Heippa!
Aloitukseen nyt heti, että kissan kanssa ollaan menossa ensiviikolla ell, mutta siltikin osaisiko joku arvuutella tai ollut mitään vastaavaa kokemusta aiheesta.
Kyseessä kastroitu kolli. Kastroinnin jälkeen veren tiputtelu on alkanut sillon tällöin. Kissa on muutoin kaikinpuolin normaali, syö, leikkii, nukkuu, ei ole ongelmaa käydä potalla pissalla eikä myöskään virtsa ole veristä.
Veren tulo on huomattu yleensä silloin kun poika tulee hakemaan rapsutuksia, ja sitten rupeaa nuoleskelemaan mahaansa ja penistään, samalla tulee verta vähän, joka lakkaa myös hetken kuluttua.
Olen yrittänyt miettiä vaihtoehtoja, kuten voiko olla mahdollista, että pojalle on tullut virtsakiteitä jotka raapivat virtsaputkea? Vai jotainko muuta.
Eli onko teillä kellään ollut tällaisesta kokemusta? Internetin ihmeellisestä maailmasta en ainakaan osannut löytää aiheesta mitään.
Kiitoksia jo mahd. vastauksista.
Kissan peniksestä tiputtelee verta satunnaisesti
Cakeknight
3
1421
Vastaukset
- Maahes
Virtsakiteet ovat tietty mahdollisuus, mutta eikö apua kannattaisi pyytää eläinlääkäriltä? Tietäisit varmasti eikä tarvitsisi arvailla. Virtsakiteethän voivat olla jopa kohtalokkaita jos virtsaputki menee tukkoon.
- Virtsakivet
Toivottavasti ehdit viedä eläinlääkäriin kissasi.
Kerro lisää? - Anonyymi
Juuri samanlainen tilanne täällä. Selvisikö aloittajan tilanne?
Käytiin jo lääkärissä ja virtsatulehdusta epäiltiin sielläkin, lääkkeet syöty ja kissa on täysin normaali. Silti taas verta tippui kun tuli hakemaan rapsutuksia. Kumma homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898183Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414361Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442566Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.941424- 401286
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401227Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631120Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070