Ajatusten vaihtokauppaa

TouhuAnkka

Olen 48-vuotias mies ja poden runsaudenpulaa.. nimittäin ajasta ja ajatuksista. Työ ja arki kuluttaa vähän ensin mainittua, mutta ei juurikaan jälkimmäistä. Kummatkin voisi hoitaa viinalla, mutta minulla on vaikeahoitoinen alkoholiongelma, se kun maistuu minun suussani niin turkasen pahalta. Kenenkään nurkkiin en ole tulossa pyörimään tai muuten sinua keneltäkään vokottelemaan, siihen olen aivan liian laiska ja saamaton.
Taka-ajatuksia minulla luonnollisesti kuuluu olla, koska olen mies ja jo tunnustin ajatuksia olevan paljon, mutta laadultaan ne ovat täysin vyötärön yläpuolella... en enää oikein edes muista mitä siellä alapuolella on. Ongelmiini siis selkeästi kuulunee myös huonomuistisuus, joka ilmenee varsinkin kriittisten päivämäärien unohtamisena. Kuulossakin on kerrottu olevan vikaa, mutta se ei onneksi vaikuta kykyyn kirjoittaa omanlaistaan tekstiä.

Siispä sinä nainen, voisitko kuvitella alkavasi sähköpostivaihtoon tälläisen moniongelmaisen ja puutteellisen miehen kanssa ?

Jos vastauksesi on myöntävä, käytä rohkeasti alla näkyvää sähköpostiosoitetta ja kerro jotakin itsestäsi.

[email protected]

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruoka-marjaana

      Ennen kuin alan suoltaa sananviljaa niin pyytäsin että tarkista onko sun lääkitys nyt varmaan kohillaan, tuntuu vähän siltä kuin on jäänyt joku nappi ottamatta.

      • T.Ankka

        Saattaa olla pillerit syömättä, mutta saattaa ne kaikki olla otettukin tai ehkä niitä ei ole edes määrätty. Asioita voi tehdä kieli poskessa tai yrmeänä jurottaen. Olen antanut vinkin omasta ajatuksestani ja ulkoistanut tulkintavastuun lukijalle. Haluttaessa voin myös jurottaa... olen aika lahjakas siinäkin.


    • hanna.hanhi

      Ei lähde viesti tuohon osoitteeseen.

      • T.Ankka

        Vanha ilmoitus ja siksi olen sulkenut osoitteen. Toimiva tässä hetkessä voisi olla: [email protected]


    • Nurkkakamaripoika

      Nurkkakamari poika on ja tekee mitä huvittaa. Ensin omat työt sitten vasta palkkatyö.

      • T.Ankka

        Huoh... Oikea kirjoitusmuoto olisi "nurkkakaMmariN poika". Ajatusten Tammerkoskena, voinet valottaa missä kohtaa omat työsi siirtyivät ohituskaistalle ?


    • mieskaveri

      Jos navan alla ei ole enää toimintaa etkä edes muista onko ollutkaan, miksi haluat kirjoituskaveriksi silti naisen. Eikö mies kelpaa ajatusten vaihtoon. Itseltäni puuttuu perinteinen mieskaveri jonka kanssa haastella, noh vaikkapa naisista tai ihan mistä vaan maan ja taivaan alla.

    • NiceAnkka

      Minusta tuo ap:n viesti oli loistava! Jollen itsekin olisi niin laiska ja saamaton, ryhtyisin oitis kirjoittelemaan:—)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe