lempi-iskelmä

kyllästymätön

Mikä on lempi-iskelmäsi? Siis sellainen, joka vuosienkin jälkeen tuntuu aina uudelta, eikä siihen kyllästy useammankan kuuntelukerran jälkeen? Itselleni yksi sellaisista on California Blue, joko alkuperäisenä tai suomeksi ja Eero Raittisen Holvikirkko tai Olen suomalainen ( K. Tapio )

12

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorrrma

Matti Eskon Rekkamies, sitä jaksaa kuunnella päivästä toiseen.

• Marru82

Jos Jorrrma tarkotat sitä Matti Eskon Viisi pitkää yötä, niin oon samaa mieltä! Myös muut rekkalaulut on tosi hyviä! Pienestä asti oon pitäny rekoista, niin myös rekka lauluista.

• venukseen

sehän se tietysti on

• Saapas

Kivilintu on erittäin upea biisi Janne Tulkin esittämänä, samoin kuin Yksinäiset illat saman laulajan esittämänä. Onhan hän tehnyt siihen myöskin sanat ja sävelen. Muita on En ole hän/Mikko Mäkeläinen, Laulu joutsenien/Tommi Soidinmäki, Enkeleitä onko heitä/Anne Mattila, Sinäkö se oot?/Liisa Tuhkanen

• m33Hki

Lea Laven Ei oo, ei tuu
        Katri Helana Johnny Blue
        Fredi Mamy Blue
        Kirka Niin paljon se sattuu (yleisesti ottaen en tykkää Kirkasta)
        Kikan hitit
        Anita Hirvonen Sydän rakastaa
        Ressu Redford Kuka on se oikea
        Kaseva Tyhjää
        Anna Hanski Soittorasia
        jne.

• kuuntelija

Karilla on monta upeeta kappaletta mut kun Kari laulaa MUN SYDÄMENI TÄNNE JÄÄ niin kyynel vierähtää poskelleni

• pipo

Ei kai vaan SE Mun sydämeni tänne jää, joka on tunnettu Katri Helenan esittämänä?
        Sen pitäisi esittää suomeksi vain ja ainoastaan Katri!! Ei mikään Kari Tapio (juoppo).

• Mun sydämeni tänne jää...
        pipo kirjoitti:

Ei kai vaan SE Mun sydämeni tänne jää, joka on tunnettu Katri Helenan esittämänä?
        Sen pitäisi esittää suomeksi vain ja ainoastaan Katri!! Ei mikään Kari Tapio (juoppo).

Mun sydämeni tänne jää mm. on Karin laulaman paljon parempi kuin metri Helunan joka naukuu kun vanha kissa. Ei jaksanut Panukaan naukujaa kuunnella.

• Tarkajätkä
        Mun sydämeni tänne jää... kirjoitti:

Mun sydämeni tänne jää mm. on Karin laulaman paljon parempi kuin metri Helunan joka naukuu kun vanha kissa. Ei jaksanut Panukaan naukujaa kuunnella.

Karin laulamana olen todella ryhtynyt kuuntelemaan kappaletta.
        Ei se Katri saa piisiin mitää oikeata tulkintaa.
        Semmoista väritettyä teko hymistelyä.
        Pelkkää kuorta.
        Katrilla ei ole otetta, ei ymmärrä tekstiä.
        Yleensä sillä jo pääsee pitkälle, kun ymmärtää mitä laulaa, mistä tekstissä on oikein kysymys.

• upeeta
        Tarkajätkä kirjoitti:

Karin laulamana olen todella ryhtynyt kuuntelemaan kappaletta.
        Ei se Katri saa piisiin mitää oikeata tulkintaa.
        Semmoista väritettyä teko hymistelyä.
        Pelkkää kuorta.
        Katrilla ei ole otetta, ei ymmärrä tekstiä.
        Yleensä sillä jo pääsee pitkälle, kun ymmärtää mitä laulaa, mistä tekstissä on oikein kysymys.

Oletko Tarkajätkä koskaan kuullut kun Kari laulaa esim. kulkuri ja joutsen kappaleen?? On meinaan tosi upee ja kerran Kari kesällä lauloi myös Päivänsäde ja menninkäinen kappaleen ja ääni oli aivan kuin Rautavaara olisi noussut....
        Kari osaa muuten hyvin matkia Tapio Rautavaaraa olen kuullut.

• AMK

Mun mielestä lempikappaleita on seuraavat:Anne Mattila/kaikki kappaleet,lea laven/shampanjaa,Yölintu/Tositarkoituksella(mieheni kanssa tavattiin kappaleen tavalla),ja nittä kappaleita on todella paljon ettei kaikkia viitsi tähän laittaa=)

• Janscu

lempi-iskelmiä on niin paljon,etten jaksa ruveta luettelemaan :) Tulisi kilometrien pituinen lista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe