vatsatauti

bile

Krabilla on liikkeellä melkoinen vatsatauti vaatii lääkärissä käynnin ja todennäköisesti antibiootti suonensisäisesti!!!

44

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvveematkoo

      Eipä näkynyt, ainakaan saarilla..

    • bile

      Olen itse täällä. Kysyppä lääkäriltä. Ja suomeen kun soitettiin vakuutus yhtiöön niin sanoivat että on paljon tullut ilmoituksia.

      • yleensäkään

        Halvalla ei saa hyvää.


    • YleisinSyy

      Mikä hotelli ?Taas on lapset pissanut uima-altaan veteen.

      • bachata1

        Tätä haluaisin teitää itsekin, onko vatsatauti yleinen koko alueella vai rajottuuko se tiettyyn hotelliin?


      • mikran69

        Itse kävin poliklinikalla 23.1. saamassa suonensisäiset antibiootit. Lääkitys auttoi liki pitäen välittömästi, mutta viiden päivän päästä alkoi uusi oireilu. Kotiin palattuani lääkäriin ja muutaman päivän päästä laboratoriokokeiden valmistuttua paljastui että ropassa myllersi kampylobakteeri. Uusi antibioottikuuri (joka tehoaa kambyloon) auttoi melko välittömästi. Hotellina oli 13.1. - 28.1. The Verandah ja uima-allas jota käytin oli Peace Laguna Resortissa. Tosin tuon bakteerin nyt voi saada mistä vaan esim huonosti kypsennetystä ruuasta tai huonon käsihygienian vuoksi.


      • biootti
        bachata1 kirjoitti:

        Tätä haluaisin teitää itsekin, onko vatsatauti yleinen koko alueella vai rajottuuko se tiettyyn hotelliin?

        Kyllä vatsatautia oli ihan yleisesti liikkeellä, ainakin Koh Lantalla. Paikallisetkin sairasteli. Antibiootti auttoi nopeasti ja seuraavana päivänä pääsi melkein normaalisti liikenteeseen..


      • EimitäänUutta

        Vatsatautia on aina liikkeellä Thaimaassa.


      • Yllä

        ketjun ainoa järkevä kommentti.


      • YleinenSyy2

        Tai kakannut. Se oli ainakin viimeksi yleisin syy...


    • krabailija

      Aonangi olikin sen näköinen läävä etten yhtään ihmettele. Raialylta palatessa joutui koukkaamaan mutta äkkiähän sieltä pois pääsee paremmille apajille. Krabi on onneksi niin paljon muutakin. ps. ei ole taudit vaivanneet :)

      • Virtuaalimatkailijalle

        Lupaatko pysyä poissa ettei paikan taso laske, lupaathan luuseri?


      • pohjanoteerauss

        Ei se voi enää laskea :D


      • Luuserille

        Ei siinä tapauksessa että sinä olet siellä.


      • Liläääx

        Koita löysätä resoria :-D


    • bachata1

      Onneksi viel. 2 viikkoa lähtöön.... nyt tyytyväinen, kun vielä ei ollakaann siellä, vaikka odottavan aika on pitkä....

      • Tepa60in

        Oltiin jus kolme viikkoa ja syötiin monissa paikoissa eikä mitään mahaoireita. Aamupalalla kun syö paikallista jukurttia voi syödä kotikeittiössä huoletta.


      • mikran69

        Siihen ei paljoa jukurtti auta jos kampylo tai salmonellabakteeri iskee kotikeittiöstä. Varmennettava että ruoka on hyvin kypsennetty ja huolehdittava myös omasta käsihygieniasta.


    • kuisti

      Ai jaa! olen paikanpäällä (Ao Nang) en ole kuullut mitään tuohon tautiin viittaavaa.

    • aivanmahtavaa

      Köyhän ihmisen trolli, ei ole varaa lähteä krabille. Hiihtelee heinäpäässä soralla, suksi ei luista ;)

    • hoitooo

      Kyllä näin on . Itse sairastuin koh Lantalla vatsatautiin joka ei ollut lääkärin mukaan ns ruokamyrkytys. Antibiootit sain, tosin suun kautta nieltävät ja hyvin auttoivat. Muutamat paikallisetkin valittelivat olleensa vatsataudissa joten kyllä sitä siellä liikkeellä on .....

