Hei kaikki ammattilaiset!
Neuvokaa noviisia hädässä. Olen joutumassa Ulosottoon ja saan lyhennettyä velkaani n.550e/kk
Velkojia on yhteensä 10 ja summa 22000e (Luottokortteja, kulutusluottoja, ym.) poislukien UO:n perimät maksut ja oikeuskulut. Eli osaatteko sanoa kauanko minulla on tätä herkkua tiedossa.
Ja ei tarvitse syyllistää. Tiedän että olen tässä omaa tyhmyyttäni, jos olisin elänyt tiukemmin, ongelmaa ei olisi, jnejne. Tää nyt on kuitenkin tilanne ja tällä on pakko mennä eteenpäin.
Neuvoja ulosottoon joutuvalle.
4
99
Vastaukset
- zx11
Ylimalkaan voisi sanoa että jos 10 erillistä velkaa ulosottoon niin käräjäkulujen jälkeen jokaiseen velkaan paukahtaa päälle 200-400€ (arvio kun en tiedä velkasaldoja) eli n. 2000-4000€ tuo 22.000€. Yhteensä siis n. 30.000€, ehkä ylikin, kun laittaa taulukkomaksut yms päälle. N. 55 kk/ 4,5-5v 550€ kk-erällä. Voit hieman parannella tilannettasi jos pystyt maksamaan joitain velkoja pois ennen uo:oon menoa. Aloita pienimmästä velasta, säästät aina sen 200-400€/velka käräjien jälkeen. Päästä rohkeesti uo:oon, alkaa taas elämä maistua kun makselet vain yhteen paikkaan velkaa.
- kunonok
vaihda työpaikkaa ja tili käteen
- luottaritmennyjaeihaitta
Nyt äkkiä irtisanoutumaan duunista, sitten haet kaikki avustukset (työttömyyskorvaus, toimeentulotuki, asuntotuki) ja sit vaan pimeisiin duuneihin ja tili viikotain suoraan käteen, saa ulosotto haistaa pitkän vitun. Ja jos on omaisuutta myy pois tai siirrä pois omista nimistäs, niin eivät pääse viemään. Elämä osittain vaikeutuu, mut osaltaan helpottuu, ei tarvii välittää vittujakaan sakoista, veroista, pysäköintivirhemaksuista ym..
- niimpäniii
Et ollu varmaan aatellu selvitä elossa eläkeikään vai miten ajattelit tulla toimeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770