Olen suhteellisen tietämätön raskauteen liittyvissä asioissa, mutta nyt haluaisin kovasti tulla raskaaksi. Minun on kuitenkin ollut mahdollista tulla raskaaksi jo noin vuoden verran, mutta en ole tullut, eli onko syytä käydä lääkärillä? Mitä lääkärillä tapahtuu? Onko sinne mentävä kahdestaan miehen kanssa?
Ensimmäinen askel
5
593
Vastaukset
- Lääkäriin.
Vuosi on riittävän pitkä aika hakeutua tutkimuksiin, etenkin jos lähentelet kolmeakymppiä. Varaappas aika terveyskeskukseen.
- minä-vaan
Lääkäriin vaan. Voit mennä ainakin aluksi yksin, jos haluat. Minulle tehtiin normaalit gyn. tutkimukset, verikokeet ja sisäinen ultraääni tutkimus. Tämän jälkeen miehesi siemenneste tutkitaan jos sinusta ei ole löytynyt mitään erityistä.
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
- Iina
Heidi-78 kirjoitti:
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi. Iina kirjoitti:
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi.Pitääpä käskeä miehen varata aika terveyskeskuksesta... Ja katsoa mitä tapahtuu...
Jos vaikka joskus tärppäis, ja vielä ilman apua. Mut taitaa olla jo pakko kohta pyytää apua, kun mitään ei tapahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691