Kukaan puhunut kuinka lasten saanti vaikuttaa alapäähän kaiken moisine laskeumineen! Kaksi elämää tänne maailmaan tuonut ja oma elämä pilalla kun kroppa meni alapäätä myöten. Saankin sitten kaivata hyvää seksiä lopun elämää! Tehtyä ei saa tekemättömäksi.. Tosi masentavaa.
Lapsia sain, elämä pilalla
2
121
Vastaukset
- Fyrabarnsmamma
Jotakin on kyllä sitten elimistössäsi vialla. Naisen keho on kyllä ihan suunniteltu saamaan lapsia. Jopa niin, että huvittaa sekstailla kokonaisen lapsikatraan verran. Ehkäpä lääkäriasemalta olisi apua saatavissa.
Ethän oikeasti haluaisi lapsiasi vaihtaa entisenlaiseen seksielämään? Mainittakoon, että minulla neljän lapsen jälkeen ei paikoissa ole mitään vikaa sen enempää omasta kuin miehenikään mielestä.- Onnetonäitii
Siis tulee kyllä niitä kausia kun entiseen vaihtaisin. Julkisen puolen lekurit ravattu läpi ja yksityiseen ei ole varaa. Vikaa on omasta mielestäni ja niinkin paljon että 2 seksipartneria maininnut kun joustaa niin että olisi kuin patonkia heilauttaisi porttikongissa, ei mitään tuntumaa tai pitoa. Oletpa onnekas. Näin nuorella iällä kun on vaikea löytää ymmärtäväinen kumppani, yhden rakkaan jo menettänyt tietynlaisen läheisyyden puutteesta seksi mielessä. En todella kuulu onnekkaiden joukkoon ja vertaistukea mahdoton löytää..laskeuma leikattiin välittämättä muusta ongelmasta..nyt kärsin ehkä lopun elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163295Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3653011Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752838Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362719Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582228- 491849
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141759- 831758
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181749- 571629