Kokemuksia Fitness24Seven salista?

TreeniäTreeniä

Punnitsen liittymistä Trion salille ja vaikkei hinta päätä huimaa niin minkälaisia kokemuksia on ko. salista? Kävin tutustumassa ja kaikki näyttää vielä uudelta ja puhtaalta, mutta onko laitteet "toimivia", vapaita painoja riittävästi, liikaa ruuhkaa, henkilökunta minkälaista? Mielelläni kuulisin kävijöiltä kommentteja. GOGoExpress olisi muuten vaihtoehto, mutta kun sieltä puuttuu ryhmäliikunta.

15

3887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knokkari

      Kaveri kävi F 24:ssa ja kertoi, että ahdasta on, vaihtoi myös Go Go Expressiin, hyvä sali, kun ei tarvitse ryhmäliikuntaa, vaan hyviä laitteita , tilaa ja itsenäistä treeniä.

    • zoppakauha

      Helvvetillinen tungos on ollut ainakin niinä aikoina kun itse olen käynyt, välillä ei riitä kaapit ja laitteisiin täytyy jonottaa, vapaata lattiatilaakin vähän jos vatsoja tms haluaisi tehdä. Sais tulla toinen ketjun sali Lahteen. Jos ei olisi sijainti se mikä on niin minäkin vaihtaisin GoGolle.

    • Dippo

      Pieni, pieni, pieni. Ruuhkaa on ja yleensä aika siivotonta. Ryhmäliikunnasta ei kokemusta, mut näyttää porukkaa riittävän, kaappeja ei aina riitä. Henkilökunta mahtavaa.

    • kaikkijumppaa

      Samaa mieltä kun muutkin kommentoijat, liian pieni ja liian ahdasta ja aika siivotonta jengiä käy. Pullukat jättää painot paikoilleen eikä pyyhi ihrahikiään pois, epämiellyttävää. Henkilökunnalle iso !! Aina hymyä ja iloista tervehtimistä, tuntien vetäjät iloista sakkia ja kaikki jeesaa jos tarvii apua. Katsotaan nyt rauhottuuko sali, jos ei niin vaihdan ja sehän on helppoa 2 kk irtisanomisajalla! Pisteet siitäkin.

      • haisevat.siat

        Nämä samat pullukkamiehet käyny vuosia salilla eikä oo laihtunu yhtään. Järkytyksekseni piereskelevät ja röyhtäilevätkin. Tämä on varmaan sitten normaalia Lahdessa.


    • iloasalilla

      Go Go salilla on tilaa ja hyvät laitteet, eikuin sinne vaan, ilmaiset parkkipaikat on, itse treenaan siellä ja tykkään.

    • TreeniäTreeniä

      Kiitos kommenteista, aloitan GoGolla. Siitä olen kuulut nyt pelkkää hyvää, joten sinne puntille ja koitan jostain löydää paikan ryhmäliikuntaa varten. Halpa kuukausimaksu antaa tähänkin mahdollisuuden. t. keskustelun aloittaja

    • juoruuva.akkamies

      Tylsään ja helppoon elämään saa lisää jännitystä ja vaikeutta, kun on toisille mahdollisimman hankala tai suorastaan ilkeä. Sitten viimeistään voi valitella omaa kurjaa kohtaloaan, kun on yksinäinen ja unohdettu änkyrävanhus.

    • laiskatjoutomiehet

      Lihavat vanhat käppänät kuvittelee että saisivat toisia käyttäjiä mustamaalaamalla enemmän toosaa; väärin. Tekisitte kuntosalilla edes joskus jotain. niin laihtuisitte ja ehkä silloin vastakkainen sukupuoli voisi kiinnostua teistäkin.

      Tällä salilla tulevat viiden jälkeen aamulla haisemaan.

    • Anonyymi

      Heti kun selkää kääntää, niin pälvikaljuuntunut pappa mumisemalla vittuilee. Reppanalla alkanut alzheimer.

    • Anonyymi

      En uskalla mennä yksin salille nii meen äitin kaa.

    • Anonyymi

      Miehet on pellehermanneja siellä

    • Anonyymi

      Lihava keski-ikänen siilitukkanen ukko pieree ja röyhtäilee aamusin ja valittaa et haisee. Kokemus tämäkin.

    • Anonyymi

      Einesruoka aiheuttaa ilmavaivoja ja herkut. Moni vanhempi mies ei osaa tehdä itse ruokaa.

      • Anonyymi

        Korona vaara, vaanii Fitness24Seven saleilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe