Keksikääpä mulle joku hyvä otsikko novellianalyysiin novellista Illanvietto (Sari Malkamäki, Jälkikasvu 2009)
Hyvä otsikko?
5
4819
Vastaukset
- sdfsaf
Kas tässä: "Kopioitu suomi24.fi -sivuilta"
- Abi2014
Otsikko määräytyy tekstin mukaan ja sen takia se usein laitetaan viimeisenä ja siinä pitää hakea vähän taiteellisuutta. Emme tiedä mitä tekstissäsi lukee emmekä siksi voi neuvoa ja vaikka voisimme, tulisi otsikosta todennäköisesti huono ja persoonaton.
- häpeä
Eli ensin sulle pitäis tehdä koko tehtävä täällä, kun et edes jaksa lukea koko novellia, ja kirsikkanan kakun päälle vielä otsikko pitäisi keksiä... Ei ole ahneudella rajaa ei.
- Siiri9888
Tee Carweri, eli nosta otsikoks muutama sana tekstistäsi
- osjf
Otsikko saa olla tylsä, kunhan se kertoo sisällöstä. Voit esim vaan laittaa Analyysi novellista Illanvietto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841