Mitä punainen poliisiauto tarkoittaa? Miksi tämä keskustelu on poistettu?? kyseinen auto seurasi idässä päin ja ei pysäyttänyt ei kysynyt mitään vain katseli, mitä tämä tarkoittaa?
Todennäköisesti tähän kuuluu jotakin salaista jos tämäkin keskustelu on poistettu...
Poliisiauto oli punainen jossa luki POLIISI sivussa niinkuin tavallisissa sini-valkoisissa. Onko tämä feikki vai mikä,.. Kyllä kansan kuuluu tietää..!!
Jos tiedätte asiasta niin ilmoittakaa!
punainen poliisiauto
23
487
Vastaukset
- KummastunutKansalainen
tässä oli yli 340 viestiketju joka oli poistettu ,... syystä mistä???
- fweqfwe
Luultavasti siitä syystä, että siinä oli yli 340 viestiä samanlaista huuhaata kuin tämä aloituskin.
- KummastunutKansalainen
fweqfwe kirjoitti:
Luultavasti siitä syystä, että siinä oli yli 340 viestiä samanlaista huuhaata kuin tämä aloituskin.
juu ja sinunhan kaikkitietävän kommentteja tässä kaivataankin..
ootko kenties oikeisto, perus-suomalainen vai kokoomuslaine :D nonni hah - fweqfwe
No tarkalleen ottaen en mitään noista. Viime vaaleissa äänestin persujen ehdokasta, mutta sitä ei pidä tulkita niin, että kannattaisin kokonaisuudessaan heidänkään poliittista linjaansa.
nonni hah
Mutta viitsitkö vielä valaista miten puoluepoliittinen suuntautumiseni liittyy tähän asiaan?
Sitten voit jatkaa punaisen poliisiautosi metsästystä. Älä kuitenkaan odota saavasi täältä kauheasti apua. Moderaattorikin ilmeisesti on jossain välissä herännyt, ja siivonnut satojen huuhaaviestiesi ketjun pois. - KummastunutKansalainen
kyllä se kertoo ihmisesta ja aatteista aikas paljon.
Mutta jos sulla ei tosiaan ollut mitään fiksua sanottavaa tahi vastattavaa, niin älä kommentoi.. Kyselin asiasta koska minua kiinnostaa ja ilmeisesti monia muitakin kiinnostanut jos täällä ollut pitkä viestiketju. Oot näköjään näitä jotka tulee vaan kiusaamaan ja pitämään toisten kysymyksiä typerinä. Mikäli et tiedä kyseisestä asiasta eikä sinua edes kiinnosta niin voisit vain jättää vastaamatta, persu-kannattaja, OK? - KummastunutKansalainen
fweqfwe kirjoitti:
No tarkalleen ottaen en mitään noista. Viime vaaleissa äänestin persujen ehdokasta, mutta sitä ei pidä tulkita niin, että kannattaisin kokonaisuudessaan heidänkään poliittista linjaansa.
nonni hah
Mutta viitsitkö vielä valaista miten puoluepoliittinen suuntautumiseni liittyy tähän asiaan?
Sitten voit jatkaa punaisen poliisiautosi metsästystä. Älä kuitenkaan odota saavasi täältä kauheasti apua. Moderaattorikin ilmeisesti on jossain välissä herännyt, ja siivonnut satojen huuhaaviestiesi ketjun pois.KummastunutKansalainen
27.2.2015 14:12
Mutta jos sulla ei tosiaan ollut mitään fiksua sanottavaa tahi vastattavaa, niin älä kommentoi.. Kyselin asiasta koska minua kiinnostaa ja ilmeisesti monia muitakin kiinnostanut jos täällä ollut pitkä viestiketju. Oot näköjään näitä jotka tulee vaan kiusaamaan ja pitämään toisten kysymyksiä typerinä. Mikäli et tiedä kyseisestä asiasta eikä sinua edes kiinnosta niin voisit vain jättää vastaamatta, persu-kannattaja, OK?
