Missä??

Juu

Mihinhän se yx logi on häipynny,joka ilmesty tänne eilen illalla nimimerkillä Girlie86

13

1011

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on-

varmaan poistettu.joku varotti että siinä on troija.

• Heikki

ja soitin aamulla suomi24 :n ylläpitoon että poistivat sen koko viestiketjun.

Viestiketjussa oli silloin ollut n. 180 lukijaa.

Kun klikkasin sitä Girlie 86 :n "Mikä vikana?" -linkkiä sieltä tuli heti troijalainen nimeltään Bloodhound.Exploit.6 (lisätietoa siitä löytyy googlettamalla). Oman koneeni virustorjunaohjelma onnekksi blokkasi sen eikä vahinkoa tapahtunut.

• Juu
        Heikki kirjoitti:

ja soitin aamulla suomi24 :n ylläpitoon että poistivat sen koko viestiketjun.

Viestiketjussa oli silloin ollut n. 180 lukijaa.

Kun klikkasin sitä Girlie 86 :n "Mikä vikana?" -linkkiä sieltä tuli heti troijalainen nimeltään Bloodhound.Exploit.6 (lisätietoa siitä löytyy googlettamalla). Oman koneeni virustorjunaohjelma onnekksi blokkasi sen eikä vahinkoa tapahtunut.

Asia selvä,vaikka ei ainakaan mun Nortti puhunnu mitään vaikka sitä linkkiä klikkailin.

• Juu kirjoitti:

Asia selvä,vaikka ei ainakaan mun Nortti puhunnu mitään vaikka sitä linkkiä klikkailin.

se on sitten sulla jo koneella, onko ketään tuttua joka osais poistaa sen, ettei tarviis asentaa käyttistä uudelleen ;) Nojoo kyllä Nortti parahtaa heti jos vähänkään vainuaa verikoiran.

• Juu
        HJT kirjoitti:

se on sitten sulla jo koneella, onko ketään tuttua joka osais poistaa sen, ettei tarviis asentaa käyttistä uudelleen ;) Nojoo kyllä Nortti parahtaa heti jos vähänkään vainuaa verikoiran.

Kyllä mää luulen että se lähti pois,koska äsken painoin varalta Delete näppäintä silleen reilusti (halakes koko namiska).

• Juu kirjoitti:

Kyllä mää luulen että se lähti pois,koska äsken painoin varalta Delete näppäintä silleen reilusti (halakes koko namiska).

osasitkin poistaa sen iha ite, nyt jos näät lattialla pyörimässä semmoista pelästyneennäköistä pikkuötiäistä niin nappaa niskasta kiinni ja paiskaa pihalle pakkaseen niin oppiipahan tavoille. Siihen namiskaan laita REILUSTI pikaliimaa ja painele sormilla paikoilleen :D

• Juu kirjoitti:

täällä, vaikka Norton on mullakin ja yleensä se "herjailee" aika useasti tosta Bloodhound.Exploit.6 kun seurailen noita logeja ulkomaisilla foorumeilla tai haen Googlella tietoa jostain.

Nyt Norton ei älähtänyt ollenkaan tässä linkissä.
        .
        .

• Juu

• Heikki
        HJT kirjoitti:

täällä on juttua siitä bloodhoundista ja linkki Mikkisoftan korjauspatchiin

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.6.html

Tuo pöpö löytyi aamulla kun laitoin työkoneeni päälle - siinä koneessa on Symantecin AntiVirus ja palomuuri

Tässä kotikoneessani on FSIS2005 - sen viruskuvaukset ei tunne ollenkaan Bloodhound.Exploit.6 -troijalaista (ainakaan sillä nimellä). Terveisiä Hyppöselle...

• minäkin, sillä siellä olisi ollut vielä puhdistettavaa..

Tämä tuolla alempana
      >>>>>>>>>>>>>>>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      88
      1414
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      21
      1138
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      64
      1086
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      918
    5. 62
      803
    6. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      770
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      69
      754
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      730
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      692
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      658
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      52
      606
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      585
    15. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      547
    16. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      537
    17. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      535
    18. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      530
    19. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      525
    20. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      39
      521
    Aihe