Olen suhteellisen tietämätön raskauteen liittyvissä asioissa, mutta nyt haluaisin kovasti tulla raskaaksi. Minun on kuitenkin ollut mahdollista tulla raskaaksi jo noin vuoden verran, mutta en ole tullut, eli onko syytä käydä lääkärillä? Mitä lääkärillä tapahtuu? Onko sinne mentävä kahdestaan miehen kanssa?
Vastaukset 5
- Lääkäriin.
Vuosi on riittävän pitkä aika hakeutua tutkimuksiin, etenkin jos lähentelet kolmeakymppiä. Varaappas aika terveyskeskukseen.
- minä-vaan
Lääkäriin vaan. Voit mennä ainakin aluksi yksin, jos haluat. Minulle tehtiin normaalit gyn. tutkimukset, verikokeet ja sisäinen ultraääni tutkimus. Tämän jälkeen miehesi siemenneste tutkitaan jos sinusta ei ole löytynyt mitään erityistä.
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
- Iina
Heidi-78 kirjoitti:
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi. Iina kirjoitti:
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi.Pitääpä käskeä miehen varata aika terveyskeskuksesta... Ja katsoa mitä tapahtuu...
Jos vaikka joskus tärppäis, ja vielä ilman apua. Mut taitaa olla jo pakko kohta pyytää apua, kun mitään ei tapahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851275
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30924Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19795- 46629
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13607Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13590Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181582Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123570- 28498
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23470