27.2.2015 14:12
Mutta jos sulla ei tosiaan ollut mitään fiksua sanottavaa tahi vastattavaa, niin älä kommentoi.. Kyselin asiasta koska minua kiinnostaa ja ilmeisesti monia muitakin kiinnostanut jos täällä ollut pitkä viestiketju. Oot näköjään näitä jotka tulee vaan kiusaamaan ja pitämään toisten kysymyksiä typerinä. Mikäli et tiedä kyseisestä asiasta eikä sinua edes kiinnosta niin voisit vain jättää vastaamatta, persu-kannattaja, OK? - fweqfwe
KummastunutKansalainen kirjoitti:
Mutta jos sulla ei tosiaan ollut mitään fiksua sanottavaa tahi vastattavaa, niin älä kommentoi.. Kyselin asiasta koska minua kiinnostaa ja ilmeisesti monia muitakin kiinnostanut jos täällä ollut pitkä viestiketju. Oot näköjään näitä jotka tulee vaan kiusaamaan ja pitämään toisten kysymyksiä typerinä. Mikäli et tiedä kyseisestä asiasta eikä sinua edes kiinnosta niin voisit vain jättää vastaamatta, persu-kannattaja, OK?No siinähän sitten arvuuttelet minun lopullista puoluekantaani.
Ja minähän kirjoitin ihan fiksua.Jos typerään aloitukseen tulee 340 kommenttia jotain sekavaa metakeskustelua, niin kyllä moderaattori sen voi poistaa. - KummastunutKansalainen
fweqfwe kirjoitti:
nonni hah
Sitten voit jatkaa punaisen poliisiautosi metsästystä. Älä kuitenkaan odota saavasi täältä kauheasti apua. Moderaattorikin ilmeisesti on jossain välissä herännyt, ja siivonnut satojen huuhaaviestiesi ketjun pois.minä en ole sitäpaitsi aloittanut edellistä "huuhaa"-ketjua. huomasin vain että täällä on ollut pitkä keskustelu joka oli poistettu. syytä en ymmärrä? koska monet ihmetelleet samaa asiaa-
- KummastunutKansalainen
fweqfwe kirjoitti:
nonni hah
Sitten voit jatkaa punaisen poliisiautosi metsästystä. Älä kuitenkaan odota saavasi täältä kauheasti apua. Moderaattorikin ilmeisesti on jossain välissä herännyt, ja siivonnut satojen huuhaaviestiesi ketjun pois.joo ja itseasiassa sain jo apua ja vastauksen.. En sinulta Mutta kiitos turhista kommenteistasi. Vahvistit sen mitä ajattelin sinusta alunperinkin, herra/rouva Korttelipoliisi :D:D
- fweqfwe
KummastunutKansalainen kirjoitti:
joo ja itseasiassa sain jo apua ja vastauksen.. En sinulta Mutta kiitos turhista kommenteistasi. Vahvistit sen mitä ajattelin sinusta alunperinkin, herra/rouva Korttelipoliisi :D:D
Herra, kiitos. Mutta taas meni muuten pieleen. En asu korttelissa enkä ole poliisi. Ja jos todella tuollaisilla tiedoilla vedät johtopäätöksiä ihmisistä, niin onnea vaan elämääsi. Ei se ihme, että ainakin osa siitä on niin surkeaa, että pitää jossain Suoli24:ssä kysellä kadonneen huuhaaketjun perään. Tosin vielä sinulla on kirjoitusasustasi ja hymiöistäsi päätellen aikaa kehittyä, jahka nyt pääset teini-iän kiroista.
- KummastunutKansalainen
Kysyn vain koska haluan tietää ja moni muukin, ja meillä on myös oikeus siihen.
- 18plus3
Se on poliisin kamera-auto! Minä ajoin kehätiellä sellaisen tummanpunaisen poliisipakun ohi lievää ylinopeutta, paku oli pysähtynyt pientareelle. Välähti. Sakkoa oottaen!
- fweqfwe
Poliisin kamera-auton kyljessä ei, tietenkään, lue "poliisi".
- 18plus3
fweqfwe kirjoitti:
Poliisin kamera-auton kyljessä ei, tietenkään, lue "poliisi".
Kylläpä tuossa vaan luki. Voi niitä olla ihan useampikin, ei kaikissa muissakaan poliisiautoissa lue. Ymmärrän hyvin jos et ole vastaavaa koskaan kohdannut.
- KummastunutKansalainen
18plus3 kirjoitti:
Kylläpä tuossa vaan luki. Voi niitä olla ihan useampikin, ei kaikissa muissakaan poliisiautoissa lue. Ymmärrän hyvin jos et ole vastaavaa koskaan kohdannut.
kiitos vastauksesta! ilman kettuilua :D joo ihan hyvä tietää tuo, ei nimittäin mikään yleisessä tiedossa oleva asia! Vai poliisi kamera-auto.. aikamoista salailua tuommoinen.
- fweqfwe
18plus3 kirjoitti:
Joopajoo. Tietysti poliisi ihan kylkiteippauksilla kertoo auton olevan poliisiauto, kun sen tarkoitus on olla mahdollisimman huomaamattomasti tiensivussa ottamassa kuvia ylinopeudesta, myöskin sen ensimmäisen kerran jälkeen.
