Olen 16v tyttö ja isäni kiusaa minua.. Hän haukkuu minua läskiksi vaikka en edes ole! Käyn lenkillä joka toinen päivä ja ratsastan hevosellani jokapäivä.. Olen normaali painoinen. Ja hän päästelee hevostani vapaaksi ja naureskelee vittumaisesti. En jaksa enään tällästä haluan että se loppuu! Hän myös tarkkailee syömistäni ja tarkkailee mitä teen. Jos en käy ratsastaan niin hän heti leimaa minut laiskaksi.. Isäni on myös häätänyt monta ihmistä srn käytöksellää. Se ottaa aina jonkun ihmisen kiusattavaks ja nyt se olen minä.. Äitilläni menee myös hermo iskään ja hän vain sanoo että hänellä onjoku sairaus yms.. Haluun nyt apuu miten hän lopettais.. haluisin kostaa niin että ei enään kiusais. Esim hetikun hän päästää hepan vapaaks niin tää hevonen potkasin sen autoo tai jotain. Ei se käy edes töissä kun on jo niin vanha.. mut ei kosto ratkaisu mutmut.. Hän myös yhessävaiheessa syötti hevoselleni kauraa kokoajan... Nyt auttakaa:( mitä teen?
iskå kiusaaa..:(
2
117
Vastaukset
- Mielikkinen
Oletko kertonut äidillesi kuinka ilkeä isä on? Jos ei äiti välitä, kerro että et enää kestä ja haluat muuttaa muualle. Sosiaalitoimi voi antaa sinulle sijaiskodin, jossa olisi parempi olla.
Isäsi vaikutta hullulta ja jos äitisi jaksaa häntä katsella ei sinun kuitenkaan tarvi. Jos tahallaan päästää hevosen karkuun yms. ei vaikuta normaalijärkiseltä, vaan hän kuuluisi hullujen huoneelle.
Oletko koulussa kertonut näitä asioita terkkarille tai vastaaville? Hekin voivat auttaa, isäsi voidaan passittaa tahdosta riippumattomaan hoitoon määrätyksi ajaksi, siis hullujen huoneelle.
Kerro mihin päätökseen olet tullut, lukijat ovat puolellasi. - törkiää
Ei hyvää päivää.. Pidä luento isälles että se hevonen on SUN, ja isäs ei sen hoitoon puutu >-< anteeksi jos kuulostan törkeältä, mutta rakastan hevosia ja oon sun puolellasi. Ilmoita vaikka opettajalle tai terkkarille, niin kuin edellinen kommentoija neuvoikin. Voimahali sulle ja tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1135243Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1794901BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2124097- 2163305
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1223145Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1032974HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok172129- 1271854
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1571742- 611379