Olen suhteellisen tietämätön raskauteen liittyvissä asioissa, mutta nyt haluaisin kovasti tulla raskaaksi. Minun on kuitenkin ollut mahdollista tulla raskaaksi jo noin vuoden verran, mutta en ole tullut, eli onko syytä käydä lääkärillä? Mitä lääkärillä tapahtuu? Onko sinne mentävä kahdestaan miehen kanssa?
Ensimmäinen askel
5
622
Vastaukset
- Lääkäriin.
Vuosi on riittävän pitkä aika hakeutua tutkimuksiin, etenkin jos lähentelet kolmeakymppiä. Varaappas aika terveyskeskukseen.
- minä-vaan
Lääkäriin vaan. Voit mennä ainakin aluksi yksin, jos haluat. Minulle tehtiin normaalit gyn. tutkimukset, verikokeet ja sisäinen ultraääni tutkimus. Tämän jälkeen miehesi siemenneste tutkitaan jos sinusta ei ole löytynyt mitään erityistä.
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
- Iina
Heidi-78 kirjoitti:
Outoa. Kävin niissä tutkimuksissa, ja musta ei löytynyt vikaa.. Mutta miestä ei pyydetty tutkimuksiin, pitäisikö tehdä jotain? Ollaan yritetty 1,5 vuotta...
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi. Iina kirjoitti:
Ehdottomasti tutkituttaa myös mies. 1/3 lapsettomuuden syistä johtuu miehestä.
Kaikki lääkärit eivät ymmärrä tästä kertoa ja he ehkä ajattelevat, että olet vielä niin nuori, että ei kiirettä. Mutta jos vuoden yrittämisen jälkeen ei onnistu kannattaa tutkituttaa, ihan oman mielenrauhan turvaamiseksi.Pitääpä käskeä miehen varata aika terveyskeskuksesta... Ja katsoa mitä tapahtuu...
Jos vaikka joskus tärppäis, ja vielä ilman apua. Mut taitaa olla jo pakko kohta pyytää apua, kun mitään ei tapahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823