Krabilla on liikkeellä melkoinen vatsatauti vaatii lääkärissä käynnin ja todennäköisesti antibiootti suonensisäisesti!!!
vatsatauti
44
495
Vastaukset
- hyvveematkoo
Eipä näkynyt, ainakaan saarilla..
- bile
Olen itse täällä. Kysyppä lääkäriltä. Ja suomeen kun soitettiin vakuutus yhtiöön niin sanoivat että on paljon tullut ilmoituksia.
- yleensäkään
Halvalla ei saa hyvää.
- YleisinSyy
Mikä hotelli ?Taas on lapset pissanut uima-altaan veteen.
- bachata1
Tätä haluaisin teitää itsekin, onko vatsatauti yleinen koko alueella vai rajottuuko se tiettyyn hotelliin?
- mikran69
Itse kävin poliklinikalla 23.1. saamassa suonensisäiset antibiootit. Lääkitys auttoi liki pitäen välittömästi, mutta viiden päivän päästä alkoi uusi oireilu. Kotiin palattuani lääkäriin ja muutaman päivän päästä laboratoriokokeiden valmistuttua paljastui että ropassa myllersi kampylobakteeri. Uusi antibioottikuuri (joka tehoaa kambyloon) auttoi melko välittömästi. Hotellina oli 13.1. - 28.1. The Verandah ja uima-allas jota käytin oli Peace Laguna Resortissa. Tosin tuon bakteerin nyt voi saada mistä vaan esim huonosti kypsennetystä ruuasta tai huonon käsihygienian vuoksi.
- biootti
bachata1 kirjoitti:
Tätä haluaisin teitää itsekin, onko vatsatauti yleinen koko alueella vai rajottuuko se tiettyyn hotelliin?
Kyllä vatsatautia oli ihan yleisesti liikkeellä, ainakin Koh Lantalla. Paikallisetkin sairasteli. Antibiootti auttoi nopeasti ja seuraavana päivänä pääsi melkein normaalisti liikenteeseen..
- EimitäänUutta
Vatsatautia on aina liikkeellä Thaimaassa.
- Yllä
ketjun ainoa järkevä kommentti.
- YleinenSyy2
Tai kakannut. Se oli ainakin viimeksi yleisin syy...
- krabailija
Aonangi olikin sen näköinen läävä etten yhtään ihmettele. Raialylta palatessa joutui koukkaamaan mutta äkkiähän sieltä pois pääsee paremmille apajille. Krabi on onneksi niin paljon muutakin. ps. ei ole taudit vaivanneet :)
- Virtuaalimatkailijalle
Lupaatko pysyä poissa ettei paikan taso laske, lupaathan luuseri?
- pohjanoteerauss
Ei se voi enää laskea :D
- Luuserille
Ei siinä tapauksessa että sinä olet siellä.
- Liläääx
Koita löysätä resoria :-D
- bachata1
Onneksi viel. 2 viikkoa lähtöön.... nyt tyytyväinen, kun vielä ei ollakaann siellä, vaikka odottavan aika on pitkä....
- Tepa60in
Oltiin jus kolme viikkoa ja syötiin monissa paikoissa eikä mitään mahaoireita. Aamupalalla kun syö paikallista jukurttia voi syödä kotikeittiössä huoletta.
- mikran69
Siihen ei paljoa jukurtti auta jos kampylo tai salmonellabakteeri iskee kotikeittiöstä. Varmennettava että ruoka on hyvin kypsennetty ja huolehdittava myös omasta käsihygieniasta.
- kuisti
Ai jaa! olen paikanpäällä (Ao Nang) en ole kuullut mitään tuohon tautiin viittaavaa.
- aivanmahtavaa
Köyhän ihmisen trolli, ei ole varaa lähteä krabille. Hiihtelee heinäpäässä soralla, suksi ei luista ;)
- hoitooo
Kyllä näin on . Itse sairastuin koh Lantalla vatsatautiin joka ei ollut lääkärin mukaan ns ruokamyrkytys. Antibiootit sain, tosin suun kautta nieltävät ja hyvin auttoivat. Muutamat paikallisetkin valittelivat olleensa vatsataudissa joten kyllä sitä siellä liikkeellä on .....
- bile
Ei oo mikään hotelli kohtainen. Tänään aamulla lääkärissä melkoinen tungos. Kaikki vatsataudis. Lääkärikin ihmetteli epidemian suuruutta.
- HusHus
Pois sieltä baarikadulta tauteja hakemasta..
- YleinenSyy2
Hyvä nimimerkki, melkein repesin.. xD
- No olipas nyt aivan älyttömän hauskaa.
- Kuka_vinkkaa
Kohta saammekin jo varmaan lukea iltapäivälehdistä suomalaismatkaajien kauhunhetkistä epidemia-alueella, hohhoijakkaa..
- bile
Ei koske vaan suomalaisia toi vatsatauti
- tippatiina
Ranskalaisten tai sakujen ripuli tuskin kiinnostaa ketään, peräkylän matin pas*ahätä ylittää hyvinkin uutiskynnyksen suomen laatulehdistössä
- YleinenSyy2
tippatiina kirjoitti:
Ranskalaisten tai sakujen ripuli tuskin kiinnostaa ketään, peräkylän matin pas*ahätä ylittää hyvinkin uutiskynnyksen suomen laatulehdistössä
Tolle repesin ja kunnolla ja monta kertaaa!!! XD XD
- maailmanvalloitus
Pasha lentää ja banjot soi kun Suomipoika reissaa!
- YleinenSyy2
Hyvä. :)
- totuudentorwi
Missä massat, siellä ongelmat.
- hymyjää
kikkelis kokkelis vaan, peräsuoli lotkottaa, eli väkisin vaan suuta hevosenkengälle, ku mato mahassa kaivertaa ja kuppa aivoissa itää.
- matkalaukkunen
Kolme viikkoa kierreltiin Krabia, ei minkään sortin vaivoja eikä tavattu ketään/puhettakaan mistään epidemioista. Pahimmat rysät (ml. Aonang) toki kierrettiin kaukaa, niissä ne sitten varmaan pesii..
- YleinenSyy2
Hyvä nimimerkki, melkeen repesin.. xD
- No olipas taas aivan älyttömän hauskaa.
- hörps
Joku paskonut uima-altaaseen?
- Ketkäs_muutkaan
Lapstet ne siellä.
- Ruikutirui
Pari päivää sitten tultiin sieltä ja nyt alkoi mies ruikkuamaan.
- opjoao
Johtuu tod.näk. bakteerikannan muutoksesta. Kestää päivän. Jos oireet jatkuu, ilmoittele lääkäriin.
- erimieli
Moni kokee positiivisena jos/kun mies onnistuu ruikkimaan.
- ryysä
Joko paskatautihässäkkä on ohi?
- Näin_on_näppylät
Varmaan, kun kukaan ei enää siitä puhu. Kohta tänne tulee taas ihmisiä kertomaan lomatarinoitaan siitä kuinka koko loma meni sairaalassa maatessa ja wakuutukset eivät korvanneetkaan... :/
- Haddivaddi1500
Pari viikkoa olen täällä ollut, ensin Ao Nangissa ja nyt Koh Lantalla, eikä mitään vaivoja ole ollut. Olen jutellut turistien kanssa, mutta ei kukaan ole kertonut sairastelleensa. (Ehkä ne sairaat ovat jossain vuoteen pohjalla.) Joten vatsatauti ei ole kaatanut porukkaa lakoon aivan solkenaan...
- höpötihöps
Taisi olla uutisankka koko juttu..
- bile
Loma ei mennyt pilalle ku mentiin heti lääkäriin ja saatiin lääkkeet. Kyllä siellä oli koko tupa täynnä vatsatautisia. Ja vakuutus kyllä korvasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789