Olen suhteellisen tietämätön raskauteen liittyvissä asioissa, mutta nyt haluaisin kovasti tulla raskaaksi. Minun on kuitenkin ollut mahdollista tulla raskaaksi jo noin vuoden verran, mutta en ole tullut, eli onko syytä käydä lääkärillä? Mitä lääkärillä tapahtuu? Onko sinne mentävä kahdestaan miehen kanssa?
Ensimmäinen askel
5
633
Vastaukset
- Lääkäriin.
Vuosi on riittävän pitkä aika hakeutua tutkimuksiin, etenkin jos lähentelet kolmeakymppiä. Varaappas aika terveyskeskukseen.
- minä-vaan
Lääkäriin vaan. Voit mennä ainakin aluksi yksin, jos haluat. Minulle tehtiin normaalit gyn. tutkimukset, verikokeet ja sisäinen ultraääni tutkimus. Tämän jälkeen miehesi siemenneste tutkitaan jos sinusta ei ole löytynyt mitään erityistä.
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
- Iina
Heidi-78 kirjoitti:
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi. Iina kirjoitti:
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi.Pitääpä käskeä miehen varata aika terveyskeskuksesta... Ja katsoa mitä tapahtuu...
Jos vaikka joskus tärppäis, ja vielä ilman apua. Mut taitaa olla jo pakko kohta pyytää apua, kun mitään ei tapahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511798Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.884753Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364085- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j93680Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei503042