Hei! Tarvitsisin apua.
Olen 19-vuotias ammatillinen opiskelija ja asun kotona vanhempieni kanssa. Voinko saada opintotukea kelalta? Katsoin nimittäin kelan laskurilla, ja se kertoo että minun pitäisi saada tukea. Pitääkö tämä paikkansa?
Opintotuesta
Johnii
2
126
Vastaukset
- lunttaliisa
Miksi et voisi saada opintotukea? Pane hakemus vetämään heti! Ei se nyt niin iso homma ole.
- 4683
Laskuri ilmoittaa todennäköisesti sinulle opintolainan verran tukea. Et kerro vanhempien tilanteesta, mutta jos ovat edes keskituloisia, niin et saa opintorahaa ja asumislisää nyt et tietenkää saa kotona asuessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805