    • bile

      Ei oo mikään hotelli kohtainen. Tänään aamulla lääkärissä melkoinen tungos. Kaikki vatsataudis. Lääkärikin ihmetteli epidemian suuruutta.

    • HusHus

      Pois sieltä baarikadulta tauteja hakemasta..

      • YleinenSyy2

        Hyvä nimimerkki, melkein repesin.. xD
        - No olipas nyt aivan älyttömän hauskaa.


    • Kuka_vinkkaa

      Kohta saammekin jo varmaan lukea iltapäivälehdistä suomalaismatkaajien kauhunhetkistä epidemia-alueella, hohhoijakkaa..

      • bile

        Ei koske vaan suomalaisia toi vatsatauti


      • tippatiina

        Ranskalaisten tai sakujen ripuli tuskin kiinnostaa ketään, peräkylän matin pas*ahätä ylittää hyvinkin uutiskynnyksen suomen laatulehdistössä


      • YleinenSyy2
        tippatiina kirjoitti:

        Ranskalaisten tai sakujen ripuli tuskin kiinnostaa ketään, peräkylän matin pas*ahätä ylittää hyvinkin uutiskynnyksen suomen laatulehdistössä

        Tolle repesin ja kunnolla ja monta kertaaa!!! XD XD


    • maailmanvalloitus

      Pasha lentää ja banjot soi kun Suomipoika reissaa!

      • YleinenSyy2

        Hyvä. :)


    • totuudentorwi

      Missä massat, siellä ongelmat.

    • hymyjää

      kikkelis kokkelis vaan, peräsuoli lotkottaa, eli väkisin vaan suuta hevosenkengälle, ku mato mahassa kaivertaa ja kuppa aivoissa itää.

    • matkalaukkunen

      Kolme viikkoa kierreltiin Krabia, ei minkään sortin vaivoja eikä tavattu ketään/puhettakaan mistään epidemioista. Pahimmat rysät (ml. Aonang) toki kierrettiin kaukaa, niissä ne sitten varmaan pesii..

      • YleinenSyy2

        Hyvä nimimerkki, melkeen repesin.. xD

        - No olipas taas aivan älyttömän hauskaa.


    • hörps

      Joku paskonut uima-altaaseen?

      • Ketkäs_muutkaan

        Lapstet ne siellä.


    • Ruikutirui

      Pari päivää sitten tultiin sieltä ja nyt alkoi mies ruikkuamaan.

      • opjoao

        Johtuu tod.näk. bakteerikannan muutoksesta. Kestää päivän. Jos oireet jatkuu, ilmoittele lääkäriin.


      • erimieli

        Moni kokee positiivisena jos/kun mies onnistuu ruikkimaan.


    • ryysä

      Joko paskatautihässäkkä on ohi?

      • Näin_on_näppylät

        Varmaan, kun kukaan ei enää siitä puhu. Kohta tänne tulee taas ihmisiä kertomaan lomatarinoitaan siitä kuinka koko loma meni sairaalassa maatessa ja wakuutukset eivät korvanneetkaan... :/


      • Haddivaddi1500

        Pari viikkoa olen täällä ollut, ensin Ao Nangissa ja nyt Koh Lantalla, eikä mitään vaivoja ole ollut. Olen jutellut turistien kanssa, mutta ei kukaan ole kertonut sairastelleensa. (Ehkä ne sairaat ovat jossain vuoteen pohjalla.) Joten vatsatauti ei ole kaatanut porukkaa lakoon aivan solkenaan...


    • höpötihöps

      Taisi olla uutisankka koko juttu..

    • bile

      Loma ei mennyt pilalle ku mentiin heti lääkäriin ja saatiin lääkkeet. Kyllä siellä oli koko tupa täynnä vatsatautisia. Ja vakuutus kyllä korvasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe