Olen henkisesti valmistunut Kawasaki ER-5 (2005) venttiilisäätöön. Venttiiliä säädettäessä pitää ottaa pois termostaatti-asetelma. Asetelman juuressa on kaksi jalkaa, joista virtaa jäähdytysvesi sylintereille. Termostaatti-asetelman jalkojen juuressa on tiivisteenä O-renkaat: Ref.No.670 Part No.670B2014 'O' RING,14MM G hinta € 0.50 https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/motorcycles/er-5-2005/radiator-591102.aspx . Lappeenrannasta on kuitenkin Kawasakin varaosapalvelu ja huolto lopetettu, joten haluaisin tietää O-renkaiden koon? En luota omaan mittaukseeni, koska O-renkaat litistyvät ja rakomitta antaa väärän tuloksen.
Vastaukset 1
- Kelikamera
Kawasaki ER-5 24'000 km venttiilinsäätö oli helppo suorittaa. Varottava sana heti alkuun: venttiilikopan irrottamisen yhteydessä on varottava pudottamasta kahta pinniä, jotka pitävät kumitiivistettä paikoillaan samoin kuin ohjaavat venttiilikopan oikeaan kohtaan. Itse venttiilien säätö on helppo suorittaa, koska tilaa on runsaasti. Minulla oli 7 venttiiliä liian pienellä välillä, vain 1 pakoventtiili oli oikeassa mitassa. Mikä vielä helpotti työtä, oli se, että 10 mm mutteria kiristäessä venttiilivälys ei muuttunut ollenkaan.
Termostaattiasetelman jalkoihin laitoin ostamani13.3x2.4 O-renkaat - 0,50 € kappale. Termostaatin ja jäähdytysveden kaatoaukon väliin laitoin 20.3x2.4 O-renkaan - 0,65 €. Ja Termostaatin ja termostaattiasetelman jalkojen väliin 21.3x2.4 O-renkaan - 0,60 €. Toivottavasti valitsen oikein, sillä mistään ei löydy O-renkaiden mittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa29393Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 60368
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357