- fweqfwe
Ja tietysti sitä kamera-autoa käytetään epäilyttävien autojen seuraamiseen, kuten aloittajan tapauksessa oli tehty...
Tervetuloa ihmiset takaisin maanpinnalle. - KummastunutKansalainen
fweqfwe kirjoitti:
Ja tietysti sitä kamera-autoa käytetään epäilyttävien autojen seuraamiseen, kuten aloittajan tapauksessa oli tehty...
Tervetuloa ihmiset takaisin maanpinnalle.jahas, ja siellä tehdään näköjään ihan itse vain omia johtopäätöksiä ihmisistä.Teini-ajat ovat ohi, vaikka olenkin nuori nainen en luule tietäväni yhtään enempää kuin kukaan muu.
Satuin ohitse näkemään pyöräillessäni kyseisen auton .. Näytti mielenkiintoiselta ja siksi aloitin tämän keskustelun, myös uteliaisuudesta. Voihan Kukkanen jos on niin väärin kyseenalaistaa asioita.
Se joka ei kysy on tyhmä, jos kysyy ja ottaa selvää asioista niin saattaa oppiakin vähän jotakin on sitten kyse vain punaisesta poliisi-autosta. Mitä vähemmän ymmärrät tietäväsi sitä viisaampi oikeasti olet.
Tämä on ensimmäinen kerta kun koskaan edes laitan viestiä Suomi24:seen.
Jos tämä on sinusta niin typerä ja idioottimainen keskustelu-aihe tai kysymys miksiköhän ihmeessä sinä ylipäätään tuhlaat aikaasi viestittämällä suomi24 dissaamassa muiden kysymyksiä??!
Mee Metsään ja ihmettele elämän kauneutta ja nauti kevään tuoksuista. kiitos. (-: - fweqfwe
Suoraan omasta tekstistäsi:
"...kyseinen auto seurasi idässä päin ja ei pysäyttänyt ei kysynyt mitään vain katseli"
Nyt sitten yhtäkkiä se ei olekaan seurannut ja katsellut, vaan "satuin ohitse näkemään pyöräillessäsi kyseisen auton", mitä ikinä se suomeksi onkaan. Mitä nyt siis on oikeasti tapahtunut? Onko sinua seurannut salaperäinen punainen poliisiauto, joka kohteliaasti kylkiteippauksin ilmoittaa olevansa poliisiauto, vai mitä?
Anna kun arvaan. Olet nähnyt punaisen auton, ja mielikuvituksesi on lähtenyt laukkaamaan. Mahdollisesti auton kyljessä on lukenut "posliini" tai jotain muuta jonkun firman nimeen tai toimialaan liittyvää, mutta jännittynyt mielesi on lukenut sen poliisiksi.
"Todennäköisesti tähän kuuluu jotakin salaista jos tämäkin keskustelu on poistettu..."
"tässä oli yli 340 viestiketju joka oli poistettu ,... syystä mistä???"
Hyvin olet kuitenkin Suoli24:ää seurannut, jos tiedät, että aiheen tiimoilta 340 viestiä sisältänyt ketju on poistettu. Sen sijaan kummallisia johtopäätöksiä teet kyllä sinä itse, jos mielestäsi se on jonkun salaisuuden säilyttämisen vuoksi tehty. Kyllä todennäköisempää on se, että (mahdollisesti Suoli24:n hiljattaisen remontin yhteydessä) turhanpäiväisiä viestiketjuja on poistettu tai hävinnyt vahingossa.
"Jos tämä on sinusta niin typerä ja idioottimainen keskustelu-aihe tai kysymys miksiköhän ihmeessä sinä ylipäätään tuhlaat aikaasi viestittämällä suomi24 dissaamassa muiden kysymyksiä??!"
Kas kun olen päivystysluonteisessa työssä, jossa ajoittain ei ole työtä tehtäväksi, mutta työnantaja kuitenkin maksaa täällä olemisesta. Tämä on vain ajanviete. Ja vastailen kyllä ihan asiallisiinkin ketjuihin, mutta välillä huuhaatkin saavat huomioni osakseen. - KummastunutKansalainen
fweqfwe kirjoitti:
Suoraan omasta tekstistäsi:
"...kyseinen auto seurasi idässä päin ja ei pysäyttänyt ei kysynyt mitään vain katseli"
Nyt sitten yhtäkkiä se ei olekaan seurannut ja katsellut, vaan "satuin ohitse näkemään pyöräillessäsi kyseisen auton", mitä ikinä se suomeksi onkaan. Mitä nyt siis on oikeasti tapahtunut? Onko sinua seurannut salaperäinen punainen poliisiauto, joka kohteliaasti kylkiteippauksin ilmoittaa olevansa poliisiauto, vai mitä?
