Hain työvoimakoulutukseen ja työkkäristä kysyin, että montako hakijaa mun lisäksi on paikkakunnallani kyseiseen koulutukseen. Työkkärin täti sanoi, että olen ainoo hakija. Paikkoja koulutukseen oli 3. No pian käyntini jälkeen tuli isommasta TE-toimistosta kirje, jossa ilmoitettiin etten tullut valituksi. Oman maakuntani alueelta oli valittu kyseiseen koulutukseen 14 henkilöä, joista siis kolmelle olisi pitänyt riittää paikka omalta paikkakunnaltani. Jos kerran olin ainoa hakija, niin miten on mahdollista etten tullut valituksi, vaikka tiedän kyllä hyvin olevani sopiva hakija kyseiseen koulutukseen. Työttömänä ollu jo tovin aikaa ja ennestäänkin koulutuspohjaa ja työkokemusta on.
No eihän siinä muuta kuin valitusta tekemään ja tiukka puhelu TE-toimistoon. Onhan tää selvää kusetusta.
Epäilen, että minua vedätetään Työvoimatoimistossa
OiMaammeSuomi
1
147
Vastaukset
- pakkohakea
Jos hakuaikaa oli vähäänkään jäljellä siinä vaiheessa kun kysyit kysymyksesi niin kyllä tuo ihan uskottavalle määrälle hakijoita kuulostaa. Onhan sitä vähän pakko työttömien hakea noihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833175
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1641194Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 95807