Mikä on teidän mielestä paras maastopuku suomen luontoon? Entä mitä mieltä olette pelaajista jotka käyttävät esim. AK47 ja Länsimaista maastopukua? Ja mikä maastokuvio sopii teidän mielestä hyvin yhteen multicamon kanssa? (oli pakko kysyy kun oon ostamasss uutta maastopukua)
Maastopuvut
6
621
Vastaukset
- nöpötuutikki
Flecktarn 1. Moni vihaa sitä, mutta se on hyvä kesällä ja hinta ei ole kova, kun hankkii armeijaylijäämäliikkeestä. Erityisesti Oulussa sitä vastaan on uskomattomia antipatioita! Jos puet yllesi Flecktarnia ja menet Oulun viikkopeleihin, niin huonosti käy. Saat osaksesi lapsellista v*ttuilua ja äärettömän tyhjiä katseita. Silti piekset mennen tullen ne mölyävät puukarhut pelissä. Toivottavasti et asu Oulussa, sillä lompakkosi alkaa itkeä muuten.
Mikä tahansa kuvio on hyvä ritilälasipelaajia vastaan, sillä ne ovat sokeita kuin säkkipäiset mummot. Ritilämiehet kävelee päälle jatkuvasti. Mikään kuvio ei korvaa piiloa. Sillä piilossa saat olla vaikka alasti, eikä kukaan huomaa.
Ei ole olemassa yhtä maastokuviota, joka toimisi kaikkina vuodenaikoina hyvin. Talvella toimii ihan eri asiat... jopa harmaa takki ja valkoiset housut toimii hyvin ja tämän tietää isoukkikin.
Mitä mieltä AK47:stä ja länkkärimaastopuvusta pitäisi olla? Oletko kenties orastava geardo? ;)
Multicamon voi tunkea samantien saunan pesään, kiitos. Se on vain geardoille ja issue-homppeleille, joille vain elvistely on tärkeää. Jos jossain on suomalaiseen luontoon sopiva multicam, niin se on vihreämpi kuin mitä kentällä yleensä näkee. Multicam otettiin afghanistanissa käyttöön, ja se ei ole kovin suomen luonoa vastaava alue. Soramontuilla se voisi toimia, jos ei olisi jo palamassa saunan pesässä, kiitos. - geardot_on_pellejä
Mä annan myös äänen flekulle. Se sopii parhaiten suomen metsiin ja toimii myös metsästyksessä. Trendikkäät jenkkicamot on typeriä, crye, multicam, a-tacs, acu jne. Typeryyden kruunun nostaa kuitenkin päähänsä joka ikinen aasi joka tunkee itselleen aavikkocamoa niskaansa metsään. Softaajilla tahtoo olla hirveä geardovimma saada sitä päälle mitä jenkkilän hollywoodin propagandakoneisto tuuttaa suomenkin töllöön ja samaa tarjontaa tuottaa myös pelit.
Geardot on noloja ja sillä selvä. Pistä päälle flecktarnia tai perinteistä woodlandia niin et mene vikaan. Antaa geardojen pelleillä ja tuhlata rahansa issueen se kun ei tee niistä yhtään parempia pelaajia. - M05
Nykyinen intin M05/yeger tai vanhempi M/91.Flecktran sopii hyvin kangasmaastoon,Muuten aika tönkkö.Myös venäläiset puvut ovat melko hyviä,Esimerkkinä Flora ja sumrak.
Se miten puku oikeasti toimii on hyvin pitkälti kiinni sen sävystä,Kuviosta ja puvun koosta.1 koon isompi puku voi olla oikeasti parempi kuin juuri se sopiva.- Pöllömpi
Omasta mielestäni taas Britti DPM toimii myös aika hyvin, mutta heinikossa ja lehtimetsässä vähän huonommin, koska väri on tummahko. Itse sitä käytän ja hyviä muistoja siitä että polvillaan olen yhden kuusen takana ollut ja päälle on kävelty. Minulla on myös samalla kuviolla oleva Northern Ireland Chestrig. Toimii sekin hyvin.
https://www.varusteleka.com/pictures/1443a.jpg - EiTodellakaanNäin
Millä tavalla flecktarn on tönkkö? Sen vuoksi koska se on yksi halvimmista vaihtoehdoista ja melkeimpä jokainen aloitteleva softaaja (lue: lapsi / naski) sellaisen ostaa?
Nyt on selvästi havaittavissa erittäin pahalaatuista Issue Geardoilua. Eli hyvät aloittelevat softaajat, tuossa hyvä esimerkki siitä millaiseksi vainoamiseksi tämän airsoft scene on mennyt. Elitistit haukkuvat kaikki muut paitsi muodikkaat issue varusteet.
Yritäppä tässä sitten yrittää parantaa lajin mainetta ja tuoda lisää pelaajia kun heti alas ammutaan joka ikinen järkevä säästöratkaisu.
- eräsryssä
Mites toi Anglija Jagel toimii Suomen luonnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841