Anna kun arvaan. Olet nähnyt punaisen auton, ja mielikuvituksesi on lähtenyt laukkaamaan. Mahdollisesti auton kyljessä on lukenut "posliini" tai jotain muuta jonkun firman nimeen tai toimialaan liittyvää, mutta jännittynyt mielesi on lukenut sen poliisiksi.
"Todennäköisesti tähän kuuluu jotakin salaista jos tämäkin keskustelu on poistettu..."
"tässä oli yli 340 viestiketju joka oli poistettu ,... syystä mistä???"
Hyvin olet kuitenkin Suoli24:ää seurannut, jos tiedät, että aiheen tiimoilta 340 viestiä sisältänyt ketju on poistettu. Sen sijaan kummallisia johtopäätöksiä teet kyllä sinä itse, jos mielestäsi se on jonkun salaisuuden säilyttämisen vuoksi tehty. Kyllä todennäköisempää on se, että (mahdollisesti Suoli24:n hiljattaisen remontin yhteydessä) turhanpäiväisiä viestiketjuja on poistettu tai hävinnyt vahingossa.
"Jos tämä on sinusta niin typerä ja idioottimainen keskustelu-aihe tai kysymys miksiköhän ihmeessä sinä ylipäätään tuhlaat aikaasi viestittämällä suomi24 dissaamassa muiden kysymyksiä??!"
Kas kun olen päivystysluonteisessa työssä, jossa ajoittain ei ole työtä tehtäväksi, mutta työnantaja kuitenkin maksaa täällä olemisesta. Tämä on vain ajanviete. Ja vastailen kyllä ihan asiallisiinkin ketjuihin, mutta välillä huuhaatkin saavat huomioni osakseen.jahas. mitä pilkun n####ntaa. Pyöräillessäni näin auton seuraavan minua, kyljessä luki poliisi, enhän minä tiedä seurasiko se minua mutta pitkään pysyi perässä. Siksi kysyinkin mikä tuo punainen poliisi-auto on, johon sain kohteliaan vastauksen.... tuliko selväksi. on kyllä jotenkin tyhmää ajanviettoa aikuisele ihmiselle tämmönen netti-kettuilu.
KUNHAN KYSYIN! hemmetti täällä kysellään varmasti päivittäin aivan järjettömiä kun tulee googlessakin vastaan, en itse ole kirjoittanut ennen. Lukenut vinkkejä ja sen semmoista mutta nyt tajuan että ei tämmösiin enää kannata edes kirjoitella jos vastaaja vain ilkkuu ja kettuilee ja hinaa pilkkuu.. voi että mä säälin sua jos sulla ei ole parempaa tekemistä.
Ja voi olla että edellinen keskustelu on poistettu siunkaltaistesi viestittelijöiden takia,... en tiedä, en ole lukenut. ja hohho :
Minä:
Sinä:
""Kas kun olen päivystysluonteisessa työssä, jossa ajoittain ei ole työtä tehtäväksi, mutta työnantaja kuitenkin maksaa täällä olemisesta. Tämä on vain ajanviete. Ja vastailen kyllä ihan asiallisiinkin ketjuihin, mutta välillä huuhaatkin saavat huomioni osakseen.""
Hei, jos sulla ei oo tekemistä, lue kirja-. taidat olla aikas yksinäinen ihminen jos tämä on sun tapa sosialisoida, netin kautta... :( surullista Hyvin surullista.
Mä hei oikeesti toivon sulle kaikkee parasta elämääs ja tulevaisuuteesi, lähe vaikka reppu-reissaamaan, lue kirjoja, näe maailmaa. Sen jälkeen et koe niin suurta tarvetta hengailla täällä netissä kiusaamassa muiden kysymyksiä ja mietteitä..
Onnea...
- 20plus16
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1074127785/4/1073875089.jpg tuossa pieni kuva punaisesta kamerapakusta
- KummastunutKansalainen
juu katos vaan ... ihme meininkiä.
- Anonyymi
Poliisi punainen on virhe ilmoitus.
Tilaus vanhentunut, virusturva
Poliisi virhe error, ohjelmointi putka Google avoin ei yhdisty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252573
- 951576
- 1211364
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361121Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25951Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa269926- 52922
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34815