Sähköpostiini tuli tänään kaksi ilmoitusta. Ensimmäisessä oli otsikkona: Olet voittanut vuoden ostokset S-kaupassa ja toisessa K-kaupassa! En avannut kokonaan. Ppystyisiköhän esim. S-ryhmä ottamaan kiinni ja estämään tällaiset sähköpostien lähettäjät?
Huijareitako
7
181
Vastaukset
- ekauppa
Mitä se kyseisille kaupoille kuuluu jos joku tarjoaa vuoden ostokset, pitäköön vaan hyllyt täynnä ettei lopu kesken.
- kurat
Oletko täysin pimeä. Kyllä se mainituille kauppaketjuille kuuluu jos niitä ilmaisvuosia tarjotaan niiden nimellä.
Eipä ne oikein voi saada selville jos näiden lähettäjät ovat olleet fiksuja.
- ilmaista_safkaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015022619267859_uu.shtml
Saa lukea jutun. - niinyksinkertaistaseon
Miksi ketään pitäisi kiinni ottaa???
Jos ilmaista tavaraa lupaavat, niin valita kuluttaja-asiamiehelle, jos tavaraa ei ala kuulua. - huijaus
Lue eilinen Iltalehden juttu, kuten yhdessä kommentissa onkin (Saa lukea)
- kjfjehwegr
Silloin kun kysessä on kilpailu ei kannata ottaa osaa. Se on vain henkilötietojen kalastusta. Vaikka kilpailu joskus saattaa olla oikeakin on niissä aina koira haudattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1788033
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264368- 503998
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513275- 513046
- 502720
- 462682
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262446Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt602065