Remontti olis kyllä paikallaan baarinpuolella/tosi rähjäinen ja siivoton /ja niin tupakanhaju jäänyt kalusteisiin vuosikymmenien saatossa.
Nättijussi
35
5792
Vastaukset
- insinöö
Eiköhän tämäkin remontti tule vastaan kun terassille on kaavailtu lasipalatsia ja samalla lävitse kulkeva lasiputki himmelistä porstuaan.
- näinpänatissä
Kyllä siihen remontti on paikallaan. Sellainen katku keittiöstä "ravintolan" puolelle. Ilmastointi ei kunnossa. Eikä sitä voi edes ravintolaksi kyllä kutsua. Kerran olin siellä, niin baarin puolella tupakoitiin, vaikka se ei ole sallittu. Siitä on kyllä jo aikaa, mutta se tupakan haju voi olla ihan tätä päivääkin.
- Jussinätti
Vuokranantaja Heinon säätiö joutaisi sijoittaa osan miljoonistaan remonttiin. Makuuttavat säätiön rahoja "laiskana", jakavat vuosittain naurettavan pieniä summia apurahoina. Enemmän taitaa kulua hallintohenkilöiden "päivällisiin" (?), ei kai sentään kuitenkaan aivan näin.
Ravintolat merkittävä osatekijä jokaisen paikkakunnan palvelutasossa. - Rähjäskä
Ja ihan täydellinen remontti, on niin ankea ja kulahtanut. Ja samalla voisi päivittää henkilökunnan asiakaspalvelu alttiutta. Ei anna kovin hyvää kuvaa kun tarjoilija huutaa pää punaisena tiskin takana.
- jahasx
Kaikkea vielä siellä nätin vessassaki tapahtuu, melkoisen siivoton paikka kun kyläläiset kuseksii pitkin nurkkia. Aikoinaan joronenki saanu kyytiä ja tippi kelpasi
- GFN
Saahan sieltä miehetkin poskihoitoa paikalliselta älyn jättiläiseltä.
- viinasta
Taitaa kaikki nätissä käyvät olevan älykköjä..
- nättiveiikko
viinasta kirjoitti:
Taitaa kaikki nätissä käyvät olevan älykköjä..
Nättiä ei pidä pilata remontilla.
Tulee nätti-veikon miete mieleen. Ennen olin nuori ja nätti, nyt olen enää nätti. - Jussinätti
Yksi versiohan Nätti-Veikon mietteestä (ennen olin nuori ja nätti) kuului: nyt olen enää ja.
- nättiveikko
Jussinätti kirjoitti:
Yksi versiohan Nätti-Veikon mietteestä (ennen olin nuori ja nätti) kuului: nyt olen enää ja.
Ja päälle unöhtumaton elmeri pohjosahon martin baarin pöydällä Audejefin Pekan lyödessä tahtia ja sini nestorin säestäessä naurullaan
- jamarttileipoi
Ja sitten Tiina heitti pihalle koko porukan.
- oppilas1
Karstulan paras ravintola hyvä meininki ja paljon vapaita naisia.
- niip
Näin on, varatutkin menevät siinä sivussa jos vapaita ei ole..
- jallueinari
Varatut on ihan ok karstulassa kivoja nekin.
- Anonyymi
Nätti jussin pizzat hirveetä paskaa... En tarjoaisi edes kuolleelle koiralle. Valmista pizzapohjista ja säilykkeestä tehty pizza traumat jäi.... btw wanhat vehkeet hieno paikka suosittelen..
- Anonyymi
WWssä on kyllä oikeasti hyvät "Kestin pizzat". Toinen mainitsemisen arvoinen ruokapaikka on Hertta, mutta sinne eivät ehkä kaikki osaa mennä pizzaa ostamaan.
- Anonyymi
Elekee oloko nui negatiivisia, eihä sinne oo pakko mennä. Itehä sitä jokainen kävelöö,minne haluu. Iha normaali maalaiskylän baariha se. Jos ei pitsa kelpaa, ni hakkoo topsasta makkararanskikset. Minäki lensin pihalle jo 70 alussa sieltä, tais olla sillo Vanhan Tussarin Majatalo nimellä. Iha oikein mulle ,kun alaikäsenä yritin kaverin sairaskortilla .heh.
- Anonyymi
Karstulassa ajetaan autolla, myös baarista pois.
- Anonyymi
70 luvun alussa kolmen tussarin majatalo, sitä ennen hotelli poikola 75 alkaen vanhan tussarin majatalo.
- Anonyymi
Kyllä vaatisi päivitystä tähän päivään. Ruokalista vaihtuu kerran 10 vuodessa ja siltikin samaa rasvaista kuraa. Missä ovat tuoreet raaka-aineet, kasvikset ja lähiruoka? Lounaspöytäkin pyörinyt samalla kaavalla iät ajat, lihakastiketta lihakastikkeen perään. Ei ole pitkästi kauas. Nykyään ihmiset haluavat tuoretta, terveellistä ja maistuvaa, eivät puolivalmiita, eineksiä ja rasvassa uitettua.
- Anonyymi
Tämä on tosi isälleni tuli muinoin ruoka ,ei ollut koskaan sitä ruokaa mitä itse söin lounas pöydästä ja sama taitaa jatkua tässäkin vanhuksia huijataan.lihaa,lihan perään.
- Anonyymi
Käytiin paremmanpuoliskon kanssa syömässä pihvit Nätissä, ne oli kyllä oli laitettu viimeisenpäälle hyvin.
- Anonyymi
Olikohan sattunut oikein tuoretta? Usein lihakin pakastettua.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä ja maku maistajan suussa.
- Anonyymi
Mutta jotain hyvääkin hyvä palvelu.muutamaa vanhaa alkaa näkee naamasta kun lakkaa saamasta.asiakas on aina oikeassa.
- Anonyymi
Monessako ravintolas, abcc.llä ynnä muissa luulette olovan tuoretta ,just tapettua lihaa ????? ja pistelette nami namina.
- Anonyymi
No ABCtä nyt kukaan tuskin oikeaksi ravintolaksi luulee.. :D
- Anonyymi
Niin tarkoitan yleensä rafloja muita ruokaloita, mitä suomenmaassa on, sama homma. Suht tuoretta saa, kun hakee ite kotiteurastamoilta. !! Niin se vain on.
- Anonyymi
Mites muuten onko Nätissä jo näkyvillä lihojen alkuperämaat? Olisi tuhannen taalan paikka panostaa lähituottajien raaka-aineisiin.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä tämä negatiivisuus oikein kumpuaa?? Muutama elämässään katkeroitunut surkuttelija täällä valittaa joka asiasta. Arvostan todella paljon yrittäjiä, jotka jaksavat edelleen pyörittää pientä kyläravintolaa. Runsas vuosi sittenhän Nätissä tehtiin lattiaremontti. Valittaja varmaan saanut porttikiellon ja sen vuoksi purkaa katkeruuttaan.
- Anonyymi
Tosi hyvä ja maukas kotiruoka.
Ei tarvitse lisämausteita.
Hyvä Courmet lista.
Kannattaa käydä varsinkin ulkomaisten vieraiden kanssa. - Anonyymi
Samalla olisi voinut uudistaa henkilökunnan eikä jättää vanhoja happamia työntekijöitä.
- Anonyymi
Nyt jo kiinni lauantaina klo. 9... Ei hyvää päivää...
- Anonyymi
Wanhoilla Wehkeillä kaikki.Sinne menoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569