Missä??

Juu

Mihinhän se yx logi on häipynny,joka ilmesty tänne eilen illalla nimimerkillä Girlie86

13

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on-

varmaan poistettu.joku varotti että siinä on troija.

• Heikki

ja soitin aamulla suomi24 :n ylläpitoon että poistivat sen koko viestiketjun.

Viestiketjussa oli silloin ollut n. 180 lukijaa.

Kun klikkasin sitä Girlie 86 :n "Mikä vikana?" -linkkiä sieltä tuli heti troijalainen nimeltään Bloodhound.Exploit.6 (lisätietoa siitä löytyy googlettamalla). Oman koneeni virustorjunaohjelma onnekksi blokkasi sen eikä vahinkoa tapahtunut.

• Juu
        Heikki kirjoitti:

ja soitin aamulla suomi24 :n ylläpitoon että poistivat sen koko viestiketjun.

Viestiketjussa oli silloin ollut n. 180 lukijaa.

Kun klikkasin sitä Girlie 86 :n "Mikä vikana?" -linkkiä sieltä tuli heti troijalainen nimeltään Bloodhound.Exploit.6 (lisätietoa siitä löytyy googlettamalla). Oman koneeni virustorjunaohjelma onnekksi blokkasi sen eikä vahinkoa tapahtunut.

Asia selvä,vaikka ei ainakaan mun Nortti puhunnu mitään vaikka sitä linkkiä klikkailin.

• Juu kirjoitti:

Asia selvä,vaikka ei ainakaan mun Nortti puhunnu mitään vaikka sitä linkkiä klikkailin.

se on sitten sulla jo koneella, onko ketään tuttua joka osais poistaa sen, ettei tarviis asentaa käyttistä uudelleen ;) Nojoo kyllä Nortti parahtaa heti jos vähänkään vainuaa verikoiran.

• Juu
        HJT kirjoitti:

se on sitten sulla jo koneella, onko ketään tuttua joka osais poistaa sen, ettei tarviis asentaa käyttistä uudelleen ;) Nojoo kyllä Nortti parahtaa heti jos vähänkään vainuaa verikoiran.

Kyllä mää luulen että se lähti pois,koska äsken painoin varalta Delete näppäintä silleen reilusti (halakes koko namiska).

• Juu kirjoitti:

Kyllä mää luulen että se lähti pois,koska äsken painoin varalta Delete näppäintä silleen reilusti (halakes koko namiska).

osasitkin poistaa sen iha ite, nyt jos näät lattialla pyörimässä semmoista pelästyneennäköistä pikkuötiäistä niin nappaa niskasta kiinni ja paiskaa pihalle pakkaseen niin oppiipahan tavoille. Siihen namiskaan laita REILUSTI pikaliimaa ja painele sormilla paikoilleen :D

• Juu kirjoitti:

täällä, vaikka Norton on mullakin ja yleensä se "herjailee" aika useasti tosta Bloodhound.Exploit.6 kun seurailen noita logeja ulkomaisilla foorumeilla tai haen Googlella tietoa jostain.

Nyt Norton ei älähtänyt ollenkaan tässä linkissä.
        .
        .

• Juu

• Heikki
        HJT kirjoitti:

täällä on juttua siitä bloodhoundista ja linkki Mikkisoftan korjauspatchiin

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.6.html

Tuo pöpö löytyi aamulla kun laitoin työkoneeni päälle - siinä koneessa on Symantecin AntiVirus ja palomuuri

Tässä kotikoneessani on FSIS2005 - sen viruskuvaukset ei tunne ollenkaan Bloodhound.Exploit.6 -troijalaista (ainakaan sillä nimellä). Terveisiä Hyppöselle...

• terman

se jutustelu alkoi. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000007&posting=22000000005615918

• minäkin, sillä siellä olisi ollut vielä puhdistettavaa..

Tämä tuolla alempana
      >>>>>>>>>>>>>>>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5698
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      64
      2536
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      237
      1504
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      93
      1297
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1067
    6. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      827
    7. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      761
    8. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      70
      747
    9. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      52
      744
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      721
    Aihe