Niin, olen vieläkin pyörittänyt iMac vm. 2011 Snow Leopardilla ja ei vieläkään ole lähes olematonta pankkitiliä tyhjennetty vierain voimin - koputa puuta sano joku joskus!
Mitkä ne taas olivatkaan ne suurimmat hyödyt/haitat uusimmasta käyttiksestä?
... kun ei haluis luopuu näistä vanhoista FreeHandeista ja PhotoShopeist, etenkään kun ei ole varaa ...
Vieläkin SnowLeopardilla ...
Rainhold2
4
87
Vastaukset
- Kuraattori
Mulla on nyt käytössä uusin Mac pro, myös airmac on ja pc laite, lumia 2050 surfer.... näillä mennään. Macci on hyvä käyttää, musa soi hyvin...
Turvallisuus. Snow Leopard on turvaton katiska.
- tietoturvaton
"... kun ei haluis luopuu näistä vanhoista FreeHandeista ja PhotoShopeist, etenkään kun ei ole varaa ..."
Myy auto tai asunto ja päivitä koneesi.Ne on ohjelmia, eli ne on tarkoitettu uusittavaksi.
Rauta on se minkä on tarkoitus kestääkin jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374743Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo522518- 1562371
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3651970Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast301580- 721369
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html221291- 1031262
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1091174- 811169