Mikä on nyt oikea ratkaisu? Onko parempi vain mennä eteenpäin yksin vai kaksin? Ja miten teen sen?Autatko minua selventämään kaikkea tätä ja paljon muutakin.Entä talous?
4smile kysyn sinulta
5
83
Vastaukset
- Ratkaisunavaimet
Nostelen.
- 4Smile
Mennyt
Tyytymättömyyttä tilanteessa, johon et oo oikein hirveemmin voinut vaikuttaa, olkoonkin vaikka oletkin yrittänyt takoa, kun se rauta on kuumaa. Sit täällä on ollut myös aineellisia asioita, rahasopimus asioita.ja ne on kysynyt sinulta rohkeutta tarttua kiinni, että onnea niitten tiimoilta kokisit.
Nyt
Jokin juttu paljastuu ja alat suunnitella tulevaisuuttasi ja tässä tarvit nyt kaiken tahdonvoimasi/päättäväisyytesi. Muutosten tuulet puhaltelevat ja saat uuden mahdollisuutesi. Tähän liittyy myös jollain tapaa, harvemmin tavattu ystäväsi, jonka kanssa koet olevasi aika pitkälle samoilla aallon taajuuksilla.
Tulee ja sitä, että haluaist välillä puhaltaa jo pelin poikkikin..
Tosiasioitten hyväksymistä ja mitä onneen tulee, nyt on hyvä pitää jalat maassa, sillä kyllä se aurinkokin vielä paistaa. Joku viesti tulossa, liittyen vaaleaan aikuiseen mieheen, jonka miellät sitten aika vaikeana. Voi varoittaa myös sairastumisesta, joka omasta - tai jonkun läheisen.
Jokin yllättävä tieto, valaa kuitenkin uskoa huomiseen, jossain jo pitkään jatkuneessa jutussa, jossa oot joutunut puntaroimaan asioita tämän tästä. Työhön liittyvissä asioissakin oot pikkusen 'ulkopuolinen' ja sitäkin paljon pohdit.
Iso muutos tulossa Tai sit kannattaa jättää vanhat kannattamattomat asiat taakseen ja lähtreä uudelle polulle. Nää hallihtee ajatuksiasi ja tässä on vaaleahko aikuinen mies kuvioissa. Lopulta oikeus tapahtuu ja uskosi itseesi alkaa palautua.
Kaikki syy iloon ja juhlaan ja sopusointua, vaikkei haasteitakaan puutu. Vaaleahko nainen ja ahdistusta, kun saat moisesta kuulla, koet sen selkään puukotuksena.
Ristiverinen nainen ja rakkautta TAI onnea tuvia uutisia, kilpailutilanteesta huolimatta. Mutta miten joku saamasi viesti liittyy siihen että pielet onnistumisen avaimia kätösissäsi ja kuitenkin täällä on eron/eroon pääsemisen kortti?
Levottomuutta, etenkin kun joku tilanne perin ravisteleva voi olla, mutta sitten ristiverinen mies ja koti oikeinpäin. Harmoniaa ja tässä vosi olla mahdollisuus ottaa pieni irtiotto eri paikkakunnalle, vettä pitkin..
Tasapainoa ja vakautta, mutta myös valintoja jonkun ihmisen suhteen, johon kovin kiintynyt olet ja pikkusen vihanenkin hänelle oot. Ite et hirveen selvästi kykene näkemään, että jutusta enää mitään tulisi, mut sitten tulee täysin puskista jotain, jonka takia saat olla ylpeä saavutuksistasi. Maailmalta kiirii uutisia, joitten takia sitten haalit taas hartioilles koko maailman taakan, et sinä sille mitään voi. Koti/perheasiasi kuitenkin - niissä sinä olet voittaja.
Teet ratkaisun, joka tuo keveyttä askeliisi, sillä sulle ehdotellaan ties mitä ja tässä on joku kypsään ikään ehtinyt nainen, jonka takia vaivut ajatuksiisi, kun häly ympäriltäsi laantuu. Älä kuitenkaan liiaksi jämähdä noihin ajatuksiin, sillä vaikka koetkin että ympärilläsi pörrää naisia, joihin et luota, sinun kohtalosi on ihmisen luona, jolla on tekemisiisi erittäinkin suuri valta. - Ratkaisunavaimet
Kiitos 4smile.Toi mennyt on juuri mennyt kuten kirjoitit.Ja nyt olen todellakin alkanut miettiä tulevaisuutta.Tuo mitä kirjoitit sairastumisesta niin itse olen niin tiukilla ettei tosikaan.Hermot alkaa mennä tähän tilanteeseen joka tuo ja on jo tuonut liikaa jännitysoireita ja muutakin sen mukana.Olen monesti miettinyt että miksi mikään minun suhteista ei onnistu?Toinen puoli kun aina pettää ja siitä ei pääse vaan aina tulee samaa ja tähän ikään mennessä olisi luullut jo erottavan jyvät akanoista ?Onko se karma vai mikä?Onko minulle jossain se oikea siis todellakin se oikea?!Jos saisin sinulta jotain valaistusta vielä.Kiitos.Niin ja kuka on tuo vaalea mies???
- Ratkaisunavaimet
Nostelen vielä.
- 4Smile
Täällä on joku juttu, joka pitää osata päättää ko. Herran suhteen. Pikkusen aiheuttaa levottomuutta ja joku juttu on, joka tulee auttamatta ja joka johtaa eroon/eroon pääsemiseen jostakin ja sitä siivittää joku tieto, jota sit pölyn laskeuduttua - mietit.
Täällä on jpku nainen, elämää paljon nähnyt ja jonka rinnal ristiverinen aikuinen mies ja pariskunta ? Jolla kaikki ok., mut joku ristiverinen nainen aiheuttaa huolia..
Eri paikkakunta ja aineelliset asiat, jotka pitää osata ratkaista.
Edelleen täällä on asioita, jotka pitää osata ratkaista, eikä neihan helppoja oo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579