Nättijussi

tunkkainen

Remontti olis kyllä paikallaan baarinpuolella/tosi rähjäinen ja siivoton /ja niin tupakanhaju jäänyt kalusteisiin vuosikymmenien saatossa.

35

5312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinöö

      Eiköhän tämäkin remontti tule vastaan kun terassille on kaavailtu lasipalatsia ja samalla lävitse kulkeva lasiputki himmelistä porstuaan.

    • näinpänatissä

      Kyllä siihen remontti on paikallaan. Sellainen katku keittiöstä "ravintolan" puolelle. Ilmastointi ei kunnossa. Eikä sitä voi edes ravintolaksi kyllä kutsua. Kerran olin siellä, niin baarin puolella tupakoitiin, vaikka se ei ole sallittu. Siitä on kyllä jo aikaa, mutta se tupakan haju voi olla ihan tätä päivääkin.

    • Jussinätti

      Vuokranantaja Heinon säätiö joutaisi sijoittaa osan miljoonistaan remonttiin. Makuuttavat säätiön rahoja "laiskana", jakavat vuosittain naurettavan pieniä summia apurahoina. Enemmän taitaa kulua hallintohenkilöiden "päivällisiin" (?), ei kai sentään kuitenkaan aivan näin.
      Ravintolat merkittävä osatekijä jokaisen paikkakunnan palvelutasossa.

    • Rähjäskä

      Ja ihan täydellinen remontti, on niin ankea ja kulahtanut. Ja samalla voisi päivittää henkilökunnan asiakaspalvelu alttiutta. Ei anna kovin hyvää kuvaa kun tarjoilija huutaa pää punaisena tiskin takana.

    • jahasx

      Kaikkea vielä siellä nätin vessassaki tapahtuu, melkoisen siivoton paikka kun kyläläiset kuseksii pitkin nurkkia. Aikoinaan joronenki saanu kyytiä ja tippi kelpasi

    • GFN

      Saahan sieltä miehetkin poskihoitoa paikalliselta älyn jättiläiseltä.

      • viinasta

        Taitaa kaikki nätissä käyvät olevan älykköjä..


      • nättiveiikko
        viinasta kirjoitti:

        Taitaa kaikki nätissä käyvät olevan älykköjä..

        Nättiä ei pidä pilata remontilla.
        Tulee nätti-veikon miete mieleen. Ennen olin nuori ja nätti, nyt olen enää nätti.


      • Jussinätti

        Yksi versiohan Nätti-Veikon mietteestä (ennen olin nuori ja nätti) kuului: nyt olen enää ja.


      • nättiveikko
        Jussinätti kirjoitti:

        Yksi versiohan Nätti-Veikon mietteestä (ennen olin nuori ja nätti) kuului: nyt olen enää ja.

        Ja päälle unöhtumaton elmeri pohjosahon martin baarin pöydällä Audejefin Pekan lyödessä tahtia ja sini nestorin säestäessä naurullaan


      • jamarttileipoi

        Ja sitten Tiina heitti pihalle koko porukan.


    • oppilas1

      Karstulan paras ravintola hyvä meininki ja paljon vapaita naisia.

      • niip

        Näin on, varatutkin menevät siinä sivussa jos vapaita ei ole..


    • jallueinari

      Varatut on ihan ok karstulassa kivoja nekin.

    • Anonyymi

      Nätti jussin pizzat hirveetä paskaa... En tarjoaisi edes kuolleelle koiralle. Valmista pizzapohjista ja säilykkeestä tehty pizza traumat jäi.... btw wanhat vehkeet hieno paikka suosittelen..

      • Anonyymi

        WWssä on kyllä oikeasti hyvät "Kestin pizzat". Toinen mainitsemisen arvoinen ruokapaikka on Hertta, mutta sinne eivät ehkä kaikki osaa mennä pizzaa ostamaan.


    • Anonyymi

      Elekee oloko nui negatiivisia, eihä sinne oo pakko mennä. Itehä sitä jokainen kävelöö,minne haluu. Iha normaali maalaiskylän baariha se. Jos ei pitsa kelpaa, ni hakkoo topsasta makkararanskikset. Minäki lensin pihalle jo 70 alussa sieltä, tais olla sillo Vanhan Tussarin Majatalo nimellä. Iha oikein mulle ,kun alaikäsenä yritin kaverin sairaskortilla .heh.

      • Anonyymi

        Karstulassa ajetaan autolla, myös baarista pois.


      • Anonyymi

        70 luvun alussa kolmen tussarin majatalo, sitä ennen hotelli poikola 75 alkaen vanhan tussarin majatalo.


    • Anonyymi

      Kyllä vaatisi päivitystä tähän päivään. Ruokalista vaihtuu kerran 10 vuodessa ja siltikin samaa rasvaista kuraa. Missä ovat tuoreet raaka-aineet, kasvikset ja lähiruoka? Lounaspöytäkin pyörinyt samalla kaavalla iät ajat, lihakastiketta lihakastikkeen perään. Ei ole pitkästi kauas. Nykyään ihmiset haluavat tuoretta, terveellistä ja maistuvaa, eivät puolivalmiita, eineksiä ja rasvassa uitettua.

      • Anonyymi

        Tämä on tosi isälleni tuli muinoin ruoka ,ei ollut koskaan sitä ruokaa mitä itse söin lounas pöydästä ja sama taitaa jatkua tässäkin vanhuksia huijataan.lihaa,lihan perään.


    • Anonyymi

      Käytiin paremmanpuoliskon kanssa syömässä pihvit Nätissä, ne oli kyllä oli laitettu viimeisenpäälle hyvin.

      • Anonyymi

        Olikohan sattunut oikein tuoretta? Usein lihakin pakastettua.


    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmässä ja maku maistajan suussa.

    • Anonyymi

      Mutta jotain hyvääkin hyvä palvelu.muutamaa vanhaa alkaa näkee naamasta kun lakkaa saamasta.asiakas on aina oikeassa.

    • Anonyymi

      Monessako ravintolas, abcc.llä ynnä muissa luulette olovan tuoretta ,just tapettua lihaa ????? ja pistelette nami namina.

      • Anonyymi

        No ABCtä nyt kukaan tuskin oikeaksi ravintolaksi luulee.. :D


    • Anonyymi

      Niin tarkoitan yleensä rafloja muita ruokaloita, mitä suomenmaassa on, sama homma. Suht tuoretta saa, kun hakee ite kotiteurastamoilta. !! Niin se vain on.

    • Anonyymi

      Mites muuten onko Nätissä jo näkyvillä lihojen alkuperämaat? Olisi tuhannen taalan paikka panostaa lähituottajien raaka-aineisiin.

    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä tämä negatiivisuus oikein kumpuaa?? Muutama elämässään katkeroitunut surkuttelija täällä valittaa joka asiasta. Arvostan todella paljon yrittäjiä, jotka jaksavat edelleen pyörittää pientä kyläravintolaa. Runsas vuosi sittenhän Nätissä tehtiin lattiaremontti. Valittaja varmaan saanut porttikiellon ja sen vuoksi purkaa katkeruuttaan.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä ja maukas kotiruoka.
      Ei tarvitse lisämausteita.
      Hyvä Courmet lista.
      Kannattaa käydä varsinkin ulkomaisten vieraiden kanssa.

    • Anonyymi

      Samalla olisi voinut uudistaa henkilökunnan eikä jättää vanhoja happamia työntekijöitä.

    • Anonyymi

      Nyt jo kiinni lauantaina klo. 9... Ei hyvää päivää...

    • Anonyymi

      Wanhoilla Wehkeillä kaikki.Sinne menoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe