EN KERTAKAIKKIAAN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ!:(

tyttö_15

Oon ollu jo pitkään tosi yksinäinen. Toki mul on kavereit ja näin, mut ei ketään kelle puhua. Ei ketään kuka kuuntelis tai haluis auttaa. Kuraattorinkaa en haluu keskustella ku ilmottaa aina niist käynneist kotii. Terkkarille en haluu myöskää mennä, ku tuntuis vaa oudolt ku se on vaa sijaisen mun koulus... Vaikutan ulkosesti pirteelt ja hyvinvoivalt mut en sitä oikeesti oo. Oisko ketään kuka vois auttaa? Ideoita? Apu ois tarpeen. Ei oo enää mitää muuta toivoo, ku kysyy täält apuu... Mul on tosi huono olla tääl. En nää mitää järkee elää. Tuntuu et kukaa ei oikeest välitä must tai kukaa ei ees huomais jos vaa lähtisin. Tosiaan oon 15-vuotias Etelä-Suomesta..

11

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halinallukka728

      Iästäsi päätellen oot varmaan vielä ylä-asteella? Oon itekki yläkoulus ja tosi yksinäinen. On mullaki pari kaveria, mut ei sellasii joille vois jutella. Oon ujo, hiljainen, aika yksinäinen eikä mullakaan oo aina ihmisii joille puhua. Oon kokeillu päiväkirjan kirjoittamista, ja se kyllä auttaa selvittämään tunteitaan, mutta ei se auta paljoa. Pelaan paljon nettipelejä, koska netistä löytyy paljon ihmisii, joden kanssa voi olla tekemisissä, on se sentään jotakin. Mä oon uskaltanut puhua kuraattorille, siitä tuli paljon parempi olo, suosittelen! :) ja nuorten auttavaan puhelimeen voi soittaa, sekin auttaa paljon! :) ja mun isosisko sano että ylä-aste on tosi vaikeeta aikaa, mut sieltä ku pääsee muuttuu elämä paljon helpommaks. Tapaat itseslaisii ihmisii (esim. jos pidät kokkaamisesta ja haluut kokiksi, meet amikseen ja tapaat ihmisii jotka myös pitää kokkaamisesta) ja monilta on silloin menny jo se pahin ikä ohi. Tsemppiä ja iso halaus sulle, onni on edessäpäin vaikkei se siltä näyttäisikkään! :)

      P.S. Kuraattorilta voi kyl pyytää ettei niistä käynneistä kerrottais, ja sillähän on lain mukaan vaitiolovelvollisuus. Rohkeesti vaan puhumaan, se auttaa ihan varmasti!

      • No siis en oikee kuraattorinkaa oo väleis. Ja se on pitkä juttu miks ei... Tiiän et ylä-aste on rankkaa aikaa ku murrosikä ja kaikki pukkaa päälle.


    • Jörömä195737243548346893

      Tiedätkö mulla on aivan sama tunne. Olen itse 15-vuotias poika Etelä-Suomesta myös, ja olen jotenkin erittäin yksinäinen. Asun pienellä paikkakunnalla, jossa jotkut järjestävät viikonloppuisin bileitä, mutta eihän minua tietenkään kutsuta.
      Ei sillä että olisin jotenkin outo tai erityisen lihava tai ruma, olen 185cm pitkä, käyn salilla, olen erittäin sosiaalinen ja muuten ihmisten ympäröimä, mutta tunnen silti itseni erittäin yksinäiseksi varsinkin viikonloppuisin.. Johtuu tosin varmaan siitä että haluaisin vain olla sen tytön kanssa, johon olen ihastunut, mutta hän taas ei todellakaan ole kiinnostunut minusta..
      Jos kiinnostaa tulla kikkailemaan niin kikkiä kehiin vain =)

      • Annooo

        kik? Oon vähän samanlainen kun sinä. Tyttö kohta 15v. Mulla kavereita, mut emmä niitten kaa silleen hengaile, ja pari sellasta jotka on lähempiä.mut en just tee muuta ky yleensä oo kotona ja pelaamas sulkapalloa. Mulla on itsetunto hiukan alarimassa aina ollut, syynä laihuus(geeneistä), mutta oon oppinu pitämään ulkonäöstäni yhä enemmän viime vuosien varrella.


      • Mis kaupungis asutte?:) ois kiva tietää kik tai jotain, vois jutskailla..?:)


      • annooo

        Oon sipoost, jos tiiätte mis se o c: Kik: annoo0


      • Juu tiiän mis se on ku asun ite Kotkassa:)..


      • annooo

        Aa :) tosiaan kikkiin voi tulla juttuseuraks ku on tällane foreveralone


    • iiiieeeeeeeeee

      Lue kivaa kirjaa, meditoi niin parannut hysteeriasta, kirjoita youtubeen englanniksi meditaatio ja muuta sellaista

      • 1268579

        Kuulostat neekeriltä.


      • Mitähän paskaa?:DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe