Kuinka monta naapurikyttääjän uhria täällä on?
0/ 0/
Oletko sinäkin naapurikyttääjän uhri?
15
289
Vastaukset
- Valitettavastiei
Voihan harmi ettei ole niin mielenkiintoista elämää että sitä viitsisi kukaan kytätä.
- rappaajat
Sinä näytät olevan muurareiden vistoilla sinäkin.
Nämä vähä älyset jahtaavat tai yksinkertaiset ovat valjastaneet itsensa organisaatiolle josta ne tietävät yhtä paljon kuin mekin.
Sinua voidaan kuunnella lausuntojesi tähden.
Tai olet päättämässa rapparien kanssa. - 714
Pienissä piireissä ja pienillä kylillä kaikki ulkopuolinen herättää mielenkiintoa. Psykopaattirotat jopa värväävät muita kyttäämään jotakin henkilöä. Touhuhan on rikollista, mutta nämä ovat siitä vain ylpeitä.
- Anonyymi
Vaikka asuisi isossakin kaupungissa niin riittää että on ollut vähän aikaa lapualainen työkaverina. Sellaisesta turvenuijasta voi saada elämänikäisen riesan.
- eioomukavaa
Meidän talossa on yksi pariskunta joka kyttää naapureita ja myös minua sinkku naista
- Ihmisetihansairaita
Luulotautisia ja suurin osa niin itsekeskeisiä että kuvittelee jonkun kyttäävän. 99 prosenttia ihmisistä ei ajattele muuta kuin itseään koko ajan. Koko ajan katsoo peiliin ja kuvittelee kuinka kaunis on.
Valokuvata ei saa kun on tukka ja hammaskalusto vinossa, jos tulee kameran kanssa vastaan. Jos kysyy että saako moisen ilmestyksen kuvata niin ehdoton EI. Kamera kertoisi totuuden niin ei sitä haluta nähdä.- projisointia
Älähän projisoi siinä. Juuri nämä naapurikyttääjät kärsivät luulotaudista.
Minä olen jättänyt ihan kiusalla kaukoputken ikkunan ääreen, niin luulevat sitten vastapäisen talon kyylät että heitä tarkkaillaan. Heh.
- yläkertaan
Katselen yläkerran ikkunastaa,kun toisentalon toisessakeroksessa sellainen noin 30-35v nuoripari melkein jokailta harrastaa ahkerasti sexsiä sängyssä valot päällä ja ikkunverot avoinna.
- vak-sinä
pikku paikkakunnalla työt on ulkoistettu vaimoni kirjasto virkailija. hän myy kuntosalin vuoroja kotona. avainten luovutus ja vastaan otto kuuluvat työn kuvaan. naapurin akka mulle jo vihjasi teillä käy outoja miehiä outoon aikaan. parkki paikalla naapuri kyylä alkoi puhumaan että tossa talossa myydään huumeita ja huorataan oli kuullut pihalla fakta asiaa pihan ämmiltä. ei tuntenut minua tokaisin siihen että meirän akka tekee töitä oli siinä papan silmät ympyrkäisinä.
- MuuttaminenHullunhommaa
Kun muuttelee paljon paikasta toiseen muutaman vuoden välein, kasvaa samalla myös todennäköisyys joutua ikävien naapureiden kanssa tekemisiin.
- 714
Oma naapurini on psykopaatti samoin kuin vaimonsa. Kehuskelee veljensä olevan poliisi ja on ilmeisesti tämän turvin viimeisten 8 vuoden aikana käyttänyt kaiken aikansa siihen, että on useamman kymmenen taloutta värvännyt tahalliseen meluhäiriköintiin ja kiusantekoon ja ilkivaltaan ja yrittää saada ihmisiä taas jatkamaan juttujaan eli värväämään taas uusia ikkunasta katselemaan ja kiusaa tekemään. On lisäksi Elisalla töissä, joten pystyisi helposti onkia ihmisten ip-osoitteet ja seurata toisten netinkäyttöä.
On rauhoittunut viime aikoina, mutta vain koska touhusta on tullut vaikeampaa olosuhteiden seurauksena.
Vaimonsa on addiktoitunut aikuinen koulukiusaaja, addiktoitunut toisten seurailuun ja pahan puhumiseen, koko ajan silmä kovana etsii uhria, kenestä puhua pahaa selän takana. Mies on puhdas psykopaatti, joka on yrityspuolella operaattorinmyyjänä varmaan sen takia, että saa siten suhteita, joita kaipaa, eli etsii ihmisiä, joilla kai mielestään valtaa ja rahaa.
Jengivainosta kyse. (gang stalking) - 714
Hah!
Hyvä tilaisuus mestarivärvääjälle manipuloida yrityksia tukemaan omia tarkoitusperiä myös, olemalla yrityspuolen operaattorina!
Ei olekaan kumma, että pallohallia ja kuplahallia ja kenttää ja kauakoturvallisuutta kaupunkiin tulee, ja velkaantuminen ennätysvauhtia!
Psykopaatti ei häpeä vaan korkeintaan pelkoa voi tuntea muut tunteet on katsottu muilta ja niitä jäljitellään. - 714
kaukaloturvallisuutta siis
- Anonyymi
Olen narkomaanin uhri. Toivottavasti noutaja saapuu pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029