Alkaa olla kuoppaista kyytiä kirkolta Nesteelle asti.
Kuoppaista kyytiä
8
<50
Vastaukset
- pikkupyörät
Rantatiellä 2 semmosta kuoppaa et jos 30 ajat niin pyörä jää kuoppaan. Sunnuntai-iltana ilmestyi ja tiistaina oli harjanvarsi merkkinä, nyt sekin on poissa.
- Nimierkki123
Oikea osoite jos on jotain huomautettavaa tien kunnosta taitaa kyllä olla tekninen toimi, eikä Suoli24 :)
Paljonhan moititaan kaupungin toimintaa mutta jos esim tulee kuoppa tiehen niin ihan järkevää on ilmoittaa asiasta sinne. Koska eiväthän kaupungin miehet voi koko ajan katsoa joka kadun kunnon perään.- autoilijamaksaa
Ööh, ei paljon auta sekään, nimimerkillä 5v odottanut toimenpiteitä. Toiseksi, sinäpä sen sanoit, joka kadun perään pitäisi katsoa, nimittäin kaikki kadut on ihan hirveessä kunnossa. Taidat liikkua jaloin?
- Kuoppakatu
Naapuri soitti suoraan kaduista vastaavalle. Ei vastanut, joten jätti soittopyynnön. Ei ole tänäpäivänä vieläkään soittanut takaisin.
- urputipuu
Kehä III on sellaista mukeloa, että siihen verrattuna siellä Loviisassa ajellaan kuin kiitoradalla.
- Suolaasuolaaenempisuolaa
Jatkuva suolan kylväminen ja raskaalla kalustolla turha auraaminen kyllä pehmentää hyvinkin tehdyn kadun...
- Turhaatyötä55
Just näin.
- dösalla-duuniin
Menkää hei bussilla niin ei harmita vaikka olisi isompikin kuoppa. Vaikka koko dösa hajoais atomekisi niin ei oo penniäkään kiinni, ja isot pyörät kun pyörii niin ei kuopat tunnu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715