ETA vai ei

panic

Luulin, että kaikki matkalleni on valmista kun vastaan tuli tieto, että intiaanhan tarttee etan. Toisaalta sain vähän ristiriitaisiakin neuvoja kun googlettelin joten tulinpa tänne kysymään. Olen hommannut tavallisen turistiviisumin intian lähetystöstä. Onko eta silti hommattava?

1

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intiassa_

Selita nyt vahan tarkemmin, etta mika ihmeen ETA? Vai onko taa taas palstan vaki horhon aloituksia.
      Jos sinulla on normaali turistiviisumi passissa ja lentoliput valmiina Intiaan, ei kasittaakseni ole mitaan ongelmaa tanne tulossa. Kasittaakseni vain tuo Tourist visa on arrival (TVOA) -viisumin hakukaytanto on muuttunut kaksivaiheiseksi, tuossa suora lainaus: "Tourist visa on arrival (TVOA) -viisumin hakukäytäntö on muuttunut. Viisuminhaku on kaksivaiheinen: ennen matkalle lähtöä haetaan maahantuloon oikeuttava ETA-lupa (Electronic Travel Authorisation) samanlaisella verkkolomakkeella, jolla haetaan viisumia lähetystöstä. Myös viisumimaksu maksetaan verkossa. Kun hakemus on hyväksytty, lupa lähetetään hakijan sähköpostiin, josta se tulee tulostaa matkalle mukaan. Intiassa lentokentälle saavuttaessa lupa esitetään maahantuloviranomaiselle, joka panee oman leimansa passiin.

Lentokenttäviisumi on voimassa enintään 30 päivää leimauspäivästä lukien. Etukäteen haettu ETA-lupa on voimassa 30 päivää myöntöpäivästä lukien, joten ETA-lupaa tulee hakea aikaisintaan 30 päivää ennen suunniteltua matkaa.

Lentokenttäviisumi on tarkoitettu lähinnä lomamatkailijoille. Muissa kuin turismitarkoituksissa matkustaville suositellaan edelleen viisumin hakemista edeltä käsin lähetystöstä. Myös diplomaatti- ja virkapassin haltijoiden tulee hakea viisumia lähetystöstä."

Eli suomeksi sanottuna, sinulla on viisumi hankittuna edelta kasin lahetystosta ja siten asia kunnossa. Voit itse viela tarkistaa asian oheisen linkin kautta http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=71224&contentlan=1&culture=fi-EN

Ja viela, muista tehda matkustusilmoitus https://matkustusilmoitus.fi/public_html?command=browse ja jos aikomuksesi on ajella taalla moottoripyoralla taikka muulla moottoriajoneuvolla on kansainvalinen ajokortti tarpeen http://www.autoliitto.fi/matkailu/asiapaperit/kansainvalinen-ajokortti/

Ei muuta kuin hyvaa matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe