I3Mesx
mutta miten voi olla että 140 päivään tulee 781 käynnistymiskertaa? aivan kauhea määrä, voihan se levy olla paskana jo tuollaisen jatkuvan käynnistelyn jälkeen.levy 3 http://aijaa.com/mHRZu3
- lost_boys
xpjatkaa kirjoitti:
että mitä? alkaisit "jännäämään" kun kiintolevy käynyt 300 päivää? aika useasti saisi levyjä olla vaihtamassa jos noin nopeasti hajoaisivat.
minulla yhdestä koneesta levyt: levy 1 käynyt 18313 tuntia eli 763 päivää ja käynnistetty sinä aikana 76 kertaa. http://aijaa.com/w2FwxC
levy2 on uudempi se on käynyt vain 2593 tuntia eli 108 päivää ja käynnistetty 16 kertaa. http://aijaa.com/l7yoP1
levy3 on ollut peräti 20174 tuntia käynnissä eli 841 päivää ja käynnistetty peräti 229 kertaa. käytetyn palvelimen mukana tullut, ei ole ollut minun käytössä alusta asti joten siksi niin paljon käynnistyksiä.
levy 4 pyörinyt 1557 tuntia eli 65 päivää ja käynnistetty 12 kertaa. http://aijaa.com/I3Mesx
mutta miten voi olla että 140 päivään tulee 781 käynnistymiskertaa? aivan kauhea määrä, voihan se levy olla paskana jo tuollaisen jatkuvan käynnistelyn jälkeen.Tuo varmmankin laskee esim.:
ma 1 käynnistys 2 h
ti 2 kä 4h
ke 2 kä 3h
= 5 käynnistystä 7h
- kiinnostuinasiasta
Onko aihetta huoleen? Power on Count 3365 times, Power on Time 536,7 days.
Kiintolevy on 5 vuotta vanha.- eioleei
